Vraagje r6

Heb ook een paar SS600 gehad en daarvan heeft de R6 idd de meest extreme houding.
Zithouding moet je oefenen, de eerste week heb je last van je polsen/rug.
Na een tijdje zijn je spieren er aan gewend en rijdt je zo 500km op een dag. :Y

Ligt ook een beetje aan jezelf natuurlijk, sport jij nooit en ben je niets gewend zul je er waarschijnlijk wel last van hebben. Denk dat het ook een beetje aan de leeftijd ligt, mensen van 40+ hebben natuurlijk al gauw overal last van. ;)
 
ja daar dacht ik ook al aan! En ik bn toch niet van plan om er 500 km per dag mee te gaan rijden!
hoorde ook dat het onderhoud van een r6 ten op zichte van een gsxr600 relatief veel later komt.
je kan er dus langer van genieten voor dat die weer een beurt moet hebben.

Al met al ga ik hem gewoon kopen en als ik dan pijn in m'n rug krijg zie ik dat dan wel weer!*D
 
ja daar dacht ik ook al aan! En ik bn toch niet van plan om er 500 km per dag mee te gaan rijden!
hoorde ook dat het onderhoud van een r6 ten op zichte van een gsxr600 relatief veel later komt.
je kan er dus langer van genieten voor dat die weer een beurt moet hebben.

Al met al ga ik hem gewoon kopen en als ik dan pijn in m'n rug krijg zie ik dat dan wel weer!*D

Intervallen voor een R6 zijn om de 10.000km voor de meeste andere motoren om de 6.000km. Maar ligt natuurlijk ook aan jezelf wat je doet. Ik doe olie/filter etc altijd in de winterstop, ook al heb ik maar in 1 seizoen 3500km gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan