Vraagje over kijktechniek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goh.. het is dat je al dik 500 berichten hebt gepost.. maar dit topic ruikt wel heel sterk naar het vragenuurtje van TWRD... (no offence)
 
Misschien 's proberen om achterom te kijken, en tegelijk je achterwiel blokkeren?

Oeh.. bijna vergeten : :W
 
Laatst bewerkt:
Als je mij bedoelt: ah toe nou, laat mij ook eens een vrijdagtopic openen.

Dat is niet iets om grappen over te maken! Er zijn maar 52 vrijdagen in een jaar en meer dan 80000 users hier. Stel dat zelfs maar de helft daarvan af en toe een vrijdagtopic aan wil maken, zeg een keer in de 5 jaar. Dan hebben we nog elke vrijdag 153,8 vrijdagtopics!

:o
 
Laatst bewerkt:
doet me denken aan mijn rijlessen.
we reden met twee lessers en ik reed achter de eerste.
nu was de lesser die voorop reed een bijzonder mooie dame met een heel mooi figuur.
haar kontje zat wulps achteruit strak in het textielpak, de zon scheen, de vogeltjes floten en de padvinder in mijn broek begon zijn tent op te zetten.

dat heerlijke moment werd zo keihard verstoord door mijn instructeur die door de intercom schreeuwde:

"fubaar, godverdomme kijk nu eens goed om je heen en waar je naar toe wil, je zit de godganse tijd naar de kont van "piep" te kijken"

man, het is dat ik een helm op had anders kon iedereen mijn rode kop zien.
die meid maar lachen nadien :+

tja, ik keek wel waar ik naar toe wou maar in het verkeer misschien niet zo handig :')
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt helemaal gelijk.

Ik kijk vaak naar mooie meisjes als ik aan het rijden ben maar mijn motor blijft toch gewoon rechtdoor rijden dus kijktechniek verhaal is onzin.

Kijk naar mooie dingen zonder te vallen.

P.S

Pas op voor plasje water dat is veel gevaarlijker :')
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt helemaal gelijk. Ik kijk vaan naar mooie chicks als ik aan het rijden ben maar mijn motor blijft gewoon rechtdoor rijden dus kijken is onzin. Kijk dan maar naar mooie dingen lol


de zomer is zo erg.
al die dames met rokjes, jurkjes en topjes.

en idd als je altijd daar heen zou gaan waar je zou kijken dan had ik mijn voorwiel al vaak tussen de dijen van een mooie jonge dame geparkeerd.

zou dat een chaos worden met mannelijke motorrijders O-)
 
Jij hebt helemaal gelijk.

Ik kijk vaak naar mooie meisjes als ik aan het rijden ben maar mijn motor blijft toch gewoon rechtdoor rijden dus kijktechniek verhaal is onzin.

Kijk naar mooie dingen zonder te vallen.

P.S

Pas op voor plasje water dat is veel gevaarlijker :')

Ik ben eens een keer achter op een VW kever geklapt met de bromfiets om dat ik voor iets blonds te lang opzij keek. :+
 
de zomer is zo erg.
al die dames met rokjes, jurkjes en topjes.

en idd als je altijd daar heen zou gaan waar je zou kijken dan had ik mijn voorwiel al vaak tussen de dijen van een mooie jonge dame geparkeerd.

zou dat een chaos worden met mannelijke motorrijders O-)


wist je niet dat mooie dames voorkeur hebben voor mannen met zelfbeheersing.... :W
 
Dat is niet iets om grappen over te maken! Er zijn maar 52 vrijdagen in een jaar en meer dan 80000 users hier. Stel dat zelfs maar de helft daarvan af en toe een vrijdagtopic aan wil maken, zeg een keer in de 5 jaar. Dan hebben we nog elke vrijdag 153,8 vrijdagtopics!

:o

Ja inderdaad, dat zijn geen grapjes, dat is het zelfde als dat je als eerste kerstkaarten wilt en gaat versturen, nog ff dan is ver voor sinterklaas in oktober ofzo dat je de kerstkaarten al binnen krijgt.

Bij dit topic kan straks zeker ook de vrijdag op woensdag starten zeker :( :( of nog soener.

Klopt deze zin wel ? :?
 
Tuurlijk bedoelde ik niet jou (jij?), maar TWRD. Ik mis af en toe een slag, dat heb je wel eens op een vrijdag :$

wow dat is snel gegaan. Hij heeft mij ook beetje gebashed maar ik kan wel tegen :P dus ene kant vind ik wel jammer dat ie gebanned is, kon altijd lachen met zijn vreemde reacties.
 

gelukkig lopen ze zo niet over straat anders kwam ik geen 100 meter verder zonder me kapot te rijden :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan