vraagje over mito

hmmkay

Die hard MF'er
15 feb 2003
925
1
Valkenswaard
hallo allemaal.
ik ben net nieuw hier.. dus weet niet of dit topic al is geweest. maar ik ga komende tijd beginnen met mijn motor rijbewijs en wil dan als ik hem gehaald heb een cagiva mito gaan kopen... nou was mijn vraag of iemand ervaring heeft met de 160cc van polini wanneer deze eronder ligt. Zijn topsnelheid en dergelijken.. en komt de politie er dan makkelijk achter dat deze dan meer dan 25 kw heeft?

greetz..
 
thnx.. hehe

weet ik genoeg.. al zou ik die mito met 160 cc kopen!!

DUS ECHT GEEN RING IN DIE UITLAAT!!! gwn uiterste er uithalen wat er in zit:D :]

baal al genoeg van dat lichte rijbewijs!!!

greetz
 
heb je al is op zo een mito gereden dan? zo niet zou ik dat toch maar is een keer doen.

ik heb ook wel eens op een mito gereden, maar het was een beetje....tja hoe moet ik dat zeggen SAAI :Z

heeft geen enkele power, net of je op een opgevoerde brommer rijdt.
 
heb je al is op zo een mito gereden dan? zo niet zou ik dat toch maar is een keer doen.

ik heb ook wel eens op een mito gereden, maar het was een beetje....tja hoe moet ik dat zeggen SAAI :Z

heeft geen enkele power, net of je op een opgevoerde brommer rijdt.

De kick van het motorrijden ligt toch niet in de snelheid? Voor mij ligt de kick van motorrijden in het nemen van bochten. Tot nu toe heb ik nog geen motor gereden die zo makkelijk, fijn en strak de bocht door gaat als een Mito!
 
Het gaat inderdaad niet allemaal om de snelheid, maar bij mij wel om de trekkracht. :9
 
Ga maar eens op een bochtig stuk rijden en ik denk dat de rijders van sportieve motoren verbaasd zullen zijn dat de mito ze nog aardig bij kan houden.

Een mito is dan ook een lichte stuurfiets die zo van de ene naar de andere kant gegooid kan worden.

De snelweg is dan misschien niet zo geschikt maar goed een motor heb je om te sturen en niet om doelloos op de snelweg te jakkeren
 
Moet je vooral gaan doen, op een motor gaan rijden met meer dan 25kW. Al je iemand invalide rijdt met dat ding kun je de rest van je leven krom liggen om die persoon te betalen, want je bent NIET verzekerd als je meer dan 25kW in je brommer hebt zitten.
Dus wees nou niet zo DOM en hou je een paar jaar aan deze simpele regel...

Niet dat ik me altijd netjes aan de snelheid hou natuurlijk, maar als jij een ongeluk krijgt met die opgevoerde versie ben je gewoon de lul...

Gewoon een waarschuwing. Doe ermee wat je wil.

Groetjes
Cobain
 
heb je al is op zo een mito gereden dan? zo niet zou ik dat toch maar is een keer doen.

ik heb ook wel eens op een mito gereden, maar het was een beetje....tja hoe moet ik dat zeggen SAAI :Z

heeft geen enkele power, net of je op een opgevoerde brommer rijdt.

Dat is met alle 25 kw fietsen, een bergrensde 600 oid is niks sneller...
 
Moet je vooral gaan doen, op een motor gaan rijden met meer dan 25kW. Al je iemand invalide rijdt met dat ding kun je de rest van je leven krom liggen om die persoon te betalen, want je bent NIET verzekerd als je meer dan 25kW in je brommer hebt zitten.
Dus wees nou niet zo DOM en hou je een paar jaar aan deze simpele regel...

Niet dat ik me altijd netjes aan de snelheid hou natuurlijk, maar als jij een ongeluk krijgt met die opgevoerde versie ben je gewoon de lul...

Gewoon een waarschuwing. Doe ermee wat je wil.

Groetjes
Cobain

Tja, denk dat iedereen hier vroeger ook wel een opgevoerde brommer heeft gehad, en daar geldt precies hetzelfde voor. Gewoon geen ongelukken maken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan