vreemd geluidje

TYRI F1

MF veteraan
15 sep 2003
1.364
0
Nijkerk
Wou vandaag ff mn motor starten om ff een mp3-tje te maken. krijg ik um moeilijk aan (sloeg snel af) dit duurt kleine 5 keer. Daarna kreeg ik um moeilijk op toeren. Beetje stotteren enzow...

komt dit door de kou, of zit hier meer achter :?
 
Stond je motor al een tijdje stil soms?
De moderne benzines kunnen daar slecht tegen. Mijn carb fietsen starten na de winter ook erg slecht. Ik tap voor de winterstalling de vlotterkamers af, dan heb ik de minste problemen. (Met de FI fietsen heb ik veel minder startproblemen)
 
twas gewoon de kat in de zak die tegensputterde.. ;)


ff serieus Is normaal ..maar moet wegtrekken.


Enne ff schroefje van vlotterbakkie ad onderkant ff losdraaien met doek eronder kan ook geen kwaad..wellicht wat bezinksel wat los komt door de plotselinge benzinetoevoer..en dan je carb enigzins verstopt

Maar hij lijkt idd wat verzopen..
 
ga KAWA rijden.....dan zijn rare geluiden standaard....schrik je ook nergens meer van.. :+ :+

Kou kan idd probleem zijn....
Er zijn nu steeds meer motorfietsen met koude problemen ,...dus motor ff door de topics heen met de zoek functie, betreft koude/bevriezen/mist/corrosie en condens/slechte bougiekappen/ connectoren/ div electr......etc...
 
Toen ik met een maat van me sprak had hij erover dat hij wel eens van motoren had gehoort dat ze een secundaire luchttoevoer langs de uitlaat hadden voor in de winter. Kan dat kloppen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan