Vraagje over motorbeurzen..

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Ik heb een vraagje over motorbeurzen.
Ik ben er zelf nog nooit geweest (omdat ik er nog zo
weinig te zoeken had, maar dat is nu anders :) ), maar nu vroeg ik
me af of daar alleen de grote merken staan waar je
de hele dag kan gaan lopen watertanden :9~ of dat
er ook dealers met hun halve hebben en houwen komen
en waar dus ook (2e hands) gekocht kan worden.

Ik ben nl. op zoek naar een 2e hands zx6r en het zou
dus handig zijn als half motor dealend nederland eens
onder een dak zou zijn.

bvd.
 
nou, ben er zelf nog ook nooit naar geweest, maar ik hoor vaak verschillende verhalen. In maart \'02 ofzo zou er een grote beurs moeten zijn waar de prijzen van motoren toch aantrekkelijk lager liggen dan in de winkels op dit moment.

Maar de andere verhalen vertellen juist weer dat het weinig uitmaakt wat betreft de prijzen. Kleding schijn je er soms wel wat goedkoper verkrijgen (vooral als je gelijk een heel pak koopt). Kijk eens op het internet... misschien zie je dan wel wat voor beurzen er zijn en wanneer. Ik ga wel naar die grote beurs in Utrecht volgend jaar (en dit jaar.. november.. heheh). ;)
 
Wil wel naar die beurs in Utrecht in februari, eens zien of ik daar m\'n slag kan slaan. Heb begrepen van een eerder topic hier dat je daar misschien wel eens leuk kunt \'scoren\'...
 
Zou mooi zijn als ik wat leuks op de kop zou tikken. Zit wel strak in het leren pak alleen de wheels mis ik nog.. :(
En februari is precies de maand waarop ik genoeg heb voor mijn motor.. :)
Dus dat zou mooi uitkomen...

Heb wel een beauty van een zx6r zien staan bij
een dealer in de buurt, maar die haalt er nog
geen stuiver van af :( :(
 
www.motorbeursutrecht.nl is de beurs die je waarschijnlijk bedoelt. Is op 21 t/m 24 feb. 2002.
Vorig jaar veel 2e hands motoren en aardig wat kleding. Ook een aantal grote merken waren vertegenwoordigt, niet allemaal. Ik ga volgend jaar zeker, voor een nieuw pak.
 
vorig jaar was de beurs in Utrecht best leuk, en als je een leuk 2dehandsje zoekt dan zit je daar wel aardig goed. Maar bedenk wel dat dan alweer bijna het nieuwe motorseizoen begint, en dat de prijzen dus alweer aan het stijgen zijn.
Ook voor kleding kan je errug goed terecht op deze beurs.
 
vorig jaar was de beurs in Utrecht best leuk, en als je een leuk 2dehandsje zoekt dan zit je daar wel aardig goed. Maar bedenk wel dat dan alweer bijna het nieuwe motorseizoen begint, en dat de prijzen dus alweer aan het stijgen zijn.
Ook voor kleding kan je errug goed terecht op deze beurs.

Vorig jaar waren de occasion-prijzen op de beurs in Utrecht aardig hoog ja, denk dat het dus weinig uitmaakt of je \'m nou op de beurs koopt of bij de dealer in de winkel. Bovendien kan je \'m niet meteen meenemen op de beurs. Bij de dealer is dat meestal ook niet het geval, maar als je het een beetje goed speelt lukt dat wel ;)

En de prijzen zullen inderdaad wat hoger liggen omdat dan het motorseizoen weer van start gaat.
 
Hmm...wat moet die ZX6R kosten dan? en als je gewoon een beetje leuk praat kan er altijd wat af...

Hee maximum (als je dit nog leest)

Kreeg vanmiddag de onbedwingbare drang om dure nutteloze dingen te kopen en om die drang te beheersen ben ik maar weer eens naar die dealer gegaan... ff gebabbeld.
Wat gevraagd over een r6 die hij volgende week
kreeg en toen begon hij over die zx6r.
Zonder nog iets over de prijs te hebben gezegd haalde hij er 250 piek van af, zet niet echt zoden aan de dijk, maar toch...
Het is een groene \'99-er 6500km en werkelijk waar geen krasje op te vinden, niks!
Dus afdingen wordt al moeilijker, het ding moet
nog 17.750 opbrengen.
17.000 en ik neem hem zo mee
Wel weer 12mnd volledige garantie.
Ik heb geprobeerd mijn enthousiasme in te houden en gezegd dat het inderdaad ook wel een \"leuke\"
fiets was.
nu maar hopen dat het flink gaat vriezen, misschien dat dat nog iets aan de prijzen doet...
 
Hij vroeg er dus 18000 voor?? En je hebt maar 6 maanden garantie denk ik...en waar staattie? ga ik wel een keertje mee....ff kijken wat ik eraf kan lullen voor je :)
 
Ja, hij staat in de showroom voor 18.000

Stond duidelijk bij 12mnd garantie.
Op oudere occasions geeft ie minder garantie.
Heb destijds ook mijn scootertje daar gekocht
ook 12mnd garantie.

Buurjongen van een motorrijdende kennis werkt
daar als monteur. Die kennis gaat al eens aan hem vragen of de motor verder ook net zo goed is als ie er uit ziet.

De dealer? Jo Cabo te meerssen (das in zuid limburg).
www.jocabo.nl (daar staat ie nog voor 18.750)

Natuurlijk hartstikke bedankt voor je aanbod langs te komen!
:} :}
Mijn dank is groot! :}

Je hoort nog van me als ik meer weet over de motor!!
 
Ja, hij staat in de showroom voor 18.000

Stond duidelijk bij 12mnd garantie.
Op oudere occasions geeft ie minder garantie.
Heb destijds ook mijn scootertje daar gekocht
ook 12mnd garantie.

Buurjongen van een motorrijdende kennis werkt
daar als monteur. Die kennis gaat al eens aan hem vragen of de motor verder ook net zo goed is als ie er uit ziet.

De dealer? Jo Cabo te meerssen (das in zuid limburg).
www.jocabo.nl (daar staat ie nog voor 18.750)

Natuurlijk hartstikke bedankt voor je aanbod langs te komen!
:} :}
Mijn dank is groot! :}

Je hoort nog van me als ik meer weet over de motor!!

Als je niks hebt in te ruilen moet er zeker 1000 piek af , ik gaa morgen eens voor je kijken daar.
laat ik je wel wat horen
 
Hoi TP,

Wel\'es gehoord van de Vehicelbeurs in Utrecht of de Motorsale in Rosmalen.
Beide hartstikke leuke beurzen waar je net zo goed voor nieuw als 2e hands aardig je slag kunt slaan. Zowel voor motoren als onderdelen en kleding.
De Vehicel is dacht ik ook weer in februari 2002 en Motorsale is 2e weekend november a.s. maar deze laatste is meer op het gebied van choppers en da\'s niks voor jou denk ik.
 
Als je niks hebt in te ruilen moet er zeker 1000 piek af , ik gaa morgen eens voor je kijken daar.
laat ik je wel wat horen


Hehe, dadelijk denkt die dealer nog dat iedereen die fiets plotseling wel ziet zitten.. Gaat ie ze prijs nog wat hofger zetten :)
 
Hoi TP,

Wel\'es gehoord van de Vehicelbeurs in Utrecht of de Motorsale in Rosmalen.
Beide hartstikke leuke beurzen waar je net zo goed voor nieuw als 2e hands aardig je slag kunt slaan. Zowel voor motoren als onderdelen en kleding.
De Vehicel is dacht ik ook weer in februari 2002 en Motorsale is 2e weekend november a.s. maar deze laatste is meer op het gebied van choppers en da\'s niks voor jou denk ik.

Vehikel is in augustus hoor. Dus die is al een tijdje geleden in Utrecht geweest. Helaas Pindakaas, volgend jaar weer kans, bovendien zijn daar alleen oldtimers te vinden, niet echt nieuwe motoren. In feb 2002 heb je de gewone motorbeurs-jaarbeurs, met nieuwe en 2e hands motoren :)
En daar ga ik ZEKER weten heen :) En ik neem zeker ook een digitale fotocamera mee..
 
Als je niks hebt in te ruilen moet er zeker 1000 piek af , ik gaa morgen eens voor je kijken daar.
laat ik je wel wat horen


Wat een lieve mensen zijn jullie toch allemaal!
:) :) :) :)

Als we er nu met 20 man binnenvallen zal hij dan onder de druk bezwijken? })
 
ik ben er vorig jaar geweest heb ik mijn helm gekocht 2DEhands motoren zat voor een leuk prijsje!!!!! trouwens is de motorbeurs dit jaar nogwel ??????? nog nix over gehoord ;(
 
ik ben er vorig jaar geweest heb ik mijn helm gekocht 2DEhands motoren zat voor een leuk prijsje!!!!! trouwens is de motorbeurs dit jaar nogwel ??????? nog nix over gehoord ;(

Ja de beurs is er nog steeds, zie \'Waar is wat te doen\'. Hier heb ik maanden geleden een topic geopend dat ie nog komt in 2002! :)
 
Beste JK,

Op de vehicel heb ik zelf ook gestaan en wordt altijd 2x in het jaar gehouden. Dus nix helaas pindakaas!
 
Beste JK,

Op de vehicel heb ik zelf ook gestaan en wordt altijd 2x in het jaar gehouden. Dus nix helaas pindakaas!

Foutje dan. Dacht dat ie 1x per jaar was, maar nu je het zegt, ik herinner me ook dat ie in maart was ? Naja zag afgelopen zomer in utrecht ook veel borden met \'Vehikel blah blah\' :)

Ze mogen die motorbeurs in de jaarbeurs ook wel 2x doen dan!
 
Hallo,

Bij Jo Cabo zeg je. Woon zelf in Maastricht namelijk. Niet zo\'n goede dingen gehoord over Jo Cabo. Ennuh...250 gulden is niks als je de advertenties leest dan staat altijd een veel hogere korting bij zonder inruilfiets!
 
Hallo,

Bij Jo Cabo zeg je. Woon zelf in Maastricht namelijk. Niet zo\'n goede dingen gehoord over Jo Cabo. Ennuh...250 gulden is niks als je de advertenties leest dan staat altijd een veel hogere korting bij zonder inruilfiets!


He Maverick

Ik heb ook minder goede dingen over Cabo gehoord, maar is het niet je plicht als burger te klagen over iedere fiets- en motorboer??
Maar goed, voorzichtigheid is geboden, daarom laat ik ook een kennis die een
van de monteurs persoonlijk kent ook navragen
hoe de staat van de motor is.
Want een goede motor is een goede motor of
die nu bij Cabo staat of niet, toch?
En 12mnd garantie..

O ja, die 250 haalde hij er gewoon van af, prijskaartje klopte niet meer, heb
verder nog helemaal niet onderhandeld of gezegd
dat ik geen inruil heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan