kevinvr6mk3
MF'er
Nu was ik vanmiddag een nieuw luchtfilter in me motor aan het monteren en vroeg ik me af die vlinder kleppen in de luchtkelken die zo langzaam openen en sluiten zeg maar bij gas geven.
wat als je die er nu uithaalt ?
of worden deze ook gebruikt voor de "choke" functie ?
je krijgt dan zowie zo een veel voller inlaat geluid denk ik.
of kan de motor daar niet mee overweg met zijn injectie/inspuiting ?
Hoe meer lucht hij kan pakken hoe beter denk ik toch ?
En nog over de "exup" klep zo noemen ze het bij een yamaha dan :D.
de servo motor is er compleet uit en de stekker zijn dus los. nu staat hij volgens mij altijd open kan iemand dit bevestigen ? ik zie 1 kabel als ik hier aan trek dempt het uitlaat geluid en sluit de klep dus. maar staat hij normaal volledig open ? kan ik de klep er beter uit halen ? ik kan de kabel zien zitten alsk de tank omhoog klap zeg maar.
ik heb er niet voor gekozen om de motor weg te halen hoor heb hem zo gekocht.
hij kan niet verder open als dit volgens mij met de ene kabel trek je hem alleen dicht en de andere kun je met rustig laten open gaan volgens mij alleen als hij dus dicht zit dat hij niet open schiet(zit een veer achter)
ik denk dat het nu alleen wat extra lawaai geeft en evt is minder koppel in het gebied tussen stationair en 3000 rpm klopt dit ? me motor loopt gewoon super en heb geen vermogen gebrek ofzo loopt zelfs iets beter als de k4 van een maatje van me.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar hier werd ik niets wijzer van hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen
wat als je die er nu uithaalt ?
of worden deze ook gebruikt voor de "choke" functie ?
je krijgt dan zowie zo een veel voller inlaat geluid denk ik.
of kan de motor daar niet mee overweg met zijn injectie/inspuiting ?
Hoe meer lucht hij kan pakken hoe beter denk ik toch ?
En nog over de "exup" klep zo noemen ze het bij een yamaha dan :D.
de servo motor is er compleet uit en de stekker zijn dus los. nu staat hij volgens mij altijd open kan iemand dit bevestigen ? ik zie 1 kabel als ik hier aan trek dempt het uitlaat geluid en sluit de klep dus. maar staat hij normaal volledig open ? kan ik de klep er beter uit halen ? ik kan de kabel zien zitten alsk de tank omhoog klap zeg maar.
ik heb er niet voor gekozen om de motor weg te halen hoor heb hem zo gekocht.
hij kan niet verder open als dit volgens mij met de ene kabel trek je hem alleen dicht en de andere kun je met rustig laten open gaan volgens mij alleen als hij dus dicht zit dat hij niet open schiet(zit een veer achter)
ik denk dat het nu alleen wat extra lawaai geeft en evt is minder koppel in het gebied tussen stationair en 3000 rpm klopt dit ? me motor loopt gewoon super en heb geen vermogen gebrek ofzo loopt zelfs iets beter als de k4 van een maatje van me.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar hier werd ik niets wijzer van hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen
Laatst bewerkt: