vrachtwagen tip!!

En al heb jij de richtingaanwijzer al een uur uitstaan, ik zal NIET afremmen om jouw weer 5 km voor me te hebben, om zgn een uur werktijd te verdienen.

Inhaalverbod vrachtwagens .. Een van de weinige goede regels van de laatste tijd.
 
En al heb jij de richtingaanwijzer al een uur uitstaan, ik zal NIET afremmen om jouw weer 5 km voor me te hebben, om zgn een uur werktijd te verdienen.

Inhaalverbod vrachtwagens .. Een van de weinige goede regels van de laatste tijd.

Ik wel :Y en ik zal je dat laten weten ook door een lichtsignaaltje, zodat je weet dat je veilig naar links kan zonder je af te vragen of je iemand plat drukt of dat ze t in de gaten hebben.

En als je dan weer naar rechts gaat heb ik weer lekker een stukje snelweg om even t gas los te gooien voordat ik toch weer tegen de volgende achterkant aan zit te kijken.

Hoe kan je het hier nu hebben over je motorrijoplezier op een SNELWEG... :Z
Sorry, maar ik hoef niets af te meten aan mijn plaatsje op de snelweg.


Moet t idd niet zo zijn dat t knippertje uitgaat terwijl er voor en achter me 6 auto's rijden en de tussenruimte de helft van de vrachtwagen is B|
 
Lekker he? Wat? Nou, generaliseren :P

Ik haal in als ik vind dat het kan. En je zal mij niet snel de truck ergens voor zien gooien. Mensen die een knipperlicht zien en het verdommen van het gas te gaan kunnen wij ook nix aan doen. Als mensen leren soepel rijden dus gas loslaten op tijd gaat alles prima. Ach... dat verkeer. Is zo makkelijk en zo lang over door te zagen.

Dus omdat jij je knipperlicht aansteekt omdat je te dicht op een voorligger genaderd bent, moet iedereen maar in de ankers gaan (waardoor alle achterliggers OOK moeten remmen)? Toont wel perfect aan wat de mentaliteit is van sommige van die vrachtwagenidioten. Je zou zelf eens de moeite moeten doen je voet van het gaspedaal halen, ownee, die voet staat/ligt op het dashboard

Je zou eens een week mee moeten rijden met een automobilist en zien wat het gevolg is als "beroepschauffeurs" hun levensgevaarlijke stunten uithalen. (je mag al blij zijn als je een week heelhuids overleeft)
 
Toch nog ff op fast Frances inhakend...

Nu ben ik benieuwd? Je zegt dat een vrachtwagen de weg op draaide en dat ie 30-50 reed toen jij hem tegen kwam? Ik moet de eerste bocht nog maken met 30-50 als die zo kort is dat ik de 2e weghelft nodig heb! Dus iets klopt er aan je verhaal niet. Maar goed, zal ook wel.


Het is een geschatte snelheid. Wat ik met zekerheid kan zeggen is dat ie een remspoor van 6 meter had. Dus 30-40 km had ie zeker op zijn tacho.
Maar goed, zal ook wel. Wat maakt het uit dat ik er een litteken in mijn gezicht aan heb overgehouden, en dat de goeie man niets van zich heeft laten horen...

O en ik wil niet alle vrachtwagenchauffeurs op één hoop gooien. Heb zeer goede ervaringen met liften. Maar zoals dat nu eenmaal in het leven gaat...ook zeer slechte.
 
En al heb jij de richtingaanwijzer al een uur uitstaan, ik zal NIET afremmen om jouw weer 5 km voor me te hebben, om zgn een uur werktijd te verdienen.

Inhaalverbod vrachtwagens .. Een van de weinige goede regels van de laatste tijd.
Volgens mij ben je dan net zo triest als die automobilisten die toeteren naar motorrijders als je op de middellijn rijdt of langs een file ghummed. :+

Of ik nu met de auto of met de motor ben, in dat soort gevallen geef ik de vrachtwagen juist de ruimte om in te halen met het idee in mijn achterhoofd dat er genoeg mensen zoals jij zijn die het inhalen onmogelijk maken :W Ook al ben ik er met een paar seconden langs. :Y

En als zo een chauffeur je dan bedankt is dat veel meer waard dan die paar seconden/minuten die jij erop hebt verloren. *D
 
Ik ben ook automobilist en als er een vrachtwagen inhaalt sowat als ie ingehaald is rij ik toch ff 130 en dan kan ik weer verder file rijden in dit kikkerlandje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan