Vreemde valpartij

Ik snap dat die banden bij de dealer relatief lang houdbaar moeten zijn/ niet uitdrogen, maar is er niet iets te doen om te verkomen dat een "rookie" niet meteen een onaangename kennismaking maakt met het asfalt?

Krijg toch de zenuwen als ik het zo zie mbt nieuwe banden :o

(NightBeat is beginnend motorrijder en moet binnenkort zijn achterband laten vervangen O-) )

keertje met schuur papiertje overheen gaan, helpt wel iets
 
zou me ook een beetje zonde lijken, je banden verkloten met schuurpapier :N je gaat toch ook niet je remblokjes opschuren zodat je ze niet 50km hoeft in te remmen |(
 
Ahhh ik heb echt medelijde met die jongen van die gixxer!! Dat filmpje is mijn ergste nachtmerrie.. Wegrijden op je nieuwe motor en dan al onderuit gaan..
 
wehehehe da liks...zo droog ook :) maar dan kan je toch alleen maar weer eerder die troep vervangen? (doe jij dat op je dagelijkse fiets of op je stuntfiets btw?)
en verder: wat is daar dan het grote nut van? :P
 
Tjah...maar die olie gaat heus niet op door een paar motorrijders...auto's idem dito...het zijn die vrachtwagens en vliegtuigen die zoveel brandstof nodig hebben telkens...maar daar doen ze niets aan...alleen alles voor de normale weggebruiker duurder en duurder maken, winst voor het milieu? = 0,0...."www.stopbos.nl" ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan