Vragen betreft panelen/behuizing

Nivro

Rookie
27 feb 2020
24
15
Beste lezer,

Sinds vorige zomervakantie heb ik mijn eerste motor; BMW f800r 2013. Nu zaten er bij aankoop een paar krassen op twee panelen/behuizing en dit stoort mij nu toch wel meer dan ik had verwacht. Ook wil ik van de grijze panelen/behuizing af.
Nu weet ik niet of ik dit goed benoem zodat het voor jullie duidelijk is. Weet iemand een goede plek waar je panelen voor een bmw f800r 2013 kan aanschaffen? Ik ben gevestigd in regio Zuid-Holland, maar online kopen is ook geen probleem.

Bij voorbaat dank!

BMW panelen uitleg.png
 
Laatst bewerkt:
Beste lezer,

Sinds vorige zomervakantie heb ik mijn eerste motor; BMW f800r 2013. Nu zaten er bij aankoop een paar krassen op twee panelen/behuizing en dit stoort mij nu toch wel meer dan ik had verwacht. Ook wil ik van de grijze panelen/behuizing af.
Nu weet ik niet of ik dit goed benoem zodat het voor jullie duidelijk is. Weet iemand een goede plek waar je panelen voor een bmw f800r 2013 kan aanschaffen? Ik ben gevestigd in regio Zuid-Holland, maar online kopen is ook geen probleem.

Bij voorbaat dank!
laten spuiten/wrappen geen oplossing ?
 
Duidelijke titel. Ik dacht een paar houten panelen i.v.m. een verhuizing. :+

Om welke zijkapjes van een BMW F800R gaat het? Onder de tank bij het zadel. :?

Knipsel3.jpg
 
Hoort die vraag niet gewoon bij google terecht

Zullen we het forum dan opdoeken? Volgens mij kan elke vraag beantwoord worden door google...

ALhoewel, veel vragen over motoren die ik aan google stel brengen mij naar dit mooie Motor Forum.... Maar dat lost zichzelf op als niemand hier meer vragen mag stellen.
 
Zullen we het forum dan opdoeken?
:^
Nooit naar Google verwijzen of alleen met een mooie vondst.
Ik zit ook wel eens op vragen van anderen te googelen en vind dan ook in een "ohja" moment een antwoord. Zoals oon anderen voor mij googelen als ik ergens niet uitkom
 
Duidelijke titel. Ik dacht een paar houten panelen i.v.m. een verhuizing. :+

Om welke zijkapjes van een BMW F800R gaat het? Onder de tank bij het zadel. :?

BMW panelen uitleg.png
Het betreft alle rood omcirkelde panelen. Waar een groen rondje omheen staat is het puntje afgebroken aan beide kanten. Overspuiten kan dus een optie zijn en de twee panelen met de groene cirkel dan alleen vervangen en ook laten overspuiten? Iemand hier ervaring mee, wat kan ik het best gebruiken hiervoor?
 
Het betreft alle rood omcirkelde panelen. Waar een groen rondje omheen staat is het puntje afgebroken aan beide kanten. Overspuiten kan dus een optie zijn en de twee panelen met de groene cirkel dan alleen vervangen en ook laten overspuiten? Iemand hier ervaring mee, wat kan ik het best gebruiken hiervoor?
Ik zou de foto even in de startpost zetten en het topic eventueel verhuizen naar techniek. :Y
Maar inderdaad via een motorsloperij op zoek naar goede zijpaneeltjes.
Wel zeker weten dat ze goed zijn, die hoeken zijn blijkbaar een zwak punt. ;)

En alles overspuiten, zo te lezen wil je dat zelf doen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan