Vraagjes over een XR600R

Doesje

MF'er
2 feb 2004
107
3
Gelderland
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week eigenaar van een Honda XR600R (opknapper) uit 1987.
Mijn vraag is nu of er iemand weet welke plastic kappen er op deze Honda passen, ik ben er al achter dat de originele kappen voor dit bouwjaar bijna niet te krijgen zijn.
Wat ik dus eigenlijk bedoel is of dat de kappen van bv een CR of een XR400 uit 1996 of zoiets ook passen, en anders misschien met een kleine aanpassing wel passen.

Mijn volgende vraag is of het uitmaakt voor deze motor of ik euro 95 of 98 tankt?

Mvg
Doesje
 
Niks past, aanpassen moet je sowieso.
Euro 95 voldoet, maar op 98 vind ik hem persoonlijk lekkerder lopen. (vooral minder uitvallen bij gas dicht) Maar kan ook gewoon tussen mn oren zitten hoor.
 
2e hands is genoeg te koop. kijk maar op marksplaats
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week eigenaar van een Honda XR600R (opknapper) uit 1987.
Mijn vraag is nu of er iemand weet welke plastic kappen er op deze Honda passen, ik ben er al achter dat de originele kappen voor dit bouwjaar bijna niet te krijgen zijn.
Wat ik dus eigenlijk bedoel is of dat de kappen van bv een CR of een XR400 uit 1996 of zoiets ook passen, en anders misschien met een kleine aanpassing wel passen.

Mijn volgende vraag is of het uitmaakt voor deze motor of ik euro 95 of 98 tankt?

Mvg
Doesje
 
2e hands is genoeg te koop. kijk maar op marksplaats

Op marktplaats staat inderdaad het een en ander te koop alleen is het allemaal gebruikt.
Het liefst zou ik nieuwe kappen kopen in de kleur zwart.
Ik hoop dat er nog iemand mij kan vertellen welke kappen het beste passen.
 
alles is pas te maken, heb al vaak genoeg crf kappensetjes gezien die op een xr 600 waren geschroefd

Dat is informatie waar ik wat mee kan, ik heb er namelijk nooit opgelet welke kappen andere monteren op hun XR600.
Weet jij misschien ook welk crf kappen ik het beste kan gebruiken bv van een 250cc of 450?
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week eigenaar van een Honda XR600R (opknapper) uit 1987.
Mijn vraag is nu of er iemand weet welke plastic kappen er op deze Honda passen, ik ben er al achter dat de originele kappen voor dit bouwjaar bijna niet te krijgen zijn.
Wat ik dus eigenlijk bedoel is of dat de kappen van bv een CR of een XR400 uit 1996 of zoiets ook passen, en anders misschien met een kleine aanpassing wel passen.

Mijn volgende vraag is of het uitmaakt voor deze motor of ik euro 95 of 98 tankt?

Mvg
Doesje


Je kan ook eens informeren bij Lanstech motoparts.
Heb ik nieuwe zijkappen orgineel xr vandaan.
www.lanstech.nl
 
Je kan ook eens informeren bij Lanstech motoparts.
Heb ik nieuwe zijkappen orgineel xr vandaan.
www.lanstech.nl

Ze hebben het inderdaad liggen, in rood en wit.
Nu nog even kijken of dat plastic een beetje netjes te spuiten is, want het is helaas niet in het zwart verkrijgbaar.

Bedankt voor de tip.
 
Ze hebben het inderdaad liggen, in rood en wit.
Nu nog even kijken of dat plastic een beetje netjes te spuiten is, want het is helaas niet in het zwart verkrijgbaar.

Bedankt voor de tip.

Misschien een beetje laat...
Maar zie onder:
PICT5799.jpg


Achterspatbord van een CR250... past bijna 1 op 1..

Succes!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan