vreemdste voorwerp dat je ooit hebt ontweken ?

Moest eergister een brandblusser :? op de snelweg ontwijken, was van een vrachtwagen af gevallen
 
Een enorme plaat ijs die van het zeil van de vrachtwagen voor me af kwam schuiven toen meneer de trucker besloot gas te gaan geven...
 
Ik wilde vorig jaar niet op mn plaat gaan door een kat, ben er daarom maar overheen gerden met 100/u '(
[me]Brother Louie kon zowel links als rechts niet uitwijken o.w.v. auto's :X [/me]
Heb je foto's :? grapje natuurlijk, k vin het kut voor die kat '( , ben nogal een dierenliefhebber. Wat is nou eigenlijk de schade aan je motor als je over/ door een kat heen rijd?
 
ben een keer aangereden door een leerling..

Stond naast de slalom dingen te roepen ze kijkt naar en reed me aan :X

LOL... tja, waar je naar kijkt rijd je heen.... dus had je maar beter een porto kunnen gebruiken ehehe.


Heb je foto's :? grapje natuurlijk, k vin het kut voor die kat '( , ben nogal een dierenliefhebber. Wat is nou eigenlijk de schade aan je motor als je over/ door een kat heen rijd?


Ligt aan welke motor je hebt... bij een rode motor valt de schade minder op :+
 
Let op voor die dagjesmensen met fietsen achterop. Het zijn niet alleen trage, meestal onervaren slakken, maar er zijn erbij die niet weten hoe ze die fiets vast moeten maken!

Door zo'n soort randdebiel reed ik twee weken terug net om een vallende fiets heen. Gelukkig reed er geen tankwagen op de andere weghelft, anders had ik er met 80 overheen gemoeten (wat volgens mij niet lukt) :(

Afstand houden is dus WEL belangrijk!
 
nou ik had vrijdagnacht een kat die uit de berm vloog en tegen mijn voet aanrende terwijl ik een km of 60 reed! best pijnlijk voor mijn voet...

ik netjes gestopt, beestje ademde nog, deed verder nix, ik om half3 snachts een dierenarts bellen, die hebben het beestje opgehaald, maar hij is toch overleden.. B|
 
Een berggeit (meerdere zelfs)
Reed met een gehuurde motor Rhodos rond. Mooi eiland BTW. Rij ik een berg op, staat er ineens een kolonie berggeiten in een haaqrspeld bocht :?

Je kunt toeteren tot je een ons weegt, maar die beesten gaan dus echt ff niet aan de kant.
 
Ik zag net nog toen ik van Tilburg naar huis toe reed een teracotta bloempot op de snelweg liggen.
 
ik heb op de a28 van groningen richting zwolle een bija aanrijding gehad met een motorkap van een oldtimer.

hij stond verkeerd op de aanhanger zie hem door de ruit nog net loskomen.

de auto achter me kon hem niet ontwijken ....

M_MASTER
 
nou ik had vrijdagnacht een kat die uit de berm vloog en tegen mijn voet aanrende terwijl ik een km of 60 reed! best pijnlijk voor mijn voet...

ik netjes gestopt, beestje ademde nog, deed verder nix, ik om half3 snachts een dierenarts bellen, die hebben het beestje opgehaald, maar hij is toch overleden.. B|

dat is wel serieus kut...
zoiets blijft wel lang hangen denk ik
 
een bus inhalen en een tegemoet komende auto niet zien en dan tussen bus en luxe auto door daar krijg je een natte bilnaad van ging gelukkig net goed
 
Een Leopard 2.

Was op een oefenterrein en ook daar geldt de wet van de grootste en wij zaten in een oude Laro diesel
 
mja daarstraks nog een witte wolk moeten ontwijken...

Auto voor me ineens motor opgeblazen ofzo... Zo opeens een witte wolk voor je en je weet dat er nog een auto in zit. Om dan niet te spreken over de olie die waarschijnlijk op het wegdek ligt.

Gelukkig op een 4 vaks snelweg en niet druk dus kon redelijk snel opzij maar toch effe schrikken voor beginnende motorrijder...

Snelheid was 130...
 
ontweken:
Hond die op de snelweg uit het raam van een caravan dook........
nadat de ergste schrik een beetje gezakt was de wagen tot stoppen gemaand, ook grappig trouwens, je probeert op een 500cc italiaans cafe-racertje een grote middeklasser met caravan van de weg te dwingen.
Ze zijn gelukkig vrij vlot gestopt anders had die hond mischien nog echte ongelukken veroorzaakt; hij liep vrolijk door de middenberm te banjeren..........

geraakt:
wegafzetting in duitsland:
slecht weer, s'nachts met gezonde snelheid (ca 100) de eerste vakantie kilometers aan het maken: zie in de verte een wegafzetting (werkzaamheden) dus schuif op mijn dooie gemakkie een baantje naar links: volgende wat ik me realiseer is dat ik op mijn platte gat op de snelweg mijn motor (niet het caferacertje trouwens) na zit te kijken, die met de resterende snelheid en de volle bepakking (2x 40 ltr Givi) de wegafzetting (en haarzelf) tot splinters reduceert...........

zelf had ik niks, wat weer bewijst hoe belangrijk kleding is.......
Motor verzekerings technisch total, frame bleek gelukkig nog recht te zijn en na vervanging van de voorkant, plaatwerk en klepdeksels heb ik er tot voor 3 maanden nog vrolijk mee gereden.
Inmiddels is dezelfde motorfiets wegens gezinsuitbreiding voorzien van een zijspan en gaat over een half jaartje de wegenbelasting vrije periode in...........

greetz
steven
 
Niet bijzonders.
Maar moest daarnet wel lachen.

Stak een stukje voor mij een heel stelletje, stuk of 8, mannetjes eenden over.
Leek net de oude mannenclub. Moest toch wel beetje lachen, heerlijk gezicht die waggelkonten.

Kon er gelukkig wel goed omheen.
 
Ooit vloog een een merel dwars door mijn voorwiel heen, en echt lettelijk er doorheen, draait die sukkel om en vliegt terug helaas was mijn achterband toch te breed :(
 
In Spanje; een flinke dode hond net in de bocht en uiteraard in het spoor. Afgelopen vakantie. Een hondenleven is daar trouwens geen ene ruk waard zag er zat dood of met een poot eraf.
 
Een Donkervoort zojuist. waarschijnlijk ook aan het knallen onder het voetbal. Dacht even een "race" lijn door de bocht te pakken en zat dus aan het begin van zijn bocht op mijn weghelft. ik zat toen al in het midden van de bocht. gelukkig was de bestuurder nog enigzins wakker en heeft zo'n donkervoort erg veel grip. Hij kon met een heftige stuurbeweging de binnebocht halen en ik ging er vlak langs. dat was wel ff een oefgening voor de hartkleppen. Ik moet er wel bij zeggen dat wij ons allebei niet aan de snelheid hielden O-) 't was trouwens een D8 dat kon ik zo snel nog wel zien. vette bak :} Als je er frontaal opklapt heb je trouwens wel een betere kans dan bij een andere wagen. ze zijn lekker laag...
 
Laatst op de A7 bij Hoorn.

Ik kwam aan rijden op de linkerbaan met een snelheid die "iets" boven de maximum snelheid lag. Ik zag een kleine auto op mijn rijstrook rijden die wel heel erg snel dichtbij kwam. Op het laatste moment kon ik er rechts voorbij gaan en ik zag uit mijn ooghoeken nog net de ronde sticker met 45 op de achterkant....
 
Let op voor die dagjesmensen met fietsen achterop. Het zijn niet alleen trage, meestal onervaren slakken, maar er zijn erbij die niet weten hoe ze die fiets vast moeten maken!

Door zo'n soort randdebiel reed ik twee weken terug net om een vallende fiets heen. Gelukkig reed er geen tankwagen op de andere weghelft, anders had ik er met 80 overheen gemoeten (wat volgens mij niet lukt)

Komt bekend voor! Vakantieperiode richting Frankrijk aan het cruizen, valt er 100 meter voor me een fiets van zo'n trekhaak-fiets-standaard (je weet wel wat ik bedoel). Was gelukkig niet druk.
 
Laatst op de A7 bij Hoorn.

Ik kwam aan rijden op de linkerbaan met een snelheid die "iets" boven de maximum snelheid lag. Ik zag een kleine auto op mijn rijstrook rijden die wel heel erg snel dichtbij kwam. Op het laatste moment kon ik er rechts voorbij gaan en ik zag uit mijn ooghoeken nog net de ronde sticker met 45 op de achterkant....

:} wow!

Die mogen daar toch niet rijden :+
 
Glasplaat die van een vrachtwagen lazerde! :(
Gelukkig hoefde ik niet echt uit te wijken, het was toch al naast me, maar toch schrik je wel ff.
 
Niks bijzonders,alleen bij het oprijden van de A2 in Meerssen twee duiven op vizierhoogte moeten ontwijken.( @ 140km/h )
Ging net goed.
Dachten zeker: We laten Spuit11 eens bagger schrikken door niet uit te wijken.
Bij deze een geslaagde aktie van de heren duiven.

stand

DUIVEN 1 - Spuit11 0
 
Terug
Bovenaan Onderaan