vraagprijs te koop aangeboden

2tall

MF veteraan
19 mei 2007
2.806
0
Tilburg
Hey mods,

Ik had een ideetje wat misschien wel handig is.
Ik zat te kijken bij te koop aangeboden: motoren.
En misschien is het een idee om in het overzicht (waar dus alle namen van de motoren staan) een extra kolom te maken met de vraagprijs er in?
Zo dat mensen niet helemaal alle dingen aan hoeven te klikken en er dan achter te komen dat elke motor te duur is waar ze naar kijken.
Het is natuurlijk maar een ideetje, weet niet of het uitvoerbaar is of niet en weet ook niet wie daar over gaat.
Alvast bedankt voor de aandacht, en hopelijk hebben jullie er wat aan.. :}

:W
 
Ik vindt bovenstaand een absoluut goed voorstel, wordt het overzichtelijk door.

Tevens verzoek om al die verkoop-topics eens op te schonen, staan er een heleboel tussen die al heeeel lang op slot hadden gekund.

:W
 
Lijkt me helemaal niet handig, want de prijs wordt nogal eens verlaagd als een artikel lang te koop staat.

Over dat opschonen: als je zo'n topic tegenkomt, even melden via het gele driehoekje rechts bovenin. Je kunt toch niet verwachten dat moderators alle topics door gaan lezen...
 
Kort antwoord: Nee. MF is geen verkoop-site als marktplaats of e-bay en voor de voorgestelde wijziging moet de layout worden aangepast en waarschijnlijk ook worden gesleuteld aan de software/rechten. Wel is het uiteraard mogelijk de prijs in je topictitel te vermelden. Als die gewijzigd moet worden kan je altijd een mod vragen de prijs aan te passen (door middel van het gele driehoekje boven in het desbetreffende topic).
 
:^

Is niet iets triviaals.

overigens komt er "in de toekomst" wel een compleet nieuwe marktplaats-functionaliteit... maar dat duurt echt nog een poos. ~eerst het smoelenboek ~*D
Moeten we nog even die post uit 2002 opzoeken waar in gemeld wordt dat er "binnenkort" een smoelenboek komt? B|



:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan