vreemde email die zich voor lijkt te doen als motor-forum

w!cked

Die hard MF'er
7 mrt 2006
437
0
Krommenie
Hoi,

Zojuist krijg ik een email van (ogenschijnlijk) jullie, met de mededeling dat ik me moet registreren voor het nieuwe forum. klopt dit?

Vreemd vind ik het omdat de url het zelfde is en de data conversie naar het nieuwe platform niet lijkt te kunnen. komt deze email echt van motor-forum of heeft iemand mogelijk zichzelf toegang verschaft tot jullie database?

mvg

Barry
 
txt bestand attachen lukte niet dus nu maar een snagit plaatje
full
 
Je ziet toch dat er een streepje mist tussen motor en forum?
 
Dat had ik idd al door. daarom kon ik al niet geloven dat het hier vandaan kon komen. maar hoe komen zij dan aan mijn mailadres? ik heb nooit op een forum geregistreerd met die url. ik heb het vermoeden dat zij aan mailadressen komen van gebruikers van dit forum.

als ik de een van de weinige ben die dit heeft gekregen dan is er niets aan de hand, maar als straks blijkt dat er veel mensen zijn van dit forum die deze mail krijgen dan zou het vreemd zijn toch?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde mail gekregen.....

Tekst:
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 7bit

Geachte Lezer(s),


MotorForum.nl krijgt een nieuw forum!

Per maandag 14 februari aanstaande nemen wij afscheid van het oude forum.

Wij doen dit omdat het forum zoals dit jaren gedraaid heeft niet meer van deze tijd is.

Voor het oude forum in de plaats komt een gloednieuw forum met alle snufjes zoals:

Het versturen van berichten, invoegen van een onderschrift, terugzoeken van eigen topics en nog veel meer..


De berichten uit het oude forum zullen beschikbaar blijven op het nieuwe forum alleen zal er niet meer op gereageerd kunnen worden.

Er kan wel eenzelfde topic worden aangemaakt in een van de vele categorieen die beschikbaar zullen zijn.


Vanwege de opzet van het oude forum kunnen er geen gebruikers worden overgezet naar het nieuwe forum en iedereen zal zich dus moeten registreren met een gebruikersnaam die hij/zij graag zou willen hebben.


Registreren kan door te klikken op de knop registreren op www.motorforum.nl


Dit is een eenmalige email, wilt u emails van MotorForum.nl willen blijven ontvangen registreer u dan op www.motorforum.nl

Indien u geen actie onderneemt zullen er geen verdere mails worden verstuurd.


Met vriendelijke groet,

De beheerders van MotorForum.nl


De webversie van deze mail is te vinden op: www.motorforum.nl/nieuwsbrief.html




Vinden jullie het heel raar als ik er niet op inga?? O-)
 
Ik denk dat ik eruit ben.
Motorforum.nl bestaat natuurlijk ook al jaren. Ik heb me daar in 2007 ooit ook geregistreerd, maar was daar verder niet actief.
Zij geven zich dus niet uit voor 'ons' forum, gebruiken nergens het tussen-streepje,

Vandaar die email. Niks aan de hand, lag aan mijn eigen geheugen (en waarschijnlijk dat van W!cked....)
 
Ik kreeg 'm ook, waarschijnlijk omdat ik ooit daar een account heb gemaakt.

Die figuren zonder streepje moeten gewoon kappen met die parasieten-site van ze.
B|


:P
 
Dat had ik idd al door. daarom kon ik al niet geloven dat het hier vandaan kon komen. maar hoe komen zij dan aan mijn mailadres? ik heb nooit op een forum geregistreerd met die url. ik heb het vermoeden dat zij aan mailadressen komen van gebruikers van dit forum.

als ik de een van de weinige ben die dit heeft gekregen dan is er niets aan de hand, maar als straks blijkt dat er veel mensen zijn van dit forum die deze mail krijgen dan zou het vreemd zijn toch?
Weet je zeker dat je je daar niet ooit geregistreerd hebt? Zo nee, vraag het eens na bij de admins/mods daar, je mag niet zomaar spammen via de mail dus ik ben benieuwd naar hun antwoord O-)
 
Vanwege de opzet van het oude forum kunnen er geen gebruikers worden overgezet naar het nieuwe forum en iedereen zal zich dus moeten registreren met een gebruikersnaam die hij/zij graag zou willen hebben.
Wat er ook is, dat ze iedereen opnieuw laten registreren is wel heel erg slecht _O-
 
Zou inderdaad kunnen hoor dat m'n geheugen me in de steek laat, er zijn wel meer dingen die ik me niet meer kan herinneren. Het eerste waar ik aan moest denken gister was dat dit weer zo'n kloon website zou zijn die op slinkse wijze gebruikers aan het lokken is.
 
Zijn er nog meer mensen die deze mail gehad hebben?
En ZEKER weten dat ze zich daar nooit geregistreerd hebben?

Want het is makkelijk te verwarren door het streepje natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan