vraagjes over cb-1

road-racer

Die hard MF'er
7 mei 2004
528
0
Echt
ik heb een paar vraagjes over een honda cb-1.
volgens de database van superkris kan je een cb-1 op 25kw rijden.
maar vanaf welke jaren kan je een cb-1 krijgen op 25kw, en staat dit ook op het kenteken??

wat is de topsnelheid nog met 25kw??
zijn deze duur in onderhoud?
 
niet goed genoeg gelezen, een CB-1 is officieel nooit in NL verkocht en dus niet (officieel) op 25kw te krijgen via de RWB. kijk in mijn andere topic (25KW de veelgestelde vragen) hoe je hem toch op 25kw kan krijgen. De topsnelheid zal niet extreem hoog liggen aangezien het ene naked is. reken op tussen de 145 en 175. Qua onderhoud zal hij niet duurder zijn dan de gemiddelde 400.

Tis een leuek fiets verder!
 
niet goed genoeg gelezen, een CB-1 is officieel nooit in NL verkocht en dus niet (officieel) op 25kw te krijgen via de RWB. kijk in mijn andere topic (25KW de veelgestelde vragen) hoe je hem toch op 25kw kan krijgen. De topsnelheid zal niet extreem hoog liggen aangezien het ene naked is. reken op tussen de 145 en 175. Qua onderhoud zal hij niet duurder zijn dan de gemiddelde 400.

Tis een leuek fiets verder!
Je moet hem inderdaad importeren om hem op 25kW te krijgen... De topsnelheid is prima, ik haal +/-160, ok het is geen nc30 met 25kW maar ik ben wat zwaarder als gemiddeld en ik heb niet zo'n mooi pak dus dat zal ook wel meespelen ;) :+ :P
 
Toch is het C-Bleu 1 (nu beter bekend als Sparxx) gelukt om zijn (nu die van KabalA!)Nederlandse (volvermogen) CB-1 op kenteken te laten zetten voor 25kw. Kostte hem destijds wel een flinke duit. Dat wel!

Officieel kan het eigenlijk niet, maar hem is het toch gelukt.

Een 25kw'er importeren vanuit Duitsland kan wel officieel (is bij mij gedaan).
 
Toch is het C-Bleu 1 (nu beter bekend als Sparxx) gelukt om zijn (nu die van KabalA!)Nederlandse (volvermogen) CB-1 op kenteken te laten zetten voor 25kw. Kostte hem destijds wel een flinke duit. Dat wel!

Officieel kan het eigenlijk niet, maar hem is het toch gelukt.

Een 25kw'er importeren vanuit Duitsland kan wel officieel (is bij mij gedaan).
Ik heb de bon idd hier, en het kost rond de 500E om hem op kenteken te krijgen, dat is met importeren en alles erbij :)
 
Je moet hem inderdaad importeren om hem op 25kW te krijgen... De topsnelheid is prima, ik haal +/-160, ok het is geen nc30 met 25kW maar ik ben wat zwaarder als gemiddeld en ik heb niet zo'n mooi pak dus dat zal ook wel meespelen ;) :+ :P

Je hebt mensen......

Een CB1 is een prima fiets en wat maakt joe het uit dat t niet 'officieel' 25KW zal zijn! Sowieso het woord 25KW al, maargoed.
Dat Base aangehouwe is en 200euries moet betalen is zijn probleem, is blijbaar geen verkoper. Ik ben al aantal keer aangehouwe (ook met boetes :( ) en de papieren waren altijd in orde met uitdraai.
 
Je hebt mensen......

Een CB1 is een prima fiets en wat maakt joe het uit dat t niet 'officieel' 25KW zal zijn! Sowieso het woord 25KW al, maargoed.
Dat Base aangehouwe is en 200euries moet betalen is zijn probleem, is blijbaar geen verkoper. Ik ben al aantal keer aangehouwe (ook met boetes :( ) en de papieren waren altijd in orde met uitdraai.

Oh ben jij ook zo'n goeie "verkoper" als je iemand anders aan puin rijdt en je verzekering niet wil betalen omdat je zonder geschikt rijbewijs rondreed :?

[me]Kar!n denkt dat er bij de meeste verzekeringsmaatschappijen zoveel waarde wordt gehecht aan een uitdraaipapiertje op het moment dat er veel geld moet worden uitgekeerd..[/me]
 
Je hebt mensen......

Een CB1 is een prima fiets en wat maakt joe het uit dat t niet 'officieel' 25KW zal zijn! Sowieso het woord 25KW al, maargoed.
Dat Base aangehouwe is en 200euries moet betalen is zijn probleem, is blijbaar geen verkoper. Ik ben al aantal keer aangehouwe (ook met boetes :( ) en de papieren waren altijd in orde met uitdraai.
Hehe... ik denk ook dat het meer aan de bui van de agent ligt, ben ook al een aantal keer aangehouden, en al die keren hebben ze niet eens naar m'n kentekenbewijs gevraagd... terwijl ik toch echt aangehouden werd omdat ik te hard reed. Denk dat het niet echt iets met verkopen te maken heeft ;) daarbij komt dat BasE ook een inkoper is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan