Vriendin gezocht!!!

Mijn ex(vriendin) stelde me in November voor de keuze:
1 motor verkopen en liefje houden, huisje kopen, kindjes krijgen,...

2 motor houden en liefje kwijt

Ik heb diezelfde avond naar mijn ouders gebeld om te zeggen dat ik opnieuw thuis kwam wonen.
En in de week die erop volgede ben ik een nieuwe motor gaan bestellen O-)

Als ze mijn moto niet wil, dan wil ze mij ook niet, zo simpel is dat en dan kan het kreng oprotten!!!

:}
 
* pffff * wat een verhalen...
schaam me wel eens vaker voor medevrouwen... })

>> maar kan jullie wel zeggen dat ook niet alle mannen er zo van gecharmeerd zijn... ;)
 

Veel vrouwen krijgen op een gegeven moment nesteldrang ..na hun 32e of 34e (weet ik niet meer exact) wordt een zwangerschap biologisch gezien wat lastiger met meer risico's en daar zijn ze zich meer van bewust dan de mannen (als die er uberhaupt van gehoord hebben). De vruchtbaarheid bij een vrouw kan trouwens wham boem in één keer afgelopen zijn. Dus velen krijgen op een bepaalde leeftijd het enigzins benauwd terwijl wij nog aan het feesten zijn. En wij maar denken wat zeurt dat mens toch over kinderen ;)
 
Ik ben dit jaar 9 jaar getrouwd inmiddels met de vrouw die ik in 1994 probeerde bang te maken achterop mijn toenmalige ZX10. Dus het kan wel.


Mazzel,
Roland

ps: nee ze werd niet bang, sterker, als we samen toeren dan raken mi'n stepjes wel eens de straat en daar klaagt ze nooit over. Nu is ze aan het lessen dus dat achteropzitten zal wel minder worden :)
 
Ik ben dit jaar 9 jaar getrouwd inmiddels met de vrouw die ik in 1994 probeerde bang te maken achterop mijn toenmalige ZX10 GPz900R. Dus het kan wel.


ps: nee ze werd niet bang, sterker, als we samen toeren dan raken mi'n stepjes wel eens de straat en daar klaagt ze nooit over. Nu is ze aan het lessen heeft ze d'r rijbewijs + motor dus dat achteropzitten zal wel minder worden :)

:^
Ter aanvulling: mijn huidige vrouw en toenmalige vriendin kwam gewoon naast me wonen :) (voordeel van een studentenflat ;) )
 
Grappig hoor die meisjes...uitmaken met je en dan zeggen dat haar ouders het motorrijden te gevaarlijk vinden. Makkelijk....en jij trapt er in |(
 
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??

De broer van m'n vrienin reed al, dus viel het meteen wel in goede aarde. Misschien scheelt het ook wel dat ik op een aanzienlijk langzamere motor (Div600) aan kwam kakken dan dat hij had (FZR600).

Wat mij opvalt is dat al die dames die ik ontmoet het alleen geil vinden om een keer achterop te mogen! Dan kom je bij de ouders thee drinken...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!
...
En dit is niet de eerste keer!

Ok, een paar dingen: Je wilt dat je meisje primair voor jou gaat, niet voor je motor. Dat wil zeggen: ze mag je motor wel leuk vinden, maar jij moet leuker zijn.

Daarbij komt: als ze geinteresseerd genoeg in je is, dan zal je schijt hebben aan d'r ouders. Als ze zich zo laat beinvloeden door d'r ouders dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn: of ze zit echt te ver onder de plek, en is daarmee dus niet interessant voor jou, of ze is niet geinteresseerd genoeg in je om zich tegen d'r ouders te verzetten, en is daarmee dus ook niet interessant voor je.

En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!! :(

Nee: Hoe "Nee". Denk nu een even na wat die vrouw dan eigenlijk zegt: "Ik ben zo niet geinteresseerd in je dat ik wat de buurt van mij denkt belangrijker vind dan hoe leuk jij motorrijden vindt.". Ze zegt dus op die manier eigenlijk "nee" tegen je.

Je moet je goed realiseren dat vrouwen een ongelofelijk arsenaal aan woorden en gedragingen hebben die allemaal "nee" betekenen. Maar een simpel "nee" zal ze nooit zeggen. Al zegt een vrouw nog zulke aardige dingen tegen je, zodra haar gedrag en beslissingen in conflict zijn met wat ze zegt, dan moet je kijken naar wat ze doet.

En in dit geval moet jij ook gewoon de juiste beslissing nemen en de boel afkappen. Jij vind motorrijden toch geweldig? Nou, dan is het heel simpel: dan is het gewoon een voorwaarde voor een vrouw. Vindt ze het niks. Simpel. Geen deal.

Succes ermee! :]
 
Grappig hoor die meisjes...uitmaken met je en dan zeggen dat haar ouders het motorrijden te gevaarlijk vinden. Makkelijk....en jij trapt er in |(

(+5 Insightful)

Zoals ik dus in mijn vorige post al zij: dat is er ook 1 uit het arsenaal "ik wil geen nee zeggen dus zeg ik het op een andere manier..."
 
Mijn ex(vriendin) stelde me in November voor de keuze:
1 motor verkopen en liefje houden, huisje kopen, kindjes krijgen,...

2 motor houden en liefje kwijt

Ik heb diezelfde avond naar mijn ouders gebeld om te zeggen dat ik opnieuw thuis kwam wonen.
En in de week die erop volgede ben ik een nieuwe motor gaan bestellen O-)

Als ze mijn moto niet wil, dan wil ze mij ook niet, zo simpel is dat en dan kan het kreng oprotten!!!

Respect :} Ik roep wel heel hard in mijn bovenstaande posts dat je dat moet doen, maar het ook echt doen is nog een stap verder. Nogmaals, respect! :}
 
Tja hoe ging dat tussen mij en Fer.......

Toen we elkaar leerde kennen wisten we niet eens dat we alletwee zo verzot waren op motor rijden, totdat fer op een avond zei ik ga binnenkort beginnen met me motor rijlessen *D Al gauw konden we het die avond neregens anders meer over hebben. Dat was heel fijn omdat ik thuis nogal tegen gewerkt werd. Dankzij fer ben ik er thuis veel opener in geworden en zijn met zijn 2-tjes lekker motor gestoord :P
 
Sja, die motor had je al toen ze bij je kwam... dus dan is het hebben van een motor niet echt een reden om je te dumpen... je zal wel iets anders uitgevreten hebben :X :+

anyway... mocht het wel om de motor gaan, dan kan ik maar 1 ding zeggen:

GOOD RIDDANCE!
 
Heb men vriendin leren kennen op een MF bbq vorig jaar en op een paar mffm´s die daarna volgenden. Dus ze wist al dat ik motor reed. Zowel der broer als der vader rijden ook motor, dus dat was ook geen probleem gelukkig...
En inmiddels is ze nu ook zelf met der rbw bezit *D en dat zonder dat ik haar ook maar enigzins hoefde aan te sporen...
 
Gelukkig rijdt de vader van mijn vriendin ook motor :}

enne me vriendin zit eraan te komen die wil volgend jaar gaan lessen voor <25kw 8-)
 
Ik heb een hele lieve vriendin die ook haar motorrijbewijs heeft. Jammer genoeg hebben we nog niet samen kunnen rijden maar ik hoop dat het snel gaat gebeuren.
 
maandag 09 augustus 2004 11:46 schreef TechNiek het volgende:[/b][/url]
En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!!
Nee: Hoe "Nee". Denk nu een even na wat die vrouw dan eigenlijk zegt: "Ik ben zo niet geinteresseerd in je dat ik wat de buurt van mij denkt belangrijker vind dan hoe leuk jij motorrijden vindt.". Ze zegt dus op die manier eigenlijk "nee" tegen je.

Je moet je goed realiseren dat vrouwen een ongelofelijk arsenaal aan woorden en gedragingen hebben die allemaal "nee" betekenen. Maar een simpel "nee" zal ze nooit zeggen. Al zegt een vrouw nog zulke aardige dingen tegen je, zodra haar gedrag en beslissingen in conflict zijn met wat ze zegt, dan moet je kijken naar wat ze doet.

En in dit geval moet jij ook gewoon de juiste beslissing nemen en de boel afkappen. Jij vind motorrijden toch geweldig? Nou, dan is het heel simpel: dan is het gewoon een voorwaarde voor een vrouw. Vindt ze het niks. Simpel. Geen deal.

Succes ermee! :]

Ik bedoelde te zeggen dat ik van haar ouders niet meer op de motor mocht komen!!
Dit werd mij verteld toen mijn toemalige vriendin ff naar de plee was!

Verder is het zo dat ik "de taal van de vrouw" aardig onder de knie heb! Ben verpleegkundige dus ben redelijk in een vrouwen omgeving opgegroeid! Denk maar aan Mel Gibson in what women want!! hehehe

Ook is het zo dat ze me over een kam scheren na het zien van mijn motor!! (ik zie nu al weer hele andere reacties ontstaan)!!
Gewoon dezelfde link die wij als motorrijders over typische scooterlui hebben en GTI-Petdragende-sjonny's!!! NOT GOOD!!!

Verder kan ik van mijzelf zeggen, en mensen die mij beter kennen zullen dit beamen, dat ik een hele sociale, nette en wijze jongeman ben! Denk echt niet dat het daar aan zal liggen!!!

Motorrijden geef ik voor niemand op!! Laat dat ff duidelijk zijn!!
 

Motorrijden geef ik voor niemand op!! Laat dat ff duidelijk zijn!!



Goed zo starrr, motor rijden is een stukje van je leven geworden. wat je niet zomaar gaat opgeven voor het een of ander.
 
Je ziet ze al gelijk denken..."Vanavond gaan we eens flink met onze dochter praten"!!
Volgende dag zegt ze dat het beter is dat je elkaar maar niet meer ziet!
Wat blijkt....paps en mams van vriendin lief zagen mij al dubbel ergens in de vangrails zitten en vinden dat dochter lief maar niet met zulke gevaarlijke en enge mannen moet omgaan!
Wauw, dat moet wel echt ontembare woeste liefde geweest zijn 8-)
 
En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!! :(
ja trieste mensen zijn er toch star, maar he, welke motorrijder kan nou boos worden op die mensen die zich voor je schamen? laat ze lekker rotten joh.
ciao
 
Terug
Bovenaan Onderaan