TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.279
- 19.843
Nooit opgevallen maar ik heb ook weinig met moderne Jappen......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderne jappen zijn saai, maar wat dan met de moderne BMW's. Die zijn toch übersaai. dankzij de geöliede Duitse propagandamachine gelooft iedereen nog altijd dat ze fantastisch zijn. Insiders know better.
Och, ik heb toch wel een aardig beeld gekregen..
Ehm, ze worden dus niet stiekum allemaal in dezelfde fabriek gemaakt begrijp ik?
Klopt, in de JAWA fabriek.Och, ik heb toch wel een aardig beeld gekregen..
Ehm, ze worden dus niet stiekum allemaal in dezelfde fabriek gemaakt begrijp ik?
Na meer dan 10 jaar sleutelen in de avondschool motortechniek, waar een brede waaier aan oude en nieuwe motoren voorbij komt, kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat het verschil in betrouwbaarheid tussen de verschillende japanners miniem is. Betrouwbaar zijn ze eigenlijk allemaal. Of ze mooi zijn is een persoonlijke smaak. Na zoveel jaar ben ik er ook wel van overtuigd dat de BMW's zeker niet betrouwbaarder zijn dan de Japanners. Eerder minder betrouwbaar. Denk maar aan de gigantische terugroepactie voor de achterwielflens van BMW.Ik zie vooral reacties van mensen die of alle japanners kennen of iets anders, maar weinig beide. Dan krijg je dus nog geen objectieve reacties.
zo is t t is eigenlijk allemaal troep maar dan met een ander kleurtje
Honda; Degelijk, betrouwbaar, saai
Yamaha; Trendy, betrouwbaar
Kawasaki; Agressief, groen.
Suzuki; goedkoop, mindere afwerking, goede prijs/kwaliteit
Ik heb precies dezelfde ervaring...Ik heb ervaring met Honda (3x), Ducati (1x), Yamaha (1x) en nu heb ik een BMW. Voorheen reed ik veel, nu rijd ik maar ongeveer 10.000 km per jaar. De BMW heb ik een 2006 model in 2009 gekocht. Met de Honda's en de Yamaha heb ik nooit problemen gehad. De BMW heeft mij heel veel geld en ergernis gekost aan onderdelen die stuk gingen die niet stuk hoorden te gaan.
Als ik weer een motor ga kopen, dan kijk ik naar Yamaha en Honda. Deze fabrikanten hebben zoveel verschillende modellen dat je niet iets over het merk algemeen kan zeggen.
Maar sammie.. Wat wil je nou ? Een nieuwe motor, oude, wat voor soort, welk bouwjaar denk je aan ?
Jammer is alleen wel om met dit moois te rijden dat je wel een sleutel-cursus moet gaan volgen.Ik denk dat wat je schrijft zo ongeveer wel klopt...................
Het spannende en verrassende van een Italiaan zit er niet bij.
Valt wel mee, zal straks wel een topic "vraagje over italianen" openenIk denk dat wat je schrijft zo ongeveer wel klopt...................
Het spannende en verrassende van een Italiaan zit er niet bij.
Jammer is alleen wel om met dit moois te rijden dat je wel een sleutel-cursus moet gaan volgen.
Dat is maar een merkEngeland is ook weer in leven, Triumph
Engeland is ook weer in leven, Triumph
En de Truxton komt 50 pk te kort om een echte cafe racer te zijn.
Ze rijden geweldig, dat dan weer wel.
Gaat in ieder geval voor de gsxr blokken niet op die zijn ijzersterk....
Ik heb precies dezelfde ervaring...
Tsja, moderne motoren worden steeds 'perfecter' en hebben daarmee wellicht minder 'karakter' en zijn voor mensen die van oude barrels houden minder leuk..
Heeft dat perfectionisme vraag?
..kennelijk wel.. hierboven noemt iemand hoe slecht' de bouten van de voorvork er uit zien'.
Ik had nooit gedacht dat iemand daar over zou kunnen vallen of zelfs opmerken..
Zouden 'lelijke bouten' het rijgedrag negatief beïnvloeden?