Vraagje over rubbers in remcylinder

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.116
8.242
Assen
Dag mensen,
omdat de schijfrem van de jawa wat lekt, en bij de hendel de olie er uit komt heb ik nwe rubbers besteld ter afdichting van de remmerij..
Deze rubbers moeten achter elkaar op de 'pen' (hoofdremzuiger)die je naar binnen duwt. De onderdelentoko's maken onderscheid in een 'voorste' en een 'achterste'

Ik heb het spul binnen en kan geen onderscheid zien en meten tussen de 2.. zou het uitmaken? (de winkel zelf weet 't ook niet)
DICHTGUMMI FÜR BREMSZYLINDER639/640 - HINTERE | Jawamarkt.cz
DICHTGUMMI FÜR BREMSZYLINDER639/640 - HINTERE | Jawamarkt.cz

Dit is mijn eerste schijfremmotor en heb geen idee wat wel/niet normaal is in deze..
 
in de achterste zit meer een knik, een richel , de voorste heeft meer een rechte kegelvorm.
men heeft de moeite genomen om 2 fotos te maken, want ze zijn niet hetzelfde.
hopelijk is dit ook bij het origineel terug te zien, of zelfs op degene die er uitkomen ?
 
mooi kud dat het nieuwe MF nog geen Jomanda module heeft.

owja we zitten in techniek.

Geachte Op Sammie, een foto van de daadwerkelijk verzonden items zou een ieder inzicht geven die zich hier placht te begeven opdat de Jawa Kefin sgwantszs waardig wordt.
 
Een digitaal hier geplaatste foto met de twee naast elkaar behoort tot de algemene tegenwoordige technologische mogelijkheden. Gedachtenlezen nog net niet

Laat ik daarmee helpen :) (de foto dan, gedachtenlezen kan ik ook niet :+)

vergelijking.jpg
 
Raar dat ze zo los en anoniem worden geleverd.
Meestal zitten ze netjes in zakjes met het onderdeelnummer er op.
Op internet staat een exploded view met nummers erbij die ook gekoppeld zijn aan het onderdeelnummer. Kan dan niet mis!

Ik zou zeggen leverancier bellen om onderscheid te verkrijgen...............................
 
Terug
Bovenaan Onderaan