Vriendin gezocht!!!

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??
 
Laatst bewerkt:
...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!
Je ziet ze al gelijk denken..."Vanavond gaan we eens flink met onze dochter praten"!!

Jij weet zeker dat het aan je sliders / pak ligt?

Niet aan je tronie bv?? })


:+
 
pfrt,mijn moeder vond het een slecht idee dat ik ging motorrijden,mijn vriendin vond dat ik moest gaan lessen,zij wou dat al eerder dan ik zelf.
mijn schoonouders steunden mij er zelfs mee,en hebben geholpen met de aanschaf van de motor,zowel bij mij als bij me meisje.
dus het kan wel,een meisje,en haar ouders die motorrijden oke vinden,
dus ergens doe je toch iets verkeerd denk ik ;) :)
 
Denk dat dat het niet is!! Vindt van mijzelf dat ik er met mijn 22 jaar nog best goed uitzie!!!!


Niet dan??
full












:+
 
ik heb mijn vriendin (zie elders ergens een topic) begin vorig jaar leren kennen via het internet. inmiddels heeft ze vorig jaar zonder enige druk van mijn kant haar rijbewijs gehaald. in eerste instantie heeft ze achterop meegereden, maar sinds januari heeft ze een eigen motor. sinds de wintersport wonen we nu samen en we hebben dit jaar onze eerste motorvakantie gehad (zie reisverslag op mijn homepage) haar ouders keken wel even bedenkelijk maar goed, mijn vriendin is inmiddels 42 en kan dus redelijk zelf haar beslissingen nemen :+

haar ouders hebben inmiddels het ruige leven van motorrijders (hard rijden, bier drinken, boeren, scheten laten en over wijven praten O-) ) geaccepteerd

ik hoop voor jou dat je ook een soortgelijke vriendin vindt, als je van die van mij maar afblijft :9
 
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??
Wat mij opvalt is dat al die dames die ik ontmoet het alleen geil vinden om een keer achterop te mogen! Dan kom je bij de ouders thee drinken...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!
Je ziet ze al gelijk denken..."Vanavond gaan we eens flink met onze dochter praten"!!
Volgende dag zegt ze dat het beter is dat je elkaar maar niet meer ziet!
Wat blijkt....paps en mams van vriendin lief zagen mij al dubbel ergens in de vangrails zitten en vinden dat dochter lief maar niet met zulke gevaarlijke en enge mannen moet omgaan! |( Hoppaaaa.....weer vrijgezel!! B|

En dit is niet de eerste keer!

En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!! :(

Je moet ook van die thuiswonende kinderen afblijven.
 
Maak je niet druk jo dan is het toch geen vrouw voor je!
Maar dat je zo plat kan gaan met een toermotor? :?

Wil je een keer een les klaverblad rijden met een Bandit600N??!! 'T wil wel hoor! Zolang je maar lef hebt!!! :P

Heb in een ander topic zelfs gepost dat ik mijn standaard heb moeten veranderen omdat die in de bochten aan de grond kwam!!! O-) }) Staat zelfs piccie bij!!!
 
Waar maak jij je toch al druk om op je 22e?! :?

Komt vanzelf een meid op je pad die niet zo onder de plak zit bij paps & mams.
 
je moet er natuurlijk ook niet als een Hells Angel uitzien natuurlijk...en je motor vol doodskoppen hebben....






:+
 
[me]GSX-Reinier schreeuwt altijd heel hard "Valt er nog wat te neuken hier !!! " als hij binnenkomt.
[/me]











Kan het daarna alleen maar meevallen. :+
 
Waar maak jij je toch al druk om op je 22e?! :?

Komt vanzelf een meid op je pad die niet zo onder de plak zit bij paps & mams.

Doe het zoals Spoek en ik... gewoon hier op MF een lekker ding leren kennen! Dan is dat motorrijden ook meteen geen probleem meer
 
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??
Wat mij opvalt is dat al die dames die ik ontmoet het alleen geil vinden om een keer achterop te mogen! Dan kom je bij de ouders thee drinken...alles is koek en ei totdat ze je een keer zien binnenkomen met je motorpak aan met versleten sliders!!
Je ziet ze al gelijk denken..."Vanavond gaan we eens flink met onze dochter praten"!!
Volgende dag zegt ze dat het beter is dat je elkaar maar niet meer ziet!
Wat blijkt....paps en mams van vriendin lief zagen mij al dubbel ergens in de vangrails zitten en vinden dat dochter lief maar niet met zulke gevaarlijke en enge mannen moet omgaan! |( Hoppaaaa.....weer vrijgezel!! B|

En dit is niet de eerste keer!

En nog erger...ik mocht es een keer niet eens meer met de motor op bezoek komen, want "oh oh oh wat zou de buurt er wel niet van denken"!!!!!!

Hoe triest!!!! :(

Ik zie soms de moiste meiden op een supersport rijden hoor! :) gewoon veel rijden proberen contact te maken wie weet kom je een leuke tegen maarre 1 tip. NIet wanhopig zijn en op zoek gaan leef lekker just ride!! het komt vanzelf wel. Ik ben bijna 22 ik heb alleen nog maar gezeik gehad met wijve joh kwam als ik op zoek ging trek ik die meiden aan! :) dus... nu ga ik lekker rijbewijs halen en dan supersportje kopen en lekker zelf van me leven genieten en wie weet kom ik vanzelf wel iemand tegen... als het moet komen, komt het. zo niet dan niet.. op elk potje......... je weet het! :) alleen ik heb er een kinderslot op zitten :P
 
Was al een aantal jaren getrouwd voordat ik motor ben gaan rijden. Nu sinds kort mijn vrouw ook aan 't lessen.

Tja, schoonouders zijn er misschien niet zo heel blij mee.. maar ze hebben er nix over te zeggen :)

Ik overigens ook niet, bij mij thuis is de vrouw de baas!
 
Hoe hebben jullie jullie partner ontmoet?
En hoe ging dat met motorrijden?? Is hij of zij overgehaald om ook te gaan rijden of zat het ook bij hun al in het bloed??

Mijn vrouw wil absoluut niet achterop, maar vindt het prima dat ik rij, als ik maar voorzichtig doe. Dus als we met zijn tweeën weggaan (of met de kinderen) gaan we met de auto. Prima toch?
 
Maarre 1 tip. NIet wanhopig zijn en op zoek gaan leef lekker just ride!! het komt vanzelf wel.

Ben ook niet wanhopig, maar ik heb net zoals jij ook alleen maar gezeik met meiden! En ook ik trek de verkeerde aan!!
Ik rij tieves veel (+12.000km in 4 maanden), maar ben alleen lekkere motor vrouwtjes gezien die bezet zijn!!!!! B|
 
Ben ook niet wanhopig, maar ik heb net zoals jij ook alleen maar gezeik met meiden! En ook ik trek de verkeerde aan!!
Ik rij tieves veel (+12.000km in 4 maanden), maar ben alleen lekkere motor vrouwtjes gezien die bezet zijn!!!!! B|

Als het allemaal zo makkelijk zou gaan en zo snel had ik allang 3 chicks :P hahah dan zou zelfs de Bill gates een motorbabe hebben. Maar nee geduld.. Niet over nadenken komt allemaal wel ;) eerlijk gezegt beetje schijt nu aan die vrouwtjes... en als ze gebruik willen maken van je omdat je op een motor rijdt nou maak dan gebruik van hun! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan