vriendin mag niet achterop

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
wat doe je met overbezorgde ouders?

mag mijn vriendin van 18 dus niet voeren op mijn motor, vandaag nog discussie gehad met der vader:
"als ze meerijdt ben ik geen moment meer gerust"

wat kan je daar dan nog op zeggen...
hij zou eens moeten weten hoeveel km'rs ik haar niet al achterop gehad heb :j

suggesties?
 
Laat hem zelf een keer mee achterop gaan.....

Mischien vind ie het wel leuk.

Ik heb het gelukkig makkelijker, de vader van mijn vriendin heeft zelf een vette Goldwing 8-)
 
Jonas,

Dat moet je doen...neem de moeder van je vriendin eens mee en dan in elke bocht knietje aan de grond.....wedden dat ze haar man weet om te lullen......!!!! :] :]
 
Laat paps ook maar es een stukje rijden als het een echte vent is vind hij het geweldig (kan natuurlijk niet anders) en dan mag je vriendin vast wel,

gelukkig rijd mijn schoonpapa zelf een bmw toerbuffel en heb ik die problemen niet gehad ;)
 
Als ik haar was ging ik gewoon achterop zitten. Ze zullen er toch aan moeten wennen. M'n moeder vondt het in het begin ook doodeng als ik achterop ging, vooral toen we naar Oostenrijk gingen. En nu ik zelf rij vindt ze het nog enger, ik MOET ook altijd bellen onderweg. Ze zullen er wel nooit aan wennen!!
 

Bezorgde ouders blijven altijd een probleem, gelukkig is mijn schoonvader compleet gek van alles waar snelheid en geluid in zit :) De man is super trots dat zijn dochter nu een dikke VFR onder haar kont heeft. Nu moet ik zeggen dat ik ook stiekum trots ben op mijn meisje :}

 
Bezorgde ouders blijven altijd een probleem, gelukkig is mijn schoonvader compleet gek van alles waar snelheid en geluid in zit :) De man is super trots dat zijn dochter nu een dikke VFR onder haar kont heeft. Nu moet ik zeggen dat ik ook stiekum trots ben op mijn meisje :}

Aahh wat lief... 8-)

Ik kan haast niet wachten tot dat mijn vriendin haar rijbewijs heeft. Kunnen we allebei rijden in plaats van met z'n tweeen op een motortje :] lijkt me stuk relaxter.
 
Ach, dat is toch hetzelfde als bij elkaar slapen...

Je houdt het toch niet tegen! Ja, heel even....

Ik denk dat je er niks aan doet...in het ergste geval moet je wachten tot ze het huis uit is...

Ik heb 2 jaar moeten wachten voordat ik bij mijn ex-vriendin mocht slapen (maar zij mocht wel heel snel bij mij slapen...VAAAAG!)

[edit]
ex even maar toegevoegs...hehe
[/edit]
_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pictures/03120/ (motor) doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-08-06 14:55 ]
 
Mijn vriendin mag altijd achterop, nooit gezeik van haar ouders, ook niet 'WEL UITKIJKEN HE??!?!' , ze weten dat ik toch wel voorzichtig op d'r ben, en ik geen rare fratsen uit ga halen.

Ik zou gewoon lekker met 'r gaan rijden, mag jij ook beslissen over wat je vader met je moeder doet ?!
 
Ze moeten er maar aan wennen. Dat is met m'n ex goed gelukt. De ouders van mijn vrouw hadden er minder moeite mee maar helemaal happy waren ze niet. Dat is goed bijgedraaid. Mijn moeder heeft ook wat slapeloze nachten gehad toen ik ging motorrijden nadat ik mezelf met m'n brommer voor 99% dood had gereden.
Sorry hoor maar daar moeten ze even doorheen.

Tom
 
Net zo als slikken, in het begin schijnt het moeilijk te zijn maar daarna vinden ze het leuk. })
 
bezorgde ouders altijd lastig. gewoon vriendin achterop nemen en "have fun". niet thuiskomen met verhalen over wheelies,stoppies, kneedown etc....
 
dat moet je tegen mijn lief vertellen!

tot nu toe maar 1 stommiteitje gedaan met als gevolg een afgebroken koppelingshendel, moet zij dat natuurlijk zo nodig gaan vertellen thuis en kan ik al gaan uitleggen...
ja de moto stond vast met het schijfremslot en vergeten afhalen bla bla..

kon hem toch moeilijk vertellen dat het een burnout- ongelukje was
 
dat moet je tegen mijn lief vertellen!

tot nu toe maar 1 stommiteitje gedaan met als gevolg een afgebroken koppelingshendel, moet zij dat natuurlijk zo nodig gaan vertellen thuis en kan ik al gaan uitleggen...
ja de moto stond vast met het schijfremslot en vergeten afhalen bla bla..

kon hem toch moeilijk vertellen dat het een burnout- ongelukje was

Zeg gewoon dat je Belg bent en je schijfremslotje was vergeten ;) ))))
hehehhe... geintje hoor. Ben 'm laatst zelf ook BIJNA een keer vergeten. Het is dat ik 'm altijd eerst een stukkie naar voren duw voor ik 'm start en meteen wegvlieg.

Maar je moet inderdaad gewoon je bek houden over snelheid, even snel door oranje-rood, gekke dingen en dat soort... dat maakt ze alleen maar bang. Overigens als ik iemand achterop heb, en vooral m'n vriendin dan rij ik dus ZONDER rare fratsen.

Iedereen mag zo gek en hard rijden als ie zelf wil, maar met iemand achterop speel / beslis je ook over iemand anders zijn/haar leven.
 
wat doe je met overbezorgde ouders?

mag mijn vriendin van 18 dus niet voeren op mijn motor, vandaag nog discussie gehad met der vader:
"als ze meerijdt ben ik geen moment meer gerust"

Als je d'r niet mag voeren op de motor, dan geef je d'r toch ergens anders wat te eten ? Op een stoel ofzo? ;)

 
Terug
Bovenaan Onderaan