Vrienden gezocht

Deze week begonnen met lessen. Dus zal nog wel even dure dan.. ik ben dr pakweg 40 uurtjes zoet mee geweest… @Hard_motorvibez ; wanneer zou je denk je klaar zijn volgens de rijschool..? Zal wel (eind?) van de zomer zijn gok ik…

misschien dat je anders bij @JoramNL keertje achterop ken… hebbie uberhaupt al eens op een motor gezeten?
 
Deze week begonnen met lessen. Dus zal nog wel even dure dan.. ik ben dr pakweg 40 uurtjes zoet mee geweest… @Hard_motorvibez ; wanneer zou je denk je klaar zijn volgens de rijschool..? Zal wel (eind?) van de zomer zijn gok ik…

misschien dat je anders bij @JoramNL keertje achterop ken… hebbie uberhaupt al eens op een motor gezeten?
Ja zoiets dus duurt wel effe maar wil zo snel mogelijk halen. Ja ooit toen ik heel jong was bij me opa maar weet dat niet meer maar naast dat dan niet 😂
 
Hmmm, Gemert

...ik denk dat ik wel een offerte kan maken voor een vriendenprijsje

€25 reisvergoeding
€75,- Voorrijkosten
€51,33 bruto uurtarief, +20% toeslag buiten kantooruren (100% tussen 00:00 en 07:00, Zon- en feestdagen) +5% gevarengeld

Als je een vrolijke vriendschap wilt komt daar standaard nog een 18% heffing bovenop het eindbedrag
en elke "je ziet er goed uit vandaag" is €7,- per keer
Ik stel voor dat je "luistert naar problemen" niet neemt, het kan, maar dat gaat helemaal in de papieren lopen
 
Ik stel voor dat je "luistert naar problemen" niet neemt, het kan, maar dat gaat helemaal in de papieren lopen


Zeker qua gevolgschade, want " zeggen wat je horen wilt" zit 100 % niet in dit optie pakket.....*D:+



.....
Van harte welkom Cecile:t, komt vast goed tourmaatjes te vinden
 
Laatst bewerkt:
Ja zoiets dus duurt wel effe maar wil zo snel mogelijk halen. Ja ooit toen ik heel jong was bij me opa maar weet dat niet meer maar naast dat dan niet 😂
Ahja. Waar les je op dan?

Ik had eerder nog nooit op een motor gezeten. Ik was begonnen met (ik dacht?) een Suzuki GS250, oud ding, maar erg licht. Ideaal voor de eerste 3-4 lesjes AVB. Uiteindelijk verder gelest op een Kawa ER-5 (ook een oud ding overigens :') )
 
Ahja. Waar les je op dan?

Ik had eerder nog nooit op een motor gezeten. Ik was begonnen met (ik dacht?) een Suzuki GS250, oud ding, maar erg licht. Ideaal voor de eerste 3-4 lesjes AVB. Uiteindelijk verder gelest op een Kawa ER-5 (ook een oud ding overigens :') )
Dus ik heb je oude les motor in bezit?
 
Ben erg hard aan t nadenken welke kleur ie was… een blauwe dacht ik... Was bij Philippo destijds.. maar dat zegt allemaal niks héh :')

edit; bij nader inzien; nee: het was een donker groene. *D
 
Laatst bewerkt:
193-199 kilo verteld google mij afhankelijk van het bouwjaar
valt me achteraf tegen eigenlijk… had dat ding wat lichter verwacht...
 
Valt me tegen. Heb een paar keer op een ER-5 gereden. Voelt loodzwaar aan en zit amper vermogen in
Maar beter ook, want die dingen slippen de hele tijd :+ in mijn enige ervaring met een ER-5 dan, al kan-ie wel met geblokkeerd voorwiel perfect rechtuit tussen de pionnen door, zijwieltjes niet nodig gehad 8-)
3E4DC46C-48F7-482C-BB15-0275AEDF1F01.jpeg
 
Hangt er vanaf welk perspectief dat je hebt.
Als je nu net je broek weet droog te houden......................... ja, dan ben ik erg oud.
Maar oud is betrekkelijk. Sommigen zijn met 40 al een kneusje. Anderen met 80 nog fit.

Effe in 1 dag tuffen naar de Middellandse Zee, draai ik m'n hand (nog) niet voor om.
De komende 25jr hoop ik nog fit te kunnen blijven voor flinke motorreizen.:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan