Vraagje voor de Belgen onder ons

B2

MF veteraan
Donateur
4 jul 2001
2.240
493
Belgie (Gent)
Vanwaar komen jullie ergens (dit om misschien ook ooit eens een toertje te rijden zonder daarvoor al helemaal naar Nederland te moeten gaan) ?

Ik ben zelf uit Oosterzele (Oost-Vlaanderen).
 
Antwerpen, http://www.pricewatch.be/images/turnhout/ (Turnhout) om precies te zijn :)
 
Zeg PaulR1, jij woont in Weert, maar Weert Bestaat dus ook zowel in Belgie als nederland ;)

En ik kom uit Bornem (Antwerpen), wil je mij dus tegenkomen zal je aan deze kanten moeten rijden... of deze zomer , dan ben ik lekker veel in Nieuwpoort te vinden met de bike !!!!
 
Via de autostrade dan of wa?
Ik woon heel dicht bij een zijstraat van de hundelgemsesteenweg, mocht u dat iets zeggen...

ik vermijd eigenlijk zoveel mogelijk de autostrade.

meestal rijd ik via Balegem (woonplaats) via de Oude Geraardsbergse steenweg richting gontrode, en dan kom ik eigenlijk via Gentbrugge op de Hundelgemsesttenweg uit (noemt dat nog zo na de brug over de ringvaart ?).
Maar soms ook via Moortsele-Bottelare-Merelbeke Centrum en dan verder de Hundelgemse Steenweg volgen.
Dus als je meer in detail treedt, weet ik het wel zijn.


En als het weer zoals vandaag is moet je het volgende eens doen (als je het nog niet gedaan hebt):

Vanaf rond punt vlak voor ringvaart rechtsaf langs water, dan R4 op, blijven volgen (voorbij oprit E40) dan 1e bocht (270 graden) om op te warmen, vervolgens rechts houden en 2e bocht (binnenbocht nemen om terug op de ringvaart te geraken) Deze is 270 graden en prachtig te nemen. Dan kom je langs de ringvaart en rij je er de eerste afslag weer af tot je terug aan dat rond punt bent.
Totaal is iets van een 3 a 4 km.

Ik heb er efkens een tekeningetje bijgemaakt:

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1143/806182f379af19a634b6aa06ec1bdc66 (R4 parcour.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Ik woon tegenwoordig in Turnhout, maar ben uit Vlaams-Brabant afkomstig en heb m\'n hart aan Brussel verloren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan