vreemde actie van een andere motorrijder

Gilles de bilde

geblokkeerd account
26 sep 2004
33
0
Lier
Hallo ik heb hier al heel wat posts gelezen van andere forumers en wou nu zelf wel een bijdrage leveren.

En dat is dan een verhaal over een wel heel vreemde actie van een andere motorrijder.


Was in eindhoven op de bosdijk.

Een wat oudere suzuki sport motor kwam naast me staan in het vak voor naar links, ik moest rechtdoor. Beide stoplichten staan op rood.

Ik wuif naar hem, hij wuift terug.

Ik hoor dat z'n motor niet helemaal lekker loopt, waarschijnlijk was hij nog koud, dus hij begint wat met z'n choke te spelen.

Toen zag ik dat hij wat met z'n rechter hand zat te doen aan het gas of de rem.

Hij rijdt zachtjes met z'n voorwiel tegen een bestelbusje en begint met z'n gas te spelen.

Waarschijnlijk stond hij in de 1ste versnelling want hij duwt het busje op een gegeven moment naar voren, waarna er weer een beetje ruimte ontstaat tussen motor en busje. Busje zet hem in z'n achteruit en rijdt weer een stukje achteruit anders botste hij weer tegen z'n voorligger op.

Nu vroeg ik me af wat die motorrijder precies aan het doen was?

Probeerde hij z'n achterwiel te laten rondspinnen of zo?

mvg.

gdb
 
ahja die handeling staat in het motorrijboek artikel 12.13 ...

weetik niet maar zo zie je maar dat we niet de enige zijn met hersenbeschadiging :P
 
Misschien had het busje een slechte startmotor en moest de motorfiets hem aanduwen! Raaaar
 
mischien herkende hy jou van het voetbal :9
full
 
Toen m'n buddy z'n motor wegbracht naar de dealer en ik achter hem zat in de auto reed ik ook tegen z'n achterband aan. Effe fucken, lachen toch, al die mensen denken "wat een idioot" (en ze hebben nog gelijk ook :P )
 
Hij kende waarschijnlijk de man in het busje en was hem een beetje aan het zieken :?
:^ Dan kun je leuke dingen uithalen waarbij je de omstanders ziet wegkijken in hun auto en ziet denken "Ik zie niks, ik bemoei me nergens mee, als hij maar bij die auto blijft vind ik alles best..." :+
Ik heb dat natuurlijk nog nooit gedaan O-)
 
slimpies

het is zo : Motorband en auto bumper zijn verliefd opelkaar
offfffffffffff *D
motorrijder wilde vreemd gaan met die vrouw in dat busje
:}
 
Leuk! :}

Ook welleens met een maat van mij gedaan. Hij reed in het blik en ik in mijn blik..eerst wat middel vingertjes over en weer. Bij het stoplicht ik uitstappen.. naar hem lopen en een relletje schoppen.. ik hem uit ze auto trekken.. heerlijk als je de gezichten van die mensen ziet.
 
Leuk! :}

Ook welleens met een maat van mij gedaan. Hij reed in het blik en ik in mijn blik..eerst wat middel vingertjes over en weer. Bij het stoplicht ik uitstappen.. naar hem lopen en een relletje schoppen.. ik hem uit ze auto trekken.. heerlijk als je de gezichten van die mensen ziet.

Ken dat.. altijd lachen.. ff tegen die auto schoppen, burn out maken..
 
Leuk! :}

Ook welleens met een maat van mij gedaan. Hij reed in het blik en ik in mijn blik..eerst wat middel vingertjes over en weer. Bij het stoplicht ik uitstappen.. naar hem lopen en een relletje schoppen.. ik hem uit ze auto trekken.. heerlijk als je de gezichten van die mensen ziet.

En daarachter reed een boom van een kerel die jouw maatje wel even zou komen helpen. Hier eikel, pak aan! KLETS. :(
Leg dan maar eens op tijd uit dat het een geintje is. '(
 
En daarachter reed een boom van een kerel die jouw maatje wel even zou komen helpen. Hier eikel, pak aan! KLETS. :(
Leg dan maar eens op tijd uit dat het een geintje is. '(

Dan pak je em met z'n tweeën ff terug, dan merkt ie vanzelf dat het een "geintje" was... })
 
Lang geleden reden we met drie motoren en een auto.
De auto was van mijn maat en werd bestuurd door zijn vriendin.

Bij een spoorwegovergang zet hij plotseling zijn motor op de standaard, loopt naar de auto toe en begint ertegen te trappen, op het dak te slaan en te schelden tegen zijn vriendin.

Je moest de omstanders eens zien kijken.




Ik had het nog mooier gevonden als er een grote automobilist was uitgestapt om hem eens terecht te wijzen, maar er zaten alleen maar bangerikken in de auto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan