Vraagje van Boshuizenstraat adam

Direct achter dit paaltje ligt een doorgetrokken streep.. Maar bij dit paaltje nog niet dus zou je hier in feite nog gewoon over de fiets strook mogen rijden. Is toch nog op de tv geweessst? Waar dit uitgelegt word dat ondanks er een paaltje staat (zonder streep) je hier gewoon omheen mag rijden omdat dit nog steeds deel uit maakt van de weg.

Dit klopt niet na het zebrapad is het niet doorgetrokken maar zitten er kleine er gaatjes van paar cm tussen dus mag je er overheen. al is dit niet echt de bedoeling.

pas na meter of 15 na de zebra begint de doorgetrokken streep.
 
Laatst bewerkt:
Paaltje staat er behoorlijk link geplaatst. Ik zou lekker over het fietspad gaan. Die 'onderbroken' streep is slechts een heel klein stukje en ik vraag me af of daar een boete voor gegeven kan worden? In het geval nu is het een suggestiestrook en mag je er gewoon gebruik van maken, tenzij je de fietsers hindert.
 
Gewoon melden dat dit niet kan en zeer gevaarlijk is, zeker zo vlak voor die zebra sommigen denken echt niet na volgens mij....
 
Ik zou gewoon vol over de drempel heen gaan, leuk springschansje :)

Als je er net op komt in zn 2 even keihard aan het gas rammen ga je er op zn achterwiel overheen :Y
Bij me ouders zitten echt grote drempels en ik kan het niet laten om daar met de wielen in de lucht overheen te meppen als ik op visite ga :Y
Zijn van deze maar dan nog een heel stuk hoger.
drempel2.JPG
 
Laatst bewerkt:
Alex, ik werk toevallig voor het stadsdeel in Amsterdam waar deze straat in ligt. Ik zal morgen eens rondvragen bij mn collega's of er wat aan gedaan kan worden. Lijkt me erg gevaarlijk dit nl. Je hoort van me.
 
Alex, ik werk toevallig voor het stadsdeel in Amsterdam waar deze straat in ligt. Ik zal morgen eens rondvragen bij mn collega's of er wat aan gedaan kan worden. Lijkt me erg gevaarlijk dit nl. Je hoort van me.

Welk stadsdeel werk je?
Ken me ff niet voor me halen waar dit moet zijn.
Lijkt op noord.
 
Laatst bewerkt:
Welk stadsdeel werk je?
Ken me ff niet voor me halen waar dit moet zijn.
Lijkt op noord.
dit is buitenveldert

maar even in hakend op je post voor je edit ;)

reed je van de week om 630 bij het de mirandabad in de buurt
 
Laatst bewerkt:
Zitten die lui die dit soort dingen regelen niet bij jou daar? Zal ik ze morgen eens bellen...

Nee die zitten in buitenveldert heenvliet laan.
Bestrating is dat.
Ik denk dat ze dat paaltje indien gevaarlijk misschien wel weg kunnen halen.
Ik neem aan dat de gemeente dat paaltje geplaatst heb.
 
Nee die zitten in buitenveldert heenvliet laan.
Bestrating is dat.
Ik denk dat ze dat paaltje indien gevaarlijk misschien wel weg kunnen halen.
Ik neem aan dat de gemeente dat paaltje geplaatst heb.


Als je als fietser een andere fietser in wil halen dan heb je dat ding al VOL te pakken ....
 
Als je als fietser een andere fietser in wil halen dan heb je dat ding al VOL te pakken ....

Sprak net huisgenoot van mij wij komen vaak uit die uitrit rechts op de foto ging beetje hard die bocht om en had toen ook al ruzie met dat paaltje. Dus ook gevaarlijk voor fietsers.! :P
 
Ik vraag me nu dus wél af welke MONGOOL dit soort oplossingen voor niet bestaande problemen bedenkt en implementeert.

_O-
 
Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid, een motor mag alleen tijdelijk op een fietstrook, mits er geen fietssymbooltje opstaat, staat er wel een fietssymbooltje mag de motor fiets er niet komen. Tenminste zo heb ik het ooit geleerd. Dus officieel mag je niet over de fietsstrook langs het paaltje.
 
Je kunt daar net zoveel symbooltjes neer zetten als je wil ....

Als er sneeuw ligt zijn die dingen niet zichtbaar dus mag ik er met de motor gewoon wél rijden?
 
Dus officieel mag je niet over de fietsstrook langs het paaltje.


Misschien zijn de regels veranderd, maar als er geen doorgetrokken streep langs de fietsstrook is, dan mag je erover. Je mag dus rechts om de paal. Volgens mij is het enige dat op een fietsstrook met onderbroken streep niet mag, verkeer hinderen of stilstaan.
 
Voor de duidelijkheid, een motor mag alleen tijdelijk op een fietstrook, mits er geen fietssymbooltje opstaat, staat er wel een fietssymbooltje mag de motor fiets er niet komen. Tenminste zo heb ik het ooit geleerd. Dus officieel mag je niet over de fietsstrook langs het paaltje.

Leuk dat je fout aangeleerde regels gaat pretenderen als zijnde 'de wet' :X
Je mag gewoon over een fietsstrook rijden met je motorvoertuig hoeveel fietsertjes er ook opgetekend staan!


Je kunt daar net zoveel symbooltjes neer zetten als je wil ....

Als er sneeuw ligt zijn die dingen niet zichtbaar dus mag ik er met de motor gewoon wél rijden?

Hoe krom het ook is: zelfs als er sneeuw ligt zijn en blijven verkeerstekens gelden :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan