vraagje over motor jack dames..

kawa-babe

MF'er
22 jul 2004
49
0
Zuid-Holland
Hallo... ik had een vraagje... ik wilde mij een motorjas aanschaffen van het merk Grid Trianda... heeft iemand ook deze jas en is deze jas aan te bevelen?! Weet iemand anders misschien een goed merk damesjack?! Ik ben pas begonnen met lessen en heb dus weinig verstand van wat wel of niet goed is van motorkleding.
Alle hulp is daarom welkom *D Alvast bedankt en de groetjes! Veel :] plezier!
 
geen idee of het goed is, ik heb een jas van spidi (textiel) en die bevalt me prima, voelt erg goed en zeer geschikt voor dames. Zit al protectie enzo in (rug, schouders en elleboog)

www.spidi.it -> zoeken op h2out en dan de jas -> ROADWAY LADY JACKET (kan helaas geen directe link maken)
 
geen idee of het goed is, ik heb een jas van spidi (textiel) en die bevalt me prima, voelt erg goed en zeer geschikt voor dames. Zit al protectie enzo in (rug, schouders en elleboog)

www.spidi.it -> zoeken op h2out en dan de jas -> ROADWAY LADY JACKET (kan helaas geen directe link maken)
Oh dankjewel... dan zal ik daar eens naar gaan kijken :) groetjes!
 
Mijn motordame heeft een Uvex jas.
(Safe Amsterdam, alweer een paar jaar geleden)
(Discusseren over Safe doen we in een ander topic :X )
 
>> Algemeen, hoort niet echt thuis in off-topic lijkt me ;)

Gewoon je goed voor laten lichten, kijken naar goede bescherming op de juiste plaatsen, het mag niet knellen en je jas passen op een motor!
 
Ik heb een textiel jas van Clover, mooi model en erg goed qua protectie, waterdichtheid en warme...en heb een leren pak van Spidi wat ook helemaal super is!
 
Ik zoek ook nog een mooie jas voor mijn motor meisie, en deze vond ze wel heeeel mooi :) mag ik vragen wat hij gekost heeft?

De jas van IXS kost € 339,= euro (ik had een mazzeltje, kreeg de jas met 20% korting bij Safe Amsterdam, was vlak voor de motorbeurs Utrecht)
De Uvex jas kost € 189,95 ook bij Safe.
De leren jas zit heerlijk, maar vergeet geen regenjas mee te nemen, als het hard plenst word je nat :X
 
Vorige week bij Gericke geweest met een collega , die kocht daar een hele geinige combi die bijzonder goed oogt voor €261,-.
 
mijn vriendin heeft ook grid, persoonlijk vindt ik dat je beter leer kan nemen dan textiel of je moet het hele jaar door rijden. Maar die vind het een perfecte jas met binnen voering en ritsen voor de ventilatie
 
Hoi leuk om te zien dat je je hebt aangemeld bij m-f en wat betreft die vraag over motorkleding ik zou als ik jou was eens kijken bij Martijnse motorkleding op de Admiraliteitskade 83a in Rotterdam die hebben een enorme keus en als ze iets niet hebben kunnen ze het voor je bestellen :]

groetjes Mark allias suicidal maniac :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan