Vraagje voor de nederlanders op sportbike's

ik race regelmatig toerroutes. In de zomer altijd motorvakantie, tussendoor klaverbladen e.d.
verder heb ik geen auto dus motor is ook a-b vervoermiddel...

Ik had altijd het idee dat de meeste chopperrijders alleen met mooi weer rijden.
 
Voor veel chopperaars is >15° mooi weer. Voor SS-ers betekent droge weg mooi weer. :) En daarbij hoeft de zon niet te schijnen.
:]

yep, ik was even de choppers over een kam aan t scheren :+

ga ik net even een rondje om knooppunt batadorp, best west, enz. Staan ze te flitsen op de afrit Best :j :j Precies na die lange snelle bocht |( Kon gelukkig nog flink ankeren...
Banden waren net warm, jammer
 
Voor veel chopperaars is >15° mooi weer. Voor SS-ers betekent droge weg mooi weer. :) En daarbij hoeft de zon niet te schijnen.

:]

:^ 5° in februari is ook lekker (heb ik liever dan 25°), al dan niet met zon, alleen echt leuk is het alleen met schoon/droog wegdek.
 
ga ik net even een rondje om knooppunt batadorp, best west, enz. Staan ze te flitsen op de afrit Best :j :j Precies na die lange snelle bocht |( Kon gelukkig nog flink ankeren...
Banden waren net warm, jammer
Jaaa,die had ik ook gezien,alleen dat zwarte ding op de vangrail :r
Het was een uur of 9 's avonds!
Gelukkig met bussie 110km/h erlangs.
 
rijden in de rege doe je nooit voor je plezier maar ik ga niet met de auto omdat het regent of zo, setrker nog ik heb het altijd prima naar mijn zin in de regen (totdat er zo'n leasebakkie achter me zit te drukken). Echt harde wind vind ik daarentegen wat minder.

toerritten, weinig, we gaan wel meerder keren per jaar even lekker sturen in Luxemburg en vaak zit er dan ook wel een dagje Nordschleiffe in, of we dan op de baan zelf rijden of er alleen maar naartoe rijden (is al leuk genoeg) zien we daar altijd wel.
 
Ik heb alleen een motor dus elke km die ik maak, maak ik met de motor. Ik :r op het OV dus mijn OV-kaart heb ik niet opgehaald.

Nadeel is alleen dat ik nu al 10.000km in een half jaar heb afgelegd en dat mijn motor zo hard
afschrijft en al weer bijna een beurt nodig heeft.

Toch maar eens voor een koekblikje van 500euro kijken want ik maak ook genoeg kilometers die niet alleen voor de fun zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan