Vrede op aarde en rubber op de weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

RR_ZXR

Rookie
30 jun 2008
4
0
Hallo motorvrienden,

Ik heb dus ook op camping Dijkstra gestaan en ja....ik hoor ook bij de groep van 30 man die bij het hek staande gehouden werden.
Wat mijn groepsgenoten schreven over Koos en deze rare actie klopt helemaal.
Ik begrijp nog steeds niet waar hij het idee vandaan heeft gehaald om over onze rug, ondanks dat wij daar een aardige duit in het zakje doen, nog meer geld te willen verdienen n.l. dat wij voor het door onszelf meegebrachte bier hem moesten betalen.
Weet wel dat wij daar voorgoed afgezwaaid zijn en hopelijk andere motorliefhebbers die graag een feestje bouwen met elkaar gewaarschuwd hebben.
Ik heb het altijd goed naar mijn zin gehad bij ieder bezoek aan deze camping en zelfs afgelopen weekend was dit het geval.
Ik betreur dan ook deze achterlijke afloop van een te gek weekend.

Vrede op aarde :} en rubber op de weg }) .
 
Verhaal is inderdaad waardeloos zowel van hem als van jullie dat je betaald hebt.

Maar waarom moet je hier een apart topic voor opstarten?
 
Oké, gezegd en geweest.

effe heel iets anders, kan iemand mij vertellen of en hoe je met een zxr750 een wheely kan maken?
Waar moet ik op letten???
 
Oké, gezegd en geweest.

effe heel iets anders, kan iemand mij vertellen of en hoe je met een zxr750 een wheely kan maken?
Waar moet ik op letten???

Het makkelijkste is om in zijn 1 te staan, koppeling in, even oprevven tot 6000~8000 toeren daar heeft ie het meeste vermogen, wat je nodig hebt om je wiel omhoog te krijgen. Als je op het toerental zit dan moet je je koppeling los laten schieten.

Vooral niet te zuinig met het gas, want anders krijg je het wiel niet goed van de grond. en natuurlijk hand aan de voorrem, mocht het mis gaan.
 
Laatst bewerkt:
Dit is vanuit stilstand! Ik bedoel eigenlijk al rijdend een wheely maken.
 
Dit is vanuit stilstand! Ik bedoel eigenlijk al rijdend een wheely maken.

eigenlijk precies hetzelfde. Zorg dat je rijdt en in de versnelling ongeveer rond de 3000 toeren zit. koppeling in, gassen totdat je rond de 12.000 toeren zit (kost meer vermogen om rijdend het wiel omhoog te krijgen) en dan koppeling los laten schieten.

Wederom handjes aan je voorrem voor het geval het mis gaat.
 
Laatst bewerkt:
let maar niet op de rest hoor. Op die manier zoals ik het beschreven heb kom je gegarandeert op 1 wiel. De rem is gewoon voorzorg als het mis gaat zodat je bij het neerkomen gewoon snel stopt zodat je snel van je motor af kan en even kunt bijkomen.

trouwens, nu ik het over neerkomen heb, niet vergeten bij te remmen, anders slaat het gewicht door in je schokbrekers, als je goed hard bijremt dan vangen je remmen de meeste energie op zodat je niet meteen een nieuwe balhoofd hoeft te kopen, het is namelijk wel 200kg + rijder wat op je schokbrekers komt.
 
Laatst bewerkt:
ja idd en dan ff een drummetje in de brand en kijken naar de restanten van je bike...

oh sorry ik zeg niks meer ,behalve gasgeven swah vooral gasgeven jonge
 
:W :W Vrijd..

Wacht eens even, hier is iets niet pluis...
 
tja is gewoon heel logisch, gas geven om omhoog te komen en remmen om omlaag te gaan :) gewoon je gezond verstand gebruiken, dat en die aanwijzingen en je komt er wel uit.
 
let maar niet op de rest hoor. Op die manier zoals ik het beschreven heb kom je gegarandeert op 1 wiel. De rem is gewoon voorzorg als het mis gaat zodat je bij het neerkomen gewoon snel stopt zodat je snel van je motor af kan en even kunt bijkomen.

trouwens, nu ik het over neerkomen heb, niet vergeten bij te remmen, anders slaat het gewicht door in je schokbrekers, als je goed hard bijremt dan vangen je remmen de meeste energie op zodat je niet meteen een nieuwe balhoofd hoeft te kopen, het is namelijk wel 200kg + rijder wat op je schokbrekers komt.


En zover mogelijk naar achter leunen, dan ga je sneller en makkelijker omhoog, ook tijdens de wheely zover mogelijk naar achter leunen en zitten anders val je weer naar voren. En natuurlij gas blijven geven.

Ik heb het ook op deze manier geleerd


:')
 
let maar niet op de rest hoor. Op die manier zoals ik het beschreven heb kom je gegarandeert op 1 wiel. De rem is gewoon voorzorg als het mis gaat zodat je bij het neerkomen gewoon snel stopt zodat je snel van je motor af kan en even kunt bijkomen.

trouwens, nu ik het over neerkomen heb, niet vergeten bij te remmen, anders slaat het gewicht door in je schokbrekers, als je goed hard bijremt dan vangen je remmen de meeste energie op zodat je niet meteen een nieuwe balhoofd hoeft te kopen, het is namelijk wel 200kg + rijder wat op je schokbrekers komt.


En zover mogelijk naar achter leunen, dan ga je sneller en makkelijker omhoog, ook tijdens de wheely zover mogelijk naar achter leunen en zitten anders val je weer naar voren. En natuurlij gas blijven geven.

Ik heb het ook op deze manier geleerd


:Y
 
[modbreak]
Volgende die zich registreert en hier een topic voor opent kan een ban verwachten. Als je problemen hebt met iemand moet je bij die persoon zijn om het uit te praten en niet MF misbruiken om een zwartmaakcampagne te starten, want daar begint dit ondertussen sterk op te lijken.[/modbreak]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan