Vriendin gaat overstag

Mario

Die hard MF'er
22 aug 2001
361
0
Turnhout
Hoi allemaal. Mijn vriendin is er onlangs mee akkoord gegaan dat we eens motorkledij voor haar gingen kopen zodat ze eens mee achterop kon. Ik vond het wel belangrijk dat ze zelf een oordeel kon vormen en dat ze zelf kon beslissen of ze met de motor meerijden wel zag zitten.

Vorige zaterdag zijn we dan naar RAD in Willebroek gegaan en na lang bij de IXS-vesten gekeken te hebben (we hadden een catalogus) ga ik eens ergens anders kijken. Als ik terugkom, staat ze bij de Dainese-spullen. Ik slik eens en nog eens als ze me een vest toont die ze wel ziet zitten. "Ai, Dainese" dacht ik. Maar de vest was wel mooi en bovendien was er 50 % korting op. Ze wou ze maar laten hangen, maar na wat aandringen van mij (en nadat ik protectoren had laten bijhalen) heeft ze hem toch mee naar huis genomen (ik heb alles wel betaald).

Nu zit ik dus met een "gewone" textiel vest van Richa (Millennium, heel tevreden van) en heeft mijn vriendin een Dainese Sofia-vest :} . Maar als ze motorrijden maar niets vindt, kan ze er ook zo mee op straat komen. :)

Verder nog Fazer-handschoenen van IXS gekocht en binnenkort laarzen. Probleem is dat ze niet zo groot is en dus weinig vinden wat haar past. Maar die vest is tiptop.
 
da's mooi, ik droom eigenlijk alleen van een vrouw die kan meedelen in mijn motorpassie... (ik moet het sowieso nog maar bij dromen houden wat betreft vrouwen ;( )

Ik heb al een tijdje niet meer in de winkels gekeken naar motorkleding, maar toch wil ik binnenkort wel een broek kopen. Weet jij toevallig of motorkleding in de winter een heel stuk goedkoper wordt? Of zit daar bijna geen verschil tussen en kan je net zo goed nu al een leuk broekje kopen?
 
Ik heb mijn vriendin ook pas aan de kleding geholpen, same way.
Ze wilde steeds achterop, maar ik stelde als eis dat ze goede
beschermende kleding/helm kocht, anders mocht ze niet!
Maarja, da kost nog wel wat he, dus duurde even. Nu heeft ze ook alles
wat nodig is. En ze mocht het ook nog zelf betalen ook! :X

"Want op je plaat gaan zonder (beschermende) kleding is niet grappig!"
 
Had ik mijn vriendin eindelijk zover...ging mijn vrouw moeilijk doen :)
 
Ik heb het pas geleden ook voor elkaar gekregen om mijn vriendin in strak leer te krijgen :9~ :9~

Hoe komt het toch dat vrouwen zoiets altijd beter staat :9

Nou alleen nog sparen omdat allemaal effe bij elkaar te schrapen :( ;(
 
Op woensdag 17 september 2003 21:19 schreef Mario het volgende:
...Kledingverhaal...
Mijn vriendin kleed zichzelf hoor... meestal heeft ze d'r spulletjes van HD aan :9~ maar ook in d'r Dianese leertjes is ze om te :9~ tja das 1 voordeel van een financieel onafhankelijk vrouwtje. Ik heb d'r wel een mooi leren jasje van HD gegeven, stond wel stoer bij d'r net aangeschafte HD Sportster 883.
Nadeel is dat tegen de tijd ze aangekleed is ik d'r zo weer d'r uit wil pellen :+
 
Mijn vriendin heeft net haar eerste rit achterop met haar "nieuwe" pak achter de rug. Ze heeft nog steeds een grote *D op haar mond.

Heb een paar dagen geleden een outfit overgenomen van LiveLifeFast (zie hieronder) en dat bevalt zeer goed. Ze had al een potje maar dat is natuurlijk zwaar Kl%te in vergelijking met de integraal helm die ze nu draagt.

full


Nu ze compleet in leer :9 gestoken is durf ik nu ook vol de bochten te nemen en ook zij vind het niet eng meer. (ze houd zich zo lekker aan me vast als ik het gas vol opendraai terwijl we lekker plat door de bocht gaan 8-) )

Morgenochtend gaan we een groter stuk rijden, ze heeft er nu al zin in.

Is dus zeker een aanrader, een vrouw in leer (wanneer niet eigenlijk :X )
 
Laatst bewerkt:
Kijk zo mag ik het horen TheDude tevreden en ik tevreden, ben al naarstig op zoek naar een setje stalenremleidingen en een nieuwe achterband. Doet de Dude wel even een beetje rustig aan met zijn vriendin achter op?? ;)
 
Mijn vriendin heeft net haar eerste rit achterop met haar "nieuwe" pak achter de rug. Ze heeft nog steeds een grote *D op haar mond.

Heb een paar dagen geleden een outfit overgenomen van LiveLifeFast (zie hieronder) en dat bevalt zeer goed. Ze had al een potje maar dat is natuurlijk zwaar Kl%te in vergelijking met de integraal helm die ze nu draagt.

(Afbeelding)

Nu ze compleet in leer :9 gestoken is durf ik nu ook vol de bochten te nemen en ook zij vind het niet eng meer. (ze houd zich zo lekker aan me vast als ik het gas vol opendraai terwijl we lekker plat door de bocht gaan 8-) )

Morgenochtend gaan we een groter stuk rijden, ze heeft er nu al zin in.

Is dus zeker een aanrader, een vrouw in leer (wanneer niet eigenlijk :X )


Hej wanneer neem je dr mee naar de Tex? :+
 

Ik heb al een tijdje niet meer in de winkels gekeken naar motorkleding, maar toch wil ik binnenkort wel een broek kopen. Weet jij toevallig of motorkleding in de winter een heel stuk goedkoper wordt? Of zit daar bijna geen verschil tussen en kan je net zo goed nu al een leuk broekje kopen?


Ik ben er niet helemaal zeker van, maar ik dacht van wel. Het seizoen zit er zo goed als op, dus ze zullen wel met overschotten zitten, vermoed ik. Succes met je zoektocht.

Morgen gaan wij laarzen (Bambino II van IXS; ze heeft ook kleine voeten, maar als ze niet wil, kan de zoon ze altijd nog gebruiken :9 ) halen en hopelijk ook een leren broek die past. En dan, hopelijk :] .
 
Gisteren nog een paar laarzen en een broek gaan kopen. Het hele pak staat haar goed moet ik zeggen :9~ .

En vandaag maar meteen gaan rijden. Voor beiden een primeur : ik had nog nooit met een duo gereden en zij nog nooit op een motorfiets. Maar het ging beter dan verhoopt. Zij deed precies wat van duo's verwacht wordt en ik heb ook geen gekke dingen gedaan voor haar eerste rit. Nadien stapte ze er (zwetend) met de lach af en ze ziet het wel zitten om nog eens mee te rijden. Nu nog een passende helm kopen, want haar huidige is te klein (voor een prijsje samen met m'n motor gekocht).

Blijkbaar heeft het :] haar ook te pakken, terwijl ze er aanvankelijk nogal sceptisch tegenover stond.

:} voor Kim. Foto's volgen misschien later.
 
<vriendin van dynom> Ik draag het leren pak van mn schoonmoeder als ik achterop stap, zit prima! ;) Maar kmoet misschien toch zelf eens op zoek, maar die pakken zijn zo duur... Binnenkort maar kijken als ik weer wat geld heb :) Tips voor plaatsen waar ik iets goeds/goedkoops kan vinden? </vriendin van dynom>
 
Gelukkig heb je je vriendin zover dat ze mee gaat.
Heeft mij vier jaar geleden ook heel wat moeite gekost om het vrouwtje achterop te krijgen.
Nu wil ze niet meer achterop .................. want ze heeft zelf een motor (en rijbewijs natuurlijk) !!!!

Dus over een (paar) jaar lekker samen rijden.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan