Vragen na crash

schorsen die cbr en fighter van maken. Ik had bijna dezelfde crash. Wheelie en bij het neerkomen over m'n stuur gegaan en ook 6 a 7 personen die hielpen. Zoek iemand bij streetfighter die werkt voor een 10euro per uur. Ik was in totaal 4000euro voor m'n fighter kwijt. Mijn project gsxr92. Kost wat, maar niemand heeft zo'n motor die jij zelf maakt. Succes met je fighter
 
Die verzekering kan je wel opzeggen, maar dan moet je ook het kenteken schorsen, en dat kost geld... B|
Dat is duurder en meer gedoe dan de verzekering een paar maanden door laten lopen.

Nee hoor. Heb zelf mijn kortgereden ZX6R ook geschorst. Gewoon ff met de kentekenpapieren langs het postkantoor, kost eenmalig 22,70 en je kunt het weer opheffen wanneer je wilt (gratis).

En ff een belletje naar de verzekering dat ze hem daar ook schorsen (kostenloos).

Als je de motor minimaal een maand niet gaat gebruiken kan dat al makkelijk uit...
 
Helm vervangen..... doen!...niet over nadenken. Dat kun je nu nog wel doordat de helm dat onderdeel beschermt heeft.
Verzekering kost bij mij 67 euro wa per jaar....waar praat je dan over?( maar ja ik ben een oude l.... O-) )

succes met repareren en uiteraard je herstel, neem je tijd daar voor( Ik kan het weten ;( ) het lichaam is een prachtig mechanisme maar het duurt even.
 
Had net de assistente van de huisarts aan de lijn om een afspraak te maken. Maar ze zei dat ze er eigenlijk niets mee konden. Ik moet veel rust houden en zo weinig mogelijk zitten (werk 8 uur per dag achter de computer :X). En daarnaast veel pijnstillers slikken. Ik denk alleen dat ze dacht dat ik verging van de pijn en dat is helemaal niet het geval gelukkig. Volgende week maar afwachten en hopelijk is het niets ernstigs. Ze heeft er in ieder geval een aantekening van gemaakt in verband met verzekeringen e.d.

En die doktersassistente is volleerd medicus met 8 jaar opleiding???
Een doktersassistente mag helemaal geen diagnose stellen en al helemaal geen behandeling voorschrijven.
Ik zou gewoon om veilig te zijn even langs de SEH gaan en vertellen wat er gebeurd is.
Al naar gelang de arts daar vindt dat een scan nodig is, gewoon laten doen. Het duurt maar een half uurtje om een hele rug te scannen (mri) en je hebt de zekerheid dat er echt niets fout zit. Je rug daar kun je beter zuinig op zijn, je moet er je hele leven mee doen....
 
Helm vervangen.


Het is niet veel om hem weer rijdend te krijgen, dus waarom schorsen?
nieuwe koppelingshandel, schakelpook, spiegel en je kunt weer rijden toch?

edit: ook maar een stepje erbij doen
 
Laatst bewerkt:
@ Tony L
1 de krassen zijn ook een beschadiging van de scaal, dus vervangen dat ding.
hij heeft nu zijn werk gedaan, volgende keer misschien niet meer.

2 verzekering stil zetten voor een paar maanden kost je bij het opnieuw verzekeren weer assurantie belastingen ed.




en een motorfiets van 11jaar oud all-risk doen de verzekeraars niet. de mijn werd bij 7jaar automatisch uit de all-risk gehaald.
 
Laatst bewerkt:
helm zeker vervangen!
al van een lichte val kan hij beschadigd zijn.

Verzekering kan je stopzetten. Ik neem aan dat het nog wel even duurt voordat je weer gaat rijden, voordat hij weer opgeknapt is. Minimaal 2 maanden?
( ligt er ook aan wat je aan verzekering betaald natuurlijk)

Wat je met de motor doet kan je het best zelf naar kijken. Hoeveel gaat het kosten om hem op te knappen, ligt eraan of je het geld ervoor over hebt of dat je beter een andere kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ook als ie alleen maar langs de grond geschuurd is? Ik ben absoluut zuinig op mijn veiligheid en wil daar best in investeren alleen het lijkt me sterk dat hij na een schuurpartij vervangen moet worden? Het zijn geen mega grote schuurplekken btw, "slechts" vlekken van 3 / 4 cm.

Als je je niet herinnert of het een klap was, dan *was* het dus een harde klap, immers pas na een flinke klap krijg je geheugenuitval

Als je onderuit gaat met een hoofd in de hel, en de helm heeft krassen dan is het piepschuim in de helm gegarandeerd ingedeukt, het is geen rubber dat terugveert, maar piepscghuim dat indeukt, dus einde verhaal voor die helm...
 
Terug
Bovenaan Onderaan