Vragen van een aantal studenten doe mee ;)

van kakkers (in wording) had ik toch wel een hoger niveau engels verw8.
Geeft mij meer het gevoel dat jullie ff makkelijk wat studie punten willen verzamelen.
Gooi er nog maar wat kreten doorheen als; enquete, internet, on-line, internationaal en hopen dat dat genoeg stroop is rond de monden van professoren en leraren.
Ach wat maak ik me druk, let but sit. :+

Dag FHM,

Het is jammer dat je er zo over denkt.
Wij hopen in ieder geval met jouw bijdrage (ervaring en kennis als motorrijder) uiteraard een mooi eindresultaat te behalen. Dit doen we door middel van een vragenlijst,rapport en presentatie en niet door het gebruik van mooie woorden.

Bedankt voor je interesse & een heel fijn en zonnig weekend gewenst

groeten,

Team 3
 
aangezien die lijst het toch niet meer doet ...

hangslot.jpg


??
 
TS, je kent weinig motorrijders, moet je eens deze dagen zien hoeveel motors er staan bij de faculteiten. werktuigbouw staan er veel en io ook wel, toevallig doe ik ook io en rij ik motor *D .

en als je deze idioot door de tu-wijk ziet rijden ook ff :W

16872359_500_500_Urq6.jpeg
 
Laatst bewerkt:
nope, link is nog steeds dood.. en team3, wat hierboven ook al is gezegd, mensen aanspreken met een vragenlijstje is oneindig veel beter.. gezichtsuitdrukkingen, toonhoogteverschil in stem en dat soort ongein kan je veel vertellen, niet alleen over de antwoorden, maar ook over je vragen.. als je 3x wordt gevraagd om een vraag wat duidelijker uit te leggen, weet je dat je je vraag moet aanpassen. dat heb je allemaal niet met een online enquete.

(tenminste, zo leren wij in EH het :+ , als wij onderzoekje moeten doen dan pakken we pen en papier en lopen we de straat op.. niks plannen, niks ruimtes afhuren, gewoon on the spot info krijgen :) )


verder wel complimenten voor t zo vriendelijk blijven hoor, ondanks al die zeikerige mf-ers :P :}
 
precies, je mag me best aanspreken op io heb ik geen moeite mee, je moet alleen ff door me sjagrijnige hasses heen kijken :P
 
Na het lezen van de reacties heb ik maar besloten om niet aan het onderzoek mee te doen maar zelf even een onderzoekje te doen .
vraag 1 : zou je na het lezen van alle reacties op dit topic het onderzoek nog willen doen ? ja of nee .
vraag 2 : ben je na het lezen van de reacties op dit topic in slaap gevallen ? :Z :z
 
nope, link is nog steeds dood.. en team3, wat hierboven ook al is gezegd, mensen aanspreken met een vragenlijstje is oneindig veel beter.. gezichtsuitdrukkingen, toonhoogteverschil in stem en dat soort ongein kan je veel vertellen, niet alleen over de antwoorden, maar ook over je vragen.. als je 3x wordt gevraagd om een vraag wat duidelijker uit te leggen, weet je dat je je vraag moet aanpassen. dat heb je allemaal niet met een online enquete.

(tenminste, zo leren wij in EH het :+ , als wij onderzoekje moeten doen dan pakken we pen en papier en lopen we de straat op.. niks plannen, niks ruimtes afhuren, gewoon on the spot info krijgen :) )


verder wel complimenten voor t zo vriendelijk blijven hoor, ondanks al die zeikerige mf-ers :P :}

Hey mede ID-er..! :W

'k heb alleen nog nooit een GS zien staan bij t hoofdgebouw :? toevallig eerst een RS125 gehad, of is die weer van een andere ID-er?

btw, curver is ook een IO-er uit delft.. (toch nog een beetje on-topic.. ;) ) *O*
 
Hallo Goodstuff,

hehe inderdaad je zal wel gelijk hebben. Per ongeluk verkeerd getypt

fijne avond,

Team 3


Dat was dus wel een grapje hé, Zo van, ik heb nooit geen problemen met me motor.... daar wordt ook niet mee bedoeld dat er altijd problemen mee zijn... maar dat wordt er wel gezegd :+ :9
 
Als je wat van een ander vraagt mag je daar best wat moeite voor doen, het is tenslotte in JOU belang....???
Is JOU in deze zin geen aanwijzend voornaamwoord en moet het derhalve met een W achter de U geschreven worden O-) :P

JouW boek



Maar ff zonder gekheid, TS ook hier heb ik geen toegang tot het maken van de vragen :?
 
Hey mede ID-er..! :W

'k heb alleen nog nooit een GS zien staan bij t hoofdgebouw :? toevallig eerst een RS125 gehad, of is die weer van een andere ID-er?

btw, curver is ook een IO-er uit delft.. (toch nog een beetje on-topic.. ;) ) *O*

Dat je geen GS hebt gezien klopt, hij heeft de schuur nog nauwelijks verlaten.. maar dat komt wel als ik t bijbehorende roze papiertje eindelijk heb :P
die RS heb ik ook gezien, staat meestal oost van het hoofdgebouw op de stoep bij de parkeerplaats toch? geen idee van wie die is..

Nou ben ik alleen wel benieuwd wie je bent (ik ben Joran, 2e jaars, Entertainment). niet Arno toevallig?

ciao!
 
Nadat ik al deze replies heb gelezen heb ik allaaaaaang geen zin meer om uberhaupt te starten met die vragenlijst! |(
 
Is JOU in deze zin geen aanwijzend voornaamwoord en moet het derhalve met een W achter de U geschreven worden O-) :P

JouW boek



Maar ff zonder gekheid, TS ook hier heb ik geen toegang tot het maken van de vragen :?

Als je dan wil mierrenneuken, doe het dan wel goed! JouW is toch echt een bezittelijk voornaamwoord (en dan is mijn middelbare school nog vrij lang geleden al).
 
Dat je geen GS hebt gezien klopt, hij heeft de schuur nog nauwelijks verlaten.. maar dat komt wel als ik t bijbehorende roze papiertje eindelijk heb :P
die RS heb ik ook gezien, staat meestal oost van het hoofdgebouw op de stoep bij de parkeerplaats toch? geen idee van wie die is..

Nou ben ik alleen wel benieuwd wie je bent (ik ben Joran, 2e jaars, Entertainment). niet Arno toevallig?

ciao!

die RS is iig van een ID-er, reed met een lucid sticker achterop zn rugzak.. 'k heb een keer achter em gezeten door de stad.. ben btw Roy, 3e jaars, Work, volgens mij heb ik je naam wel eens horen vallen bij rob tieben, kan dat? (was introkid van me)

Mijn zwarte SV slingert op vrijdag soms wat rond aan de voor of achterkant van het gebouw (naast t grasveld, of onder de overhang aan de andere kant) hij staat de rest van de week in een stalling, dus tis niet heel vreemd als je hem nog nooit hebt zien staan.. :)

hmmz, we kunnen al bijna aan een ID-dijkenrit gaan denken.. ;) ow ja succes met t roze papiertje, gaat t nog lang duren.. ? *O*
 
die RS is iig van een ID-er, reed met een lucid sticker achterop zn rugzak.. 'k heb een keer achter em gezeten door de stad.. ben btw Roy, 3e jaars, Work, volgens mij heb ik je naam wel eens horen vallen bij rob tieben, kan dat? (was introkid van me)

Mijn zwarte SV slingert op vrijdag soms wat rond aan de voor of achterkant van het gebouw (naast t grasveld, of onder de overhang aan de andere kant) hij staat de rest van de week in een stalling, dus tis niet heel vreemd als je hem nog nooit hebt zien staan.. :)

hmmz, we kunnen al bijna aan een ID-dijkenrit gaan denken.. ;) ow ja succes met t roze papiertje, gaat t nog lang duren.. ? *O*

<verdergaanmetcompleetofftopicgelul>
Rob tieben die ken ik wel ja :) schup em anders een keer aan tijdens de donderdagborrel ofzo, ben ik meestal wel bij te vinden. Die RS.. vorig jaar wassie dr nog nie, aangezien t een <25KW ertje is lijkt me dat t een eerstejaars is, ik kan me vaag herrinneren hier wel eens een onbekend persoon met helm en kleding langs zien lopen, maar kende hem niet. eigenlijk een keer een mf sicker of briefje op zn motor achterlaten :P

Betreffende roze papiertje: zal eind juni worden ofzo voordat ik weer op mag.. tis druk '(
paar weken geleden eerste poging gedaan, maar examinator had geen sex gehad/een lading vuil in zn oog/een hele lelijke vrouw, iig gezakt voor zeer flauwe reden, vette pech.



</verdergaanmetcompleetofftopicgelul>
 
<verdergaanmetcompleetofftopicgelul>
Rob tieben die ken ik wel ja :) schup em anders een keer aan tijdens de donderdagborrel ofzo, ben ik meestal wel bij te vinden. Die RS.. vorig jaar wassie dr nog nie, aangezien t een <25KW ertje is lijkt me dat t een eerstejaars is, ik kan me vaag herrinneren hier wel eens een onbekend persoon met helm en kleding langs zien lopen, maar kende hem niet. eigenlijk een keer een mf sicker of briefje op zn motor achterlaten :P

Betreffende roze papiertje: zal eind juni worden ofzo voordat ik weer op mag.. tis druk '(
paar weken geleden eerste poging gedaan, maar examinator had geen sex gehad/een lading vuil in zn oog/een hele lelijke vrouw, iig gezakt voor zeer flauwe reden, vette pech.

</verdergaanmetcompleetofftopicgelul>

<offtopicgezwam>
tja, die onbekende persoon zou ik dus ook wel eens kunnen zijn (matzwarte nolan met zilveren strepen, zandkleurig- met grijze textielen jas met zwarte leren broek of anders was t misch bart, 'n andere motor-ID-er -> rode jas) :+ ..die RS is idd eerste jaars.. ken em verder ook niet.. en tijdens de borrel staat tieben meestal wel in de buurt.. zal wel 'ns ff informeren..

ahh gezakt vanwege de gebruikelijke redenen.. ze hebben het maar zwaar die examinatoren }) (1 keertje zakken mag.. uit ervaring.. :Y ) wel zuur dat t pas eind juni word..? zo druk.. ? ik ben maar een paar weekjes later met 2 extra lesjes weer op geweest toen.. was een bonk stress tijdens mn eerste examen, krijg je als dromen dreigen in vervulling te gaan.. :] )

</offtopicgezwam>

slightly on-topic.. hebben jullie die enquete nog steeds niet gefixt.>? -O-
 
Dag FHM,

Het is jammer dat je er zo over denkt.
Wij hopen in ieder geval met jouw bijdrage (ervaring en kennis als motorrijder) uiteraard een mooi eindresultaat te behalen. Dit doen we door middel van een vragenlijst,rapport en presentatie en niet door het gebruik van mooie woorden.

Bedankt voor je interesse & een heel fijn en zonnig weekend gewenst

groeten,

Team 3

hmmm...

Das meer het gevoel wat ik erover heb ;)

Je moet juist tijdens de presentatie wat van die woorden gebruiken (of verzinnen)
Binnen de bedrijven waar ik wel eens kom voor een vergadering is er altijd wel eentje die een vergadering of presentatie opleukt met woorden uit het Engels of Frans (meestal verNederlandst) om maar zo interessant mogelijk te lijken.
Na de vergadering nemen ik met een collega die woorden door en lachen ons dan helemaal rot.
En als het goed is gaan jullie toch ook 'Het Bedrijfsleven" in?

Goede voorbereiding zo!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan