Vreemd geluid

chopchop

MF'er
1 jul 2005
154
0
Den Haag
hallo allemaal, ik heb het volgende "probleem".

motor type: Kawasaki Ltd 454
wanneer ik in z'n 1 en 2 rijd hoor je een geluid wat lijkt of dat mijn aandrijf belt ergens aanloopt een soort droog snerpend geluid maar niet contstant een soort van snelle interval.

ik kan nergens zien dat hij aanloopt en ook de belt vertoont geen zichtbare aanloop schade of krassen. tanden van de belt zijn ook niet versleten dus misgrijpen lijkt me ook niet.

heeft iemand hier ervaring mee, moet ik bijvoorbeeld de belt een beetje in vetten of zo iets ?? en zo ja met wat.
of kan het ook iets anders zijn ?

het klinkt in ieder geval naar mijn mening niet gezond

Hoor graag en alvast bedankt :}
 
'k heb een tijd geleden de hele binnenzijde van riem en de tandwielen ingespoten met siliconenspray en toen was het knarsen weg. Nu een half jaar later piept of knarst de riem nog steeds niet.

succes!
 
He chopchop...je kent mij wel.uit DEn Haag.Hoe heb jij je kenteken laag a/d zijkant hangen. Mijn motor is inmiddels mat zwart....met rechtstuur..nu nog kenteken en achterkant bijwerken..wil wel met achterzitje..
 
Hey buurman,

heb wel een klein vermoeden met wie ik van doen heb, Amice.

tja eigenlijk heel simpel is gewoon een staal beugeltje wat je aan het frame of achteras bevestigd. kan er wel een detail foto van mailen.
mijn buurman heeft hem voor mij gemaakt.

maar waarom bel je me nie effe ??

by the way wil graag een foto zien van hou je motor er nu uit ziet dan ben erg benieuwd

groeten :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan