Vriendin gezocht!!!

Zo als jij het formuleert klopt het technisch gezien wel, maar praktisch niet! Ook ik laat mij door de eerste indruk misleiden. Maar in veel gevallen is dit wel rëeel. Een voorbeeld! Laatst ontmoette ik een meid bij een restaurant. Na wat te hebben geteased ben ik zonder dit afgesproken te hebben rond sluitingstijd terug gekomen! En dit alleen puur op uiterlijk en overkomen van karakter. Dus das bar weinig om je conclusies uit te trekken of deze persoon leuk of niet leuk is! Maar enfin....we zijn dus bij haar thuis gaan zitten en we begonnen wat te praten. Kwam dus helemaal niks uit haar dus hè!! Moest overal zelf naar vragen en moest ook nog es over mijzelf vertellen, want daar werd niet naar gevraagd! Sorry....maar dan is zo'n eerste indruk finest! En helemaal als er 2 vrienden van haar binnenstormen..(mannelijke) die het hele eenzijdige gesprek overnemen!!! :(
Ik dacht bij mezelf...wat doe ik hier!! Nog ff de koelkast leeggezopen en toen pleitos gegaan!

Again....a failed conversation!!

Ben ik het 200% mee eens, de eerste indruk bedoel ik ook meer het uiterlijk.... Als het klikt qua gezelligheid en je kan aan de klets blijven, dan is het voor herhaling vatbaar, maar wil niet zeggen dat t blijft klikken, snappie?!?!
Maar als de eerste keer al stroef gaat NOKKEN!!!!!!!!!! :P
 
Ben ik het 200% mee eens, de eerste indruk bedoel ik ook meer het uiterlijk.... Als het klikt qua gezelligheid en je kan aan de klets blijven, dan is het voor herhaling vatbaar, maar wil niet zeggen dat t blijft klikken, snappie?!?!
Maar als de eerste keer al stroef gaat NOKKEN!!!!!!!!!! :P

Je bent trouwens op een wel hele mooie dag jarig!! :X :X :X :X
 
Ben ik het 200% mee eens, de eerste indruk bedoel ik ook meer het uiterlijk.... Als het klikt qua gezelligheid en je kan aan de klets blijven, dan is het voor herhaling vatbaar, maar wil niet zeggen dat t blijft klikken, snappie?!?!
Maar als de eerste keer al stroef gaat NOKKEN!!!!!!!!!! :P

Das precies wat ik toen ook heb gedaan....maar niet voordat ik de rekening heb ge-ind!! }) }) })


Free drinks!!! :9~
 
Bedankt voor je petje dan maar! :? :+

Ben niet zo'n opschepper volgens mijn gevoel!! Maar ja...zo zie je maar! Als individu doe je jezelf toch anders voorkomen blijkbaar dan je zelf had gedacht! Daarom is een eerste indruk altijd zo verdomde belangrijk! Ook al zijn er mensen die denken van niet!
Hoewel je misschien compleet anders in elkaar zit dan dat je je (misschien wel door de zenuwen) doet voorkomen! Eigenlijk heb je dan al de ander doen laten denken dat je een of andere dikke mongool bent terwijl als ze je beter leren kennen je eigenlijk helemaal niet zo verkeerd bent!

Niets is wat het lijkt!!!!

Maarre weer terug naar jou reactie! Kopje choq lijkt me prima! ;) Wanneer?? Uiteraard in Leek! Stel je voor dat je opeens een psychotische vrouw blijkt te zijn! Dan zijn er tenminste mensen in de buurt die kunnen helpen! :+

Oke, het was een eerste indruk, misschien ben je stiekem wel heel erg aardig....dat kan inderdaad, heb je helemaal gelijk in! En over die bak chocomel, ik ben wel vaker in Leek te vinden, dus zodra ik je motor een keer zie staan dan zal ik eens even op zoek gaan naar de jongen die dan zo'n vreselijk verkeerde eerste indruk op mij maakte *D !! En over psychotisch gesproken, pas maar op..... }) }) }) de dokter zegt dat ik ze na mn ongeluk niet meer helemaal op een rijtje heb!!( *D )
 
misschien kan de hele groep die uit het noorden komt een keer afspreken mij motoport in leek

offffffff kom gewoon een keer naar assen toe achter het circuit kan starrrr meteen laten zien hoe hij de boel aan de grond rijd ;)
 
misschien kan de hele groep die uit het noorden komt een keer afspreken mij motoport in leek

offffffff kom gewoon een keer naar assen toe achter het circuit kan starrrr meteen laten zien hoe hij de boel aan de grond rijd ;)
:^
 
Net nieuw bandje erom laten zetten achter. Uiteraard ff de oude opgerookt!!!! })
Dus moet eerst ff rustig aan doen met de eerste kilometers!!

Filmpje en piccies volgen nog!!!
 
Net nieuw bandje erom laten zetten achter. Uiteraard ff de oude opgerookt!!!! })
Dus moet eerst ff rustig aan doen met de eerste kilometers!!

Filmpje en piccies volgen nog!!!

dat valt mee hoor dat rustig doen tenminste vond ik 20km gereden en niet eens zo plat de bochten in en mijn siliconen laag was nagenoeg op een klein randje na achter helemaal weg en dat in de regen

en ik heb een bt020 achter
 
dat valt mee hoor dat rustig doen tenminste vond ik 20km gereden en niet eens zo plat de bochten in en mijn siliconen laag was nagenoeg op een klein randje na achter helemaal weg en dat in de regen

en ik heb een bt020 achter
Ik ken ze ook die bijna gewoon weg scheuren rijden,twee rotondes pakken en dan gas d'rop noar huus O-)
 
die persoon ken je zeker heel erg goed demous ;)


maar volgens mij raken we ook een beetje van richting wat de rode lijn van dit verhaal betreft.
 
Hahahahaha!!! Ik vind het best hoor!!! Ook al was ze 14!! Ik geef graag iemand een mooie dag! Al is het alleen maar door iemand achterop te nemen!!
Een ander wordt blij van een Creditcard de ander weer van een mooi toneelstuk!
Maak ik liever iemand blij met iets waar ik ook blij van wordt!!


FF off-topic! Las je andere topic! Das best klote man! Motor was net een beetje opgelapt... toch? Stond toch met motor-troubles bij de garage??

Sterkte!!!
Hahahaha, ik zal het doorgeven.

Tsja, best jammer idd, maar veel spektakel en relatief weinig schade hoor ;)
 
Wat een rot weer! Maar desondanks toch maar ff op de motor naar Leeuwarden toe! Tsja.....comfi is toch anders!!
 
ik ben hier als "het jonge broekie" denk ik....
ik heb mijn vriendin leren kennen toen ik nog geen motor reed (was scooter rijdent)
ben toen ik een paar maanden met haar ging maar eens begonnen met lessen...
omdat ik er later aan begon, konden die ouders er weinig tegen doen :)
zeker toen mijn vriendin me wegbracht naar een les en ze achterop mee mocht...
schoonouders uitgeluld :)
en geen probleem *D
 
Heey Suzuki Lady....waar was je nou?? Ik reed gisteren tegen 22:00uur langs Motoport Leek, maar kon je nergens vinden. Kon zelfs niet eens naar binnen voor een kopje hete Choq!!!

Hopelijk de volgende keer meer geluk!
 
Heey Suzuki Lady....waar was je nou?? Ik reed gisteren tegen 22:00uur langs Motoport Leek, maar kon je nergens vinden. Kon zelfs niet eens naar binnen voor een kopje hete Choq!!!

Hopelijk de volgende keer meer geluk!

Ahum......22.00 uur langs Motoport Leek....om 22.00 uur lig ik al lang in mijn bedje!! O-) Helaas, de volgende keer beter...ik ga nu naar Motoport Leek!
 
Bij mij allemaal heel gemakkelijk. een vrouw zalmotorrijden toch leuk moeten vinden bij mij. Anders zullen we elkaar wel erg weinig zien aangezien ik ook nog es 8 maanden per jaar in het buitenland zit voor werk. de 4 maanden dat ik thuis ben moet er uiteraard veel met de motor worden gereden. :]

ps ik heb altijd het idee dat de mensen die over gevaarlijk beginnen stiekem zelf een motor zouden willen hebben, maar nooit verder zijn gekomen dan zo'n traag stuk blik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan