vraagprijs Diversion 600

11 dec 2009
232
3
Beste MF-ers.

Ik zit erover te denken om van motor te wisselen. Ik rij nu op een divje maar zit er over te enken om een Suzuki Bandit n1200 te kopen.

Nu heb ik afgelopen zondag veel gesleuteld en vervangen aan mijn fiets en nu wilde ik weten wat een gemiddelde Divje opleverd.

Wat details;

Bouwjaar 2002
KM-stand: 26.000
Banden; 100km mee gereden.
grotendeels altijd binnen gestaan.

Remmen, achterbrug, voorvork zijn geheel gedemonteerd en gereviseerd.

Zelf zat ik rond de 2100 te denken, maar ik weet niet of dat rieel is.
Bandit ga ik zaterdag kijken of het iets is. ik zoek ff wat krachters, en iets groters zodat mn vriendin ff wat gemakkelijk mee kan. Dit divje is mij net ff te klein (ben zelf 1.87).

hoor graag hoe jullie erover denken. ik wilde deze vraag niet stellen bij Te koop (omdat ik nu niets te koop aan bied)
 
3-3.5k zou ik zeggen klinkt mij redelijk in de oren iig , maar waarom ruil je hem niet in op die bandit?
 
Laatst bewerkt:
Het is misschien een goed idee om op internet eens te zien wat de gangbare prijzen zijn. Je hebt erg veel concurrentie! Ik heb een paar weken terug een naked uit 94 voor 600 euro gekocht, bijna 70K op de teller: eigenlijk rijdt dat net zo goed.

Bij de motorwinkel staan ze van 2002 voor 3000 euro tot 2000 euro zo'n beetje, en dan heb je nog wat garantie.

Motoren verkopen op 't moment niet zo gemakkelijk.
 
3-3.5k zou ik zeggen klinkt mij redelijk in de oren iig , maar waarom ruil je hem niet in op die bandit?
Ik kan hem niet inruilen, omdat de kennis die zijn bandit verkoopt, juist geen motor meer wilt, maar een boot :)...

Overigens even wat info over de bandit.
Het is een 1200 dus veel meer power dan mijn 600-tje...
Hij is wel uit 1996, dus ik ga er qua leeftijd op achteruit, maar hij heeft maar 40k op de teller staan (iets meer dan 2000km per jaar). Zo te zien altijd binnen gestaan.

Ik heb nav Badslipper ook zitten denken om de mijne via een motor-zaak te verkopen. Ik heb bij MotoPort een paar leuke bikes gevonden. Daar verkopen ze nu ook een divje van mijn bouwjaar maar met 40k op de teller en die wordt verkocht voor 2500,-... lijkt mij dan een goede richtprijs denk ik.

Ik ga maar morgen eens bellen...

Overigens, weet iemand een goed alternatief dat net even wat groter is dan mijn divje, en met meer power? tips en adviezen zijn welkom :)
 
Denk dat het een prima vraagprijs is, maar vermoed dat je dat er niet voor zal krijgen.
 
Ik zit zelf te denken aan een Kawasaki Versys of een triumph tiger. Maar gelijk nogal duur. Is de div 1000 niks? Niet zo duur....en een leuk gebruikerstopic....
 
Terug
Bovenaan Onderaan