vraagje over verzekeren van een harley

full

2 jaar oud.
 
Ik zag nergens staan dat het om een Harley ging. Weet ik veel wat een FLHR Road King is :o
Ik hoop dat je meer verstand hebt van katten dan van verzekeringen en Harleys.

:9
 
Laatst bewerkt:
By the weg.....Kees de Zeeuw, dan ben je gewoon verzekerd bij de AMEV of heet dat ook al anders? (verzekeringen worden daar ondergebracht)

M'n '77 FLH is all risk verzekerd bij KDZ voor minder dan 400 euro'tjes en heb nooit problemen gehad....wil dat zo houden ook.
 
Kees de Zeeuw rulezzzz :} , hij biedt ook nog een 4-wielenplan aan, wellicht is dat een mogelijkheid.

Grtz
 
@Alf, 9k begrijp ik ?

Kan ik ergens nog wat meer foto's zien en wat info eventueel over revisie werk etc. krijgen ??
 
en moet er nog veel aan gedaan worden of is de hele boel onlangs goed gereviseerd ?
Dingen die ik van plan ben te doen:Lekkage bij nokvolgerhuis,lekkage bij kleppendeksel achterste cilinder.

Blok 50000km geleden totaalgerviseerd.
Dit jaar;Nieuwe spanningsregelaar,nieuwe stator,nieuwe compensatorcup,nieuwe achterketting.
Vorig jaar;nieuwe primaire ketting,drukgroepveren,druklager,rempompen gereviseerd.
Twee jaar geleden:Nieuwe remleidingen,nieuwe achterschokbrekers.
Drie jaar geleden:nieuw schakelstanggebeuren,voorvork gereviseerd,nieuwe balhoofdlagers,nieuw spuitwerk,nieuwe as door achterbrug met nieuw gat in frame met meer danTWEE!!! windingen,nieuwe achterbruglagers.
Vier jaar geleden:versnellingsbak gereviseerd nieuwe hoofdas,en keerring,nieuwe bobine,nieuwe spaakwielen,motor geheel gedemonteerd en frame opnieuw laten coaten.

Verdomme dit ding heeft 35000 gulden gekost.

9 misschien toch te weinig? ;)

Alles zelf gedaan behalve spuitwerk en blokrevisie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan