Vreemde valpartij

Dat heeft geen zin die staalborstel, evenals schuurpapier erover. Het is niet zo dat er later silliconen op de band wordt gespoten dat je er af kunt schuren. De silliconen is in de mal gespoten om te zorgen dat het rubber loslaat uit de mal. De silliconen trekt in de porien van het warme rubber. Dat moet er uiteindelijk weer uitzweten wat gebeurt door het warm rijden van je band, in combinatie met dat het eruit "geslingerd" wordt door het draaiende wiel. Wil je het alleen met schuren kwijt raken moet je gauw een millimeter van je band afschuren.
Op deze posting na weer een hoop onzin gelezen..... Dit verhaal klopt inderdaad wel. Ik vertel iedereen die hier banden komt vervangen hetzelfde verhaal, en op eentje na is het altijd goed gegaan. Die ene is een dieselspoor tegengekomen waardoor hij met ingereden banden ook gecrasht zou kunnen zijn.....

Die CBR die crasht is de ex-voorzitter van de CBR-club. Om eerlijk te zijn hadden ze hem nog niet verteld dat de achterband vervangen was toen ze hem vroegen om zijn motor even naar de andere kant van het pand te rijden....... Dus zo stom was het nu ook weer niet, alleen een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
 
Wa is't????? Ook op jullie bek gegaan?????

Slecht geslapen??????????????????????

Nie kunnen rijden wegens de regen???????????????????????????????????????
Wou je soms tegenspreken dat je dat ijsberenverhaal werkelijk overal neerzet? Na een paar honderd keer is de lol er toch wel af, of niet dan? Dat is zonder op je bek te gaan ook nog wel te begrijpen lijkt me.
 
Wou je soms tegenspreken dat je dat ijsberenverhaal werkelijk overal neerzet? Na een paar honderd keer is de lol er toch wel af, of niet dan? Dat is zonder op je bek te gaan ook nog wel te begrijpen lijkt me.


-O- Er is duidelijk regen in het land, de SS'ers zijn chagrijnig O-)
 
Kijk, dat zijn nou echte acrobaten, knap hoor, hebben ook geen helm en protectoren nodig, the jamaican secret...
Wel een verademing, na al die filmpjes van mislukkelingen.
 
wehehehehe ja die eerste klik had ik al welles gezien, die tweede is ook prachtig...gasten hebben echt een goed gevoel voor balans + aapuithangen :) maarja...zonder helm vallen kan zo je dood betekenen (net als indian larry, die stond rechtop op zn motor, viel achterover met 30...d00d :()
 
*kuch*R6*kuch* O-)

maar ff zonder dollen, gewoon lekker gaan rijden, vloeiend, bandjes goed warm laten worden :)

heb al heel veel bandjes ingereden, maar nog nooit een glijertje gehad :)
heb ook mensen gezien die na 50km de schaamranden alweer weg hadden :X

36 hier.. maar dat was wel alleen een achterband :+
 
Hoe valt dit dan eigenlijk op te lossen ? Is er niet een of andere spray dat je op je banden spuit voor betere grip ?

daar hebben ze idd een geweldig middeltje voor....gezond verstand!

zolang je op de hoogte bent van het feit dat er een neiwue band onder zit is er niks aan de hand toch? een een kilometer of 50 snelweg rijden, lekkere warme bandjes en een hoge centrifugaalkracht (ik weet het, die bestaat niet, maar noobs begrijpen tenminste wat je bedoelt.....) en dan is het vanzelf opgelost.

Ik pretendeer geen expert-rijder te zijn (net 4 maanden rijbewijs, net 1000 km eigen motor) maar ben toch redelijk sterk vwb gezond verstand ;) 8-)
 
Hoe valt dit dan eigenlijk op te lossen ? Is er niet een of andere spray dat je op je banden spuit voor betere grip ?
gewoon ff een burnout maken, klaarrrr. maar ja dat vinden mensen dan weer "zonde"...
als een noob op je bek gaan is natuurlijk wel veel nicer!
 
;( Klotenetwerk hier blokt google video en youtube ;(

Vanavond thuis maar weer es ff checke....
 
Terug
Bovenaan Onderaan