Vrienden in japan...:)

NUx!

Die hard MF'er
3 nov 2001
348
0
België
Een vraagje...
heeft er hier niemand van op deze forum soms vrienden in japan wonen? Ik ben op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen met mijn site en ook voor iets te kopen daar.
Ben toevallig op nen site gekomen (http://www.teglet.co.jp/bigmachine/top.htm) en ik heb wel interesse in die boekjes :)
Maar ja, hoe begint ge daar aan he |(
iemand raad?

NUx!
 
Ik denk dat de kans klein is dat hier iemand vrienden uit Japan heeft.
Maar je weet het nooit, he
Succes met die boekjes :)
 
Ik heb een Japanse vriendin, ze is erg fel maar tegelijkertijd ook erg trouw, we gaan vaak samen op stap, en onze verstandhouding is erg goed, als ik eens gek doe, dan doet ze zonder morren mee, daarom hou ik ook erg veel van haar.

Ze heet FZR400 maar ze woont al tijden in Nederland, dus ik denk niet dat ze je kan helpen...
 
:^ Die vriendin van jou heeft vast al de Nederlandse nationaliteit... Zo\'n fake-japje :P

Heb een tijdje terug wel intensief e-contact onderhouden met een Japanse... Is toen wat verwaterd... Zal eens checken... :)
 
Misschien domme vraag, maar wtf ga je met zulk een boekje doen als je\'t hebt? Plaatjes kijken verveelt al gauw hoor.
 
Hmmmm...
da is te zien hoe je naar die plaatsjes kijkt.
Soms doe ik nog altijd mijn boeken van vroeger open (zeker die van streetfighters) om inspiratie op te doen, details te bekijken, contacten bij te houden.
Maar ik heb eigenlijk wel interesse in die cd die ze geven bij het boekje deze maand of zo. Daar staan alle modellen van 2002 en zo op. Dus ook van de modellen die wij hier nooit te zien krijgen. Of zelden.

\'t Is zeer raar, maar ik heb blijkbaar iets voor die 250 - 400 cc machientjes die ge hier niet kunt krijgen. Jammer dat ze zoveel geld kosten, want anders zou het nog eens leuk zijn om die machientjes over te brengen...

NUx!
 
www.themagazineman.co.uk kan dat zo voor je regelen, net als zo\'n beetje alle buitenlandse motor, auto en tattoo tijdschriften. \'K heb voor mezelf en met de zaak ongeveer 15 abonnementen bij hem lopen.
Als je problemen hebt met de betaling ( geen creditcard of zo ) laat maar op mijn account schrijven, komt wel een keertje goed.
Neem daarover maar contact met me op ( buiten het forum ) dan regelen we dat wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan