vraagje voor de doe-het-zelvers onder jullie..

82dt

MF veteraan
26 apr 2004
1.305
2
Adegem, BELGIE
Ik ben zonet een foto tegengekomen van dezelfde motor of de mijne maar met heel veel extra's. Het is een cbr 600 f3 met de looks van een RR. Zoals je zal zien is de kont eigenlijk een monozit waarop een extra zitvlak is gemonteerd, lijkt me niet zo moeilijk, maar wat me meer bezighoudt is de kop...

Daar zitten 2 driehoekige koplampen in gemonteerd, I LIKE THAT A LOT!!

Weet er iemand waar dit te krijgen is? Bestaan er meerdere modellen?
full
 
scooter spul? (de lampen dan, niet de kuip uiteraard) wordt door streetfighter bouwers ook vaak gebruikt; de vormgeving is vaak erg goed (beter als een hoop op motoren gerichte aftermarket spullen)
 
De kuip is gewoon een originele van een cbr 600 f3 alleen overgespoten en wat die uitsparingen betreft voor die verlichting,zou met kunststoflassen gedaan kunnen zijn
Weet je dat wel zeker? Een F3 kuip is volgens mij niet horizontaal gedeeld zoals deze. Ook mis ik het inspectieluikje, volgens mij. Verder is bij deze de topkuip één geheel met de bovenste helft van de zijkuip. Bij een F3 is de topkuip een los ding wat uit meerdere delen bestaat.

Zie:

g2_1280x1024.jpg
 
Laatst bewerkt:
:^


Daarnaast lijkt het erop dat de onderkuip uit 1 stuk bestaat wat in de racerij verplicht is als ik het me goed herinner ivm olie oid bij lekken op te vangen. Lijkt mij een racekuip waar ze uitsparingen voor de lampen ingemaakt hebben.

De lampunit zelf kan gewoon 'simpel' zijn maar achter de kap geplaatst waardoor het lijkt of het 2 driehoekige lampen zijn. Wel mooi gedaan overigens!
 
Zal het raadsel hier eens komen oplossen se :] want ben sinds kort eigenaar van deze cbr ;) het gaat hier dus wel degelijk om een polyester racekuip waar er 1 koplamp achter zit (is wel de originele koplamp niet, denk eerder aan 1 van de 600RR of 1000RR maar daarvoor moet ik nog eens uit elkaar halen :P

Grtn
wesley
 
Terug
Bovenaan Onderaan