Vraagje

The17madman

Rookie
20 sep 2018
11
6
Bij mijn vader (57) is in november kanker geconstateerd. Jammer genoeg niet te genezen, het gaat nu zo hard dat hij sinds december geen motor meer heeft kunnen rijden. Had sinds 2019 zijn rijbewijs en een prachtige V-strom aangeschaft.

Nu is mijn vraag of iemand weet waar je in Zeeland een motor met zijspan kan huren of dat er een lid is die een motor met zijspan heeft in de buurt die een keer met ons mee wilt om een rondje te doen.

In de buurt van Middelburg.

Thanks
 
Bij mijn vader (57) is in november kanker geconstateerd. Jammer genoeg niet te genezen, het gaat nu zo hard dat hij sinds december geen motor meer heeft kunnen rijden. Had sinds 2019 zijn rijbewijs en een prachtige V-strom aangeschaft.

Nu is mijn vraag of iemand weet waar je in Zeeland een motor met zijspan kan huren of dat er een lid is die een motor met zijspan heeft in de buurt die een keer met ons mee wilt om een rondje te doen.

In de buurt van Middelburg.

Thanks

Triest! Heel veel sterkte gewenst voor hemzelf en iedereen rondom je vader.

Heb zelf wel een zijspan, maar deze is niet geschikt om een passagier mee te nemen. Een zijspan huren ( als je die überhaupt kan vinden ) kan ik je ontraden, tenzij jij zelf ruime ervaring hebt met zijspan rijden.

Ik hoop dat er iemand deze wens kan vervullen.

Groeten, Bertje.
 
Ik kan je niet helpen , maar alle sterkte gewenst !
 
Heftig...

Ik kom wel uit de regio, maar momenteel geen span..
Succes in ieder geval voor jullie.
 
Momenteel geen span... Dat klinkt alsof je toch weer plannen hebt ;-)

Wie weet.... O-).... eens besmet met het virus....;)

Ik denk dat er ooit wel weer eentje komt, maar hoe/wat heb ik nog geen idee van, soms is het ook wat er op je pad komt...
Zou ook best wel iets van een Rus willen hebben om een beetje aan te klooien en een beetje in de buurt te boenderen.
 
Wie weet.... O-).... eens besmet met het virus....;)

Ik denk dat er ooit wel weer eentje komt, maar hoe/wat heb ik nog geen idee van, soms is het ook wat er op je pad komt...
Zou ook best wel iets van een Rus willen hebben om een beetje aan te klooien en een beetje in de buurt te boenderen.
Ik herken het probleem... Mijn eerste zijspan gebruikte ik te weinig, en is zodoende verkocht. Maar vanaf het moment dat hij de straat uitreed had ik spijt.
 
Je zou kunnen kijken op de site van Wheels4freedom. Vrijwilligers organisatie opgezet door ambulance rijders, die twee zijspannen zo omgebouwd hebben dat iemand in een rolstoel kan meerijden. Hoewel het nu wel stil ligt natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan