Vraagje street triple 2007

Nemo1986

MF'er
30 sep 2020
80
59
Goedenavond.

Ik heb een vraag m.b.t. een street triple die ik heb gezien op marktplaats. De advertentie oogt goed, km is prima te noemen en qua modificaties zit het goed, ziet er (naar mijn mening) goed uit. Er is in juni groot onderhoud aan gepleegd waaronder kleppen stellen etc en waar de facturen van aanwezig zijn. Ik zou graag de mening willen weten van de ervaren (street) rijders van dit forum. Ik heb al een bericht gestuurd want het is denk ik wel de moeite waard om te gaan kijken
Onderstaand de advertentie.

https://link.marktplaats.nl/m160622...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
 
als ik dat zo lees, kopen zou ik zeggen als je interesse hebt, is volledig in orde zo te zien.
Zeer nette Triumph Street Triple 675

Kleur: Black
Vermogen: 78 kW (106 PK)
Aantal sleutels: 2

Opties en accessoires
  • Handvatverwarming
  • USB aan het stuur
  • RAM telefoonhouder
  • Gen-X Union Jack Fly-screen
  • Led achterlicht met geintegreerde richtingaanwijzers
  • Korte kentekenhouder (tail tidy)
  • Akrapovic sportdemper
  • Stalen remleidingen voor en achter
  • Duoseat cover

Originele onderdelen (dempers, knipperlichten, kentekenplaathouder, passagiersteps etc.) aanwezig.

Bijzonderheden

Zeer nette Street Triple 675. Ketting en tandwielen in zeer goede staat. Heeft in juni een grote beurt gehad á €1200,- bij 19800KM (1200 km geleden), bij Triumph Roké. Hierbij is o.a. het volgende gedaan:
  • Nieuwe voor- en achterband
  • Nieuwe remblokken voor en achter
  • Alle vloeistoffen vervangen
  • Klepspeling gecontroleerd en afgesteld
 
Kwam erachter dat ie wel is ingevoerd. Twijfel dus wel over de km-stand eerlijk gezegd. Bouwjaar klopt ivm MP ook niet helemaal, daar staat 2007 en Finnik 2008.
 
Je kan de vraag ook even stellen in het street triple forum. Deze street ziet er best netjes uit zo op het eerste gezicht leuke goodies enzo. Beter even gaan kijken/proefrijden dan krijg je pas een goed beeld van de fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan