Vraagje van Boshuizenstraat adam

Heb mee zitten lezen en heb een suggestie voor degene de er mee bezig zijn. Als ze die paal knalgeel reflecterend maken in plaats van zwart wit zou het al een hele verbetering zijn denk ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Heb mee zitten lezen en heb een suggestie voor degene de er mee bezig zijn. Als ze die paal knalgeel reflecterend maken in plaats van zwart wit zou het al een hele verbetering zijn denk ik zo.
:^

Die suggestie miste ik. Dat die paal daar staat is tot daar aan toe, maar dat het ding volstrekt onzichtbaar is is een bloody shame. Helaas zie je dat op veel plaatsen, varkensruggen, paaltjes en allerlei andere meuk, maar zichtbaarheid is 0,0 -O-
 
Eigenlijk is het toch gestoord dat ze door een drempel te plaatsen een gevaarlijke situatie creëren, terwijl er zonder deze drempel eigenlijk weinig aan de hand was. Werd misschien wat te hard gereden.

Maar nu is er dus een gevaarlijke situatie ontstaan, terwijl dit toch niet de bedoeling is van een drempel lijkt mij.
 
Heb mee zitten lezen en heb een suggestie voor degene de er mee bezig zijn. Als ze die paal knalgeel reflecterend maken in plaats van zwart wit zou het al een hele verbetering zijn denk ik zo.

Volgens mijn collega istie al reflecterend maar ik zal et doorgeven. Misschien ook dat geel wat meer opvalt dan zwart wit. 8-)
 
hey :W

ik weet precies om welk paaltje het gaat (mijn werk wijk ) (gemeente)
heb het er al over gehad met mijn baas , omdat ik zelf ook last had met dat paaltje..

klopt wat je zegt ..erom heen rijden met auto's,en dat de fietsers gevaar lopen om aangereden te worden

ik zelf heb hem dit mede gedeeld aan hem,dus weet ervan,en ze gaan kijken voor een oplossing...
heb ook mede gedeeld dat er geen borden staan,(dus die komen zeker) :Y
en waarschijnlijk katte ogen in het wegdek..dus als er licht op komt,verlichten de ogen..
of er komt een zigzag lijn op het wegdek..
(was ook een optie)

het paaltje is al 1 keer omgereden, en is alweer vernieuwd..

het paaltje is een klappaal, als er tegen aan word gereden terug veert..
vind dit zelf geen goede oplossing (paal), paal staat wel in het hart van de scheidingslijn
maar door die heuvel komt het niet goed uit... :N

ga mijn baas morgen er op attenderen..

Ik hou van klap paaltjes :)
Bij de amstelveense weg /bachstraat heb je ook van die shit dingen die gaan mooi plat als ik mn vrachtwagen achter naar de pluk wil duwen zonder dat ze stuk gaan *O*
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nou gewoon gek, maar daar mag je toch gewoon over het fietspad met je motor zolang je geen fietsers hindert? :? :?

nee ,fietspad is rood daar mogen allleen fietsers op.. :N

heb nog wel laten weten dat een geel fluor paaltje wel een uitkomst is (aan mijn baas)
misschien komen er nog borden bij ?
heb ook laten weten dat er drempels zijn, die zakken als je er overheen rijd (bus zeker) :Y
heb nog een ander voorstel gedaan,maar moet nog beken worden,en tis weer een flinke ingreep...op de van boshuizenstraat is net het hele asvalt + fietspad vernieuwd..
(halfjaar terug)

ik werk in buitenvelderd ,das mijn wijk :Yik ga er morgen weer achter aan dennis.. ;)

Hoi ton lang geleden :)


zeker weer een tijdje geleden dennis...(zit wel elke dag op MF hoor)

zit je nu op de kennedylaan ?????? gestationeerd ????
 
Blijft toch volstrekt maf dat de overheid gevaarlijke situaties creëert. Allle suggesties hier zijn symptoombestrijdingen. Een verkeersremmer direct na een kruising is vragen om problemen. Men heeft met de vluchtheuvel de weg willen versmallen om hard rijden tegen te gaan. Vervolgens een drempel neergelegd, omdat de versmalling kennelijk niet werkt. Die drempel is vooral bedacht om de bussen niet te hinderen, maar voor motoren is die gevaarlijker dan andere typen. Bovendien werkt dit type drempel alleen voor smalle auto's (voor mensen met een smalle beurs). Voor SUV, busjes, grote auto's, vrachtwagens en bussen werkt dit niet, die rijden er dus zonder vertraging overheen. Kennelijk niet gevaarlijk voor overstekende voetgangers. :?
Vervolgens weer een paaltje toegevoegd om het uitwijken over het fietspad te voorkomen. Lapmiddel op lapmiddel. Het fietspad is bovendien smal en alleen gescheiden door een streep. Fietsers die de bocht omkomen, die naast elkaar rijden of elkaar willen inhalen komen dit paaltje ook tegen.
Ik vind het een goede actie om de wegbeheerder nu te laten nadenken, maar ik heb geleerd dat je eerst moet nadenken, voordat je geld uitgeeft. Dit is niet de enige plek in NL met een dergelijke situatie. Waarom kunnen de wegbeheerders niet samen een vaste oplossing bedenken voor verschillende type situaties, bijv. samen met het CROW. Hoeven wij niet telkens aan de bel te trekken en kost het ons ook veel minder belastinggeld. Is bovendien veel veiliger als op vergelijkbare punten dezelfde oplossing staat.
 
Dat fabeltje blijft maar rondspoken. Je mag altijd het fietspad meepakken, tenzij er een doorgetrokken streep is (of een berm)


doorgestrokken streep lang genoeg?

full


full
 
Laatst bewerkt:
meer suggesties: - sloop de hele zooi er maar weer uit. <--- Ben ik persoonlijk voor.
- zet der ipv deze zooi een flitspaal neer.

zoiets heb ik ook gezegt...

alleen dan met waarschuwings borden met camera toezicht.. / controle..
(nep borden)

zegt mijn werkgever...nog meer borden ??? er zijn eral zo veel ???

hij zelf dacht om die molshoop in de midden een geul te maken ,waarop de motor rijden daar tussen door kon rijden..waarop ik antwoorde...en als het nu regend,dan word het glad of met sneeuw ??

tja...daar wist hij nix op te zeggen.. :?
 
doorgestrokken streep lang genoeg?

[afbeelding]

[afbeelding]

:} toppie..ik had mijn camera vergeten vrijdag,anders had ik ze geplaatst.. ;)

foto 1

ik zij,maak het fietspad breder,dus waar de inrit blokken eindigen en dan voorbij de voetgangerspaal het gras in..daar dan het fietspad te laten lopen,,met een bochtje dus.
en waar het zw wit paaltje staat daar weer een vluchtheuvel te maken ter bescherming van de fietsers..met weer een fluor gele paal... die put die je ziet ,kan verlegd worden.
 
de paal, nu richting de rotonde europaboulevard ligt er nu uit |(

er komt steeds een naam naar boven via praten met mijn baas ,iemand die paul poot heet hier op MF ??
er is nog een naam maar die ben ik ff vergeten :/
 
Ik blijf het volstrekt belachelijk vinden dat je een paaltje op de rijbaan zet ook al is het tussen verschillende rijstroken. Zelfs als ze gescheiden zijn door doorgetrokken strepen. Dit is vragen om problemen. |(
Haal diegenen van de weg, die regelmatig (veel) te hard rijden. Hoeft de rest daaronder niet te lijden. Hoe vaak moet je niet afremmen voor een verkeersremmer tot ver onder de maximaal toegestane snelheid? Die dingen zijn er alleen maar omdat anderen zich niet in het verkeer kunnen gedragen. Bestrijd de oorzaak.
En mocht dat niet lukken, maak dan geen gevaarlijke situaties. Het ging juist om gevaar/ongelukken te voorkomen. Of snap ik het niet :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan