Guzzi Fox
MF veteraan
Vooral van dikke tweecilindersWij houden hier overigens enorm van foto's!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vooral van dikke tweecilindersWij houden hier overigens enorm van foto's!!!
Allebei. In een linker bocht vouwt het wiel onder je zijspan. De as gaat krom, de spaken breken of rekken. De latere bakken hadden en 20mm as, dat is nog niet veel, maar zo te zien hoort jouw bak daar niet bij.qua ophanging zijn er dikkere assen voor.
daar zal dat probleem toch wel verholpen zijn of bedoel je ook het wiel zelf dat de kracht niet aan kan?
Heb je overal dezelfde klemmen gebruikt als die net onder je bips?Dit is de enige foto die ik nu heb.
Zijspan ervaring heb ik geen, dus alles is nieuw.. maar je moet ergens beginnen.
De afstelling ga ik nog een keer nalopen, want ik denk dat ik te weinig vlucht heb als ik er op zit en hij in de vering zakt.
qua breedte mag ie niet breder, want dan kan ik niet meer door de poort.
lak sidecars gebruikt 137 spoorbreedte en een voorloop van 21, de lichtste daar is 90 kilo.
Ik ben overal een beetje tussen gaan zitten.
en die 7cm dat zal niet het verschil maken denk ik.
het gewicht van mij weet ik zo niet.
qua ophanging zijn er dikkere assen voor.
daar zal dat probleem toch wel verholpen zijn of bedoel je ook het wiel zelf dat de kracht niet aan kan?
Bekijk bijlage 1604039
Nu is Hevu niet heel subtiel maar...
Heb je overal dezelfde klemmen gebruikt als die net onder je bips?
nee zeker niet overal die zelfde klemmen.
voor boven zit ie vast aan het frame met 2 gefreesde klemmen en daar een beugel tussen.
bij de voetsteun voor heb ik een beugel gemaakt, vanaf de voetsteun die ook weer terug bij het frame vast zit.
achter heb ik idd 2 van die klem beugels gebruikt omdat ik niet weet hoe ik ergens anders een vast punt vandaan moet krijgen die ook sterk genoeg is.
ik dacht dat +/- 250kg niet zo heel lomp zwaar was ;-)
als ie er aan hangt zal er toch waarschijnlijk niet veel harder als 90 mee gereden worden (en rustig) want anders vinden de passagiers het niet leuk..
qua zelfbouwframe snap ik zeker de voordelen, maar ik heb wat schrik voor straks de eventuele keuring die er aan gaat komen in belgie.
nu staat er een mooi chassisnummer in en is het frame nog origineel..
als het voor in NL was geweest had ik voor een schwenker gegaan maar daar durf ik in belgie niet aan te beginnen.
Beloven!!Ik stap NU op de motor!! Op naar Poperinge voor een kouwe Hommel!
Zie er al naar uit , wat betreft die Nederlandse biertjes moet je jou zeker niet verplicht voelen hoor .Dat komt zodra we weer mogen reizen zeker goed. Dan neem ik een verzameling nederlandse biertjes mee.
Volgens mij ben je ook reserve Belg. Jij zit toch in Braband?Ik heb een bier radar. Werkt feilloos.
Klopt helemaal maar mijn vrouw komt bij jou uit de buurt.Volgens mij ben je ook reserve Belg. Jij zit toch in Braband?
nee zeker niet overal die zelfde klemmen.
voor boven zit ie vast aan het frame met 2 gefreesde klemmen en daar een beugel tussen.
bij de voetsteun voor heb ik een beugel gemaakt, vanaf de voetsteun die ook weer terug bij het frame vast zit.
achter heb ik idd 2 van die klem beugels gebruikt omdat ik niet weet hoe ik ergens anders een vast punt vandaan moet krijgen die ook sterk genoeg is.
ik dacht dat +/- 250kg niet zo heel lomp zwaar was ;-)
als ie er aan hangt zal er toch waarschijnlijk niet veel harder als 90 mee gereden worden (en rustig) want anders vinden de passagiers het niet leuk..
qua zelfbouwframe snap ik zeker de voordelen, maar ik heb wat schrik voor straks de eventuele keuring die er aan gaat komen in belgie.
nu staat er een mooi chassisnummer in en is het frame nog origineel..
als het voor in NL was geweest had ik voor een schwenker gegaan maar daar durf ik in belgie niet aan te beginnen.