Vraagje: Yamaha Fazer 600

gvo

Rookie
26 aug 2004
6
0
Giessenburg
Hallo allemaal,

Graag jullie reactie op het volgende:

Yamaha Fazer 600

46000 kilometer in 3 jaar
heel het jaar door bereden (dus ook winter)
altijd goed onderhoud gehad
volgmotor bij motorrijlessen (motor instructeur en niet lessers)
geen schade gehad, niet mee geraced
wordt in goede staat afgeleverd (slijtonderdelen, banden ed)
vraagprijs: 4600 euro

Wat denken jullie ervan?

Alvast bedankt,

Gerard
 
Hij heeft er niet mee zitten racen? Laat 'm dat eerst maar eens bewijzen dan.
Prijs mag nog wel wat lager vind ik, als ie van 2001 is, is het nog het meest oude model met de redelijk vierkante koplampen. Ik zou het ook qua km stand mooi op 4000 euro houden.
 
Hoe zeker ben je ervan dat het werkelijk een 'volgmotor' is.

Een instructeur die beroepsmatig op een 600cc fietsje (no offence) achter een 500cc fietsje aanrijdt? 'K vind dat niet erg geloofwaardig.
 
Hoe zeker ben je ervan dat het werkelijk een 'volgmotor' is.

Een instructeur die beroepsmatig op een 600cc fietsje (no offence) achter een 500cc fietsje aanrijdt? 'K vind dat niet erg geloofwaardig.

Waarom niet. Wat heeft die cc daarmee te maken. Of mag je alleen maar met een 500cc achter een 500cc aanrijden. Lijkt me geen goede onderbouwing om de verkoper ongeloofwaardig te vinden. :?

Als je die Fazer voor 4000€ kan hebben, heb je een goede deal. Blokjes gaan toch redelijk lang mee. :)
 
Wat betreft het volgmotor zijn. Ik weet zeker dat hij alleen door hem bereden wordt, want ik les daar.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gerard
 
Wat betreft het volgmotor zijn. Ik weet zeker dat hij alleen door hem bereden wordt, want ik les daar.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gerard
Les je dan al 3 jaar bij deze rijschool :?
Nee FF zonder dollen het is een redelijk hoge kilometerstand, waar iig de klepspeling gecontroleerd moet worden (42000km) en sommige slijtagedelen best wel eens vervangen moeten worden of ver heen zijn:
Ketting, remblokken, wiellagers, remschijven.
De staat van de motorfiets omdat die ook in de winter bereden wordt, telt zwaar mee voor de te krijgen prijs.
Zet hem anders in G&G te koop met foto dan krijg je gerichtere reacties, het is nu slechts gissen naar de staat van deze Fazer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan