Vraagje over verwijderen klep in uitlaat GSX-R1000

Joe Tosh

MF veteraan
23 feb 2003
5.941
3
Ik heb een Gix1000 2001 en denk erover om een volledige Arrow vervangings-raceuitlaat te plaatsen. Dan dient uiteraard ook de "exup" (weet niet hoe die van Suz noemt) te verdwijnen.

arrow_GSX-R1000.jpg


Verlies ik hier veel koppel mee in lage opm? Heb wel graag dat mijn bike vanaf een 3-4000 opm toch iets in huis heeft.

Andere ervaringen te delen hieromtrend? :)
 
:] zelf heb ik bij mijn GSXR1000 van bwj. 2002 ook zelf deze vlinderklep buiten werking gezet. Mijn motor pakt nu beter op in het laag toeren gebied. Normaal kreeg ik hem alleen in z'n 1 op het achterwiel, maar nu moet ik opletten zelfs met overschakelen van 2 naar 3. Verder is mijn motor geluid wel iets meer GP style geworden :) en vind dit een mooie bijkomstigheid.Indien jij dit ook wil aanpassen wil ik je hiermee best helpen, het steld namelijk niet zoveel voorEn mijn Duits is ruim voldoende, dus.......
Ik woon in noord brabant
 
:] zelf heb ik bij mijn GSXR1000 van bwj. 2002 ook zelf deze vlinderklep buiten werking gezet. Mijn motor pakt nu beter op in het laag toeren gebied. Normaal kreeg ik hem alleen in z'n 1 op het achterwiel, maar nu moet ik opletten zelfs met overschakelen van 2 naar 3. Verder is mijn motor geluid wel iets meer GP style geworden :) en vind dit een mooie bijkomstigheid.Indien jij dit ook wil aanpassen wil ik je hiermee best helpen, het steld namelijk niet zoveel voorEn mijn Duits is ruim voldoende, dus.......
Ik woon in noord brabant

Kijk, da's tof! :) Als ik er niet uit geraak dan hoor je me. Thanks!! :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan