Vriendin gezocht!!!

Was jij die meid in dat kawa pak? Of zit ik nu verkeerd?
Die toen bij die oude GSX met nieuwe dempers van Richard ging kijken??

Ik heb wel indruk op je gemaakt blijkbaar!! Hehehe ;)

Nee mijn oude kawa pak hangt als voorbeeld in het theorie lokaal van Oosterveld, heb nu een zwart/grijs Spidi pak en een zwarte SV. Enne bedoel je met die oude GSX van Richard, zijn nieuwe GSXR 600 van 2004?! Verschil van mening over oud waarschijnlijk....hahaha!!

Nou op dat moment maaktje je absoluut geen indruk op me, ik vind alleen dat je zoveel praatjes had voor iemand die net zijn rijbewijs heeft...... O-) (wat is het ook vervelend he, altijd weer die eerste indruk!! *D )
 
...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!

Gaaaaaap
En jij denkt dat dat soort mensen (boordevol vooroordelen) weet wat sliders zijn en waarvoor die dienen?
 
Weer genoeg gehoord afgelopen week, 'Ben je gevallen?' 'Zijn dat knieprotectors voor als je valt?' 'Ben je langs een muur gelopen?'

*zucht*
 
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??
Wat mij opvalt is dat al die dames die ik ontmoet het alleen geil vinden om een keer achterop te mogen! Dan kom je bij de ouders thee drinken...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!
Je ziet ze al gelijk denken..."Vanavond gaan we eens flink met onze dochter praten"!!
Volgende dag zegt ze dat het beter is dat je elkaar maar niet meer ziet!
Wat blijkt....paps en mams van vriendin lief zagen mij al dubbel ergens in de vangrails zitten en vinden dat dochter lief maar niet met zulke gevaarlijke en enge mannen moet omgaan! |( Hoppaaaa.....weer vrijgezel!! B|

En dit is niet de eerste keer!

En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!! :(

Mijn toenmalige vriend reed al brommer en later schakelbrommer
Mijn pa heeft daar zelfs nog opgereden.
Weet je Mijn ouders hebben zich nooit bemoeit met wat mijn vriend wel of niet deed.
Zowel de ouders van mijn vriend toen, als mijn huidige vriend zijn het er niet zo mee eens dat hun eigen zoon een racer rijdt maar ze doen het toch
En jah... toen ik eindelijk geld had en een motor vond waar ik met beide pootjes de grond kon raken met een lichte aanpassing aan de motor (verlaagd zadel) toen ben ik zelf mijn rijbewijs gaan halen.
En wat wie dan ook waar van vindt, F*CK THEM

Maar je vriendin hoeft toch niet perse ook motor te rijden of achterop te zitten, als ze maar accepteert dat t voor jou een passie is :)
 
met deze moto heb je motor en meisje en geen gezeur met schoonouders })
full
 
wij rijden allebei motor, vorig jaar vlak na elkaar het rijbewijs gehaald. bevalt inderdaad erg goed, samen rijden en met de motor op vakantie...
krijg je inderdaad ook geen geouwehoer als er "weer" zoveel geld aan een motor uitgegeven wordt... bij ons is het hoogstens de discussie: nu is het mijn beurt wel weer, jij hebt pas geleden... ;)
kan het dus zeker aanraden, allebei rijden. maar er zijn toch ook best veel vrouwen, die het leuk vinden geregeld achterop mee te rijden maar niet zonodig zelf een motor hoeven. lijkt me ook prima, toch?

groetjes els
 
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??
Wat mij opvalt is dat al die dames die ik ontmoet het alleen geil vinden om een keer achterop te mogen! Dan kom je bij de ouders thee drinken...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!
Je ziet ze al gelijk denken..."Vanavond gaan we eens flink met onze dochter praten"!!
Volgende dag zegt ze dat het beter is dat je elkaar maar niet meer ziet!
Wat blijkt....paps en mams van vriendin lief zagen mij al dubbel ergens in de vangrails zitten en vinden dat dochter lief maar niet met zulke gevaarlijke en enge mannen moet omgaan! |( Hoppaaaa.....weer vrijgezel!! B|

En dit is niet de eerste keer!

En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!! :(

ik leerde mijn vriend kennen met motor en ik was meteen verkocht "dat wilde ik ook" en nu rijden we al 3 jaar samen :] :] :]
 
een vereiste aan mijn toekomstige vriendin is dat ze zelf een motorrijbewijs moet hebben en een motor of in iedergeval daar op korte termijn mee wil beginnen.

dan kan ik tenminste wat meer lekker bochtjes pakken ipv continue daar rekening mee te moeten houden

en als ze dat niet wil en helemaal niet op de motor wil is dat ook prima ;)
 
mn ouders vinden t al nix dat ik bij iedereen achterop stap laat staan dak zelf ga rijden maar dat went, heb straks wel mn rijbewijs en eis aan eventuele toekomstige vriend: motorrijbewijs })
zoek gewoon een leuk grietje dat zelf rijdt of lief glimlachen naar de ouders ;)
 
een vereiste aan mijn toekomstige vriendin is dat ze zelf een motorrijbewijs moet hebben en een motor of in iedergeval daar op korte termijn mee wil beginnen.

dan kan ik tenminste wat meer lekker bochtjes pakken ipv continue daar rekening mee te moeten houden

en als ze dat niet wil en helemaal niet op de motor wil is dat ook prima ;)

ik dacht dat jij een vriendin hebt?? loop ik zover achter??


Mijn toekomstige vriend moet het in ieder geval accepteren dat ik motor rijdt. Maar het liefst ook zelf rijden!!
 
Tja je moet je preoriteiten stellen...
Ondervraag je nieuwe vriendin eerst en laat weten wat motorrijden in houdt en dat ze weet wat ze kan verwachten :+

Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar iemand die ook motor rijdt (liefst ook een SS) Dus dan zal je wel goed zitten als je nieuwe vriendin ook interesse heeft in motoren!

Laatst het gezichtje van de vriendin van Biker-Mouse gezien op het spinder toen hij met zn blokken titianium * Dikke platen van ±2 cm over de grond heen sjeezde.
Het was gelijk van: :o :o :o :o :o :o Doet hij dit altijd :? en op de foto lijkt het zo langzaam!
Naja eeeehhh blond :? We hebben daarna wel flinke lol gehad over der opmerkingen O-) :X

Het leuke is natuurlijk als het ook een MF-er is :X
Dan zit je meestal wel goed op gebied van motorrijden ;)

[edit]
En nee ik ben al bezet 8-)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Euhm, je moet gewoon helemaal niet zoeken!!!

Dat gaat altijd fout :( Je ziet vanzelf wel een keer de juiste voor je staan.
En met een beetje geluk doet ze dan dr helm af en ben je verkocht ;)
 
mijn ex-vriendin vond het hartstikke leuk altijd achterop, zij wil zelf ook d'r rijbewijs gaan halen.
ik vondt 't soms echter wat minder, want ik hou van sportief rijden en da's toch wat minder met iemand achterop, dus meestal probeerde ik me te gedragen... :X

mijn vriendin zou me er niet van mogen weerhouden op de motor te stappen, maar ik heb liever dat ze 't gewoon leuk vind, ook om evt. zelf te lessen
 
mijn ex-vriendin vond het hartstikke leuk altijd achterop, zij wil zelf ook d'r rijbewijs gaan halen.
ik vondt 't soms echter wat minder, want ik hou van sportief rijden en da's toch wat minder met iemand achterop, dus meestal probeerde ik me te gedragen... :X

mijn vriendin zou me er niet van mogen weerhouden op de motor te stappen, maar ik heb liever dat ze 't gewoon leuk vind, ook om evt. zelf te lessen

Niemand hoeft zich te gedragen met mij achterop hoor ;)
dat extra beetje gewicht schijnt in sommige gevallen wel fijn te zijn O-)
hoe platter hoe beter, kom ik misschien ook eens met mijn knie aan de grond })
 
Zolang het maar een meid is die net zo gek is met rijden zoals ik :]
en achterop mag natuurlijk ook maar dan in bikini *D
hahaha kon het proberen he?
 
Terug
Bovenaan Onderaan