..Want ik weet dit niet (-zeker)
Op een laagtoerige motor zit origineel een 28mm carb van dubieuze kwaliteit, het inlaatspruitstuk is ook 28mm in doorsnede.
Nu worden er op deze motoren 'massaal'andere carbs op gezet, en dan wel van 30mm doorsnede(terwijl deze er ook in 28mm zijn)
1- Heeft die 2mm extra wel 'zin'?
2 geeft het niet juist afstellingstrubbels?
Ik kan me herinneren dat en ex-buurman die actief was in de klassiekerracerij het had dat de carb een bep. %-age groter mag zijn, maar zeker weten die ik het dus niet..
Op een laagtoerige motor zit origineel een 28mm carb van dubieuze kwaliteit, het inlaatspruitstuk is ook 28mm in doorsnede.
Nu worden er op deze motoren 'massaal'andere carbs op gezet, en dan wel van 30mm doorsnede(terwijl deze er ook in 28mm zijn)
1- Heeft die 2mm extra wel 'zin'?
2 geeft het niet juist afstellingstrubbels?
Ik kan me herinneren dat en ex-buurman die actief was in de klassiekerracerij het had dat de carb een bep. %-age groter mag zijn, maar zeker weten die ik het dus niet..