vraagjes over Fireblade 2004

bimmer

MF'er
11 nov 2004
70
0
Barcelona
Eind deze week komt een droom uit: heb net een hele mooie Blade uit 2004 gekocht!

Ik heb wel wat vragen:
- paddockstand: welke paddockstand is geschikt (voor achterwiel) en zijn de linker- en achterbrug van de Blade gelijk?
- ik wil er een nieuwe uitlaat op gaan zetten? Heb al verschillende berichten hierover gelezen maar welke is goed en maakt het mooiste geluid?
- wat kost een afschermkapje voor de passagierzit en waar kan ik die het beste bestellen?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Bimmer
 
Je bedoelt deze

full



Origineel van Honda en in de juiste kleur :)
prijs origineel 220 euro
 
MaRRio,

Bedankt voor je tips en jouw Blade is ook heel erg gaaf (geworden)! Ik ga denk ik ook voor de Akra pijp want heb er al veel positieve verhalen over gehoord. Heb je toevallig een soundfiletje van het geluid?

Wat zijn die originele Honda onderdelen trouwens duur! Blijf nog maar even doorsurfen. Enne, wanneer gaat de kentekenplaathouder die jij maakt officieel in de verkoop? Ik hou me aanbevolen.

Bimmer
 
Eind deze week komt een droom uit: heb net een hele mooie Blade uit 2004 gekocht!

Ik heb wel wat vragen:
- paddockstand: welke paddockstand is geschikt (voor achterwiel) en zijn de linker- en achterbrug van de Blade gelijk?
- ik wil er een nieuwe uitlaat op gaan zetten? Heb al verschillende berichten hierover gelezen maar welke is goed en maakt het mooiste geluid?
- wat kost een afschermkapje voor de passagierzit en waar kan ik die het beste bestellen?

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Bimmer


Dit mischien iets voor je Blade?
Passend voor de meeste Honda motoren.
Voordelen van deze paddockstand.
Je hebt GEÉN voor ÉN achterbok nodig.
Beide wielen van de grond.(winter)stalling.
Makkelijker opbokken.
Demontage motorblok.Beide wielen Én de voorvork zijn gelijktijdig te demonteren.Demontabel neemt weinig plaats in.Wordt geleverd in grondlak zonder moerdoppen(dopsleutels).Prijs 60 Euro Excl: 10 Euro verpak en verzend kosten.


full
 
MaRRio,

Bedankt voor je tips en jouw Blade is ook heel erg gaaf (geworden)! Ik ga denk ik ook voor de Akra pijp want heb er al veel positieve verhalen over gehoord. Heb je toevallig een soundfiletje van het geluid?

Wat zijn die originele Honda onderdelen trouwens duur! Blijf nog maar even doorsurfen. Enne, wanneer gaat de kentekenplaathouder die jij maakt officieel in de verkoop? Ik hou me aanbevolen.

Bimmer
graag gedaan en jij ook bedankt :) ik heb helaas geen soundfile |( maar in je profiel zag ik dat je uit Utrecht komt,als je wil kunnen we een keer wat afspreken geen probleem iig :) Onderdelen zijn idd vrij prijzig :( en wat betreft die kentekenplarhouder tja dit was een 1 malig project van mezelf, als je wil mag je alles opmeten en zelf maken ;)
 
als het weer wat beter is :( en ik weer kan en mag motorrijden (heb kruisbandje gescheurd |( ) moeten we eens afspreken. Kunnen we lekker over onze fietsen praten en ff toeren :] . Ben nog steeds aan het surfen naar leuke accessoires en er is heel wat moois te koop op deze wereld. Tot gauw!

Bimmer
 
Terug
Bovenaan Onderaan