Vriendin meenemen op de motor?

Ik ken het; had het vorige week toevallig ook!

Heb een leren jas geregeld voor dr,..mijn handschoenen gegeven!
Haar verplicht haar hoge schoenen aan te doen (stond niet bij haar jas :X )

Maar ja,..had geen beschermende broek voor dr....waar haal ik die in godsnaam vandaan!

En om nou meteen een broek voor haar te kopen,...ga pas 6 weken met haar!!
Je kan lullen wat je wil,,...maar dan koop je dat nog niet!!

Het is een afweging,...die je wel goed moet doornemen met haar!!!

Succes








Wij (de mens) zijn zelf het hardnekkigste onkruid dat de natuur ooit voortgebracht heeft. (wilde ik ff kwijt) ;) 8-)
 
Als je eens een keer je vriending van ( oeps sorry :+ ) achterop neemt omdat ze dat eens wil meemaken dan ga je toch niet gelijk effe een hele outfit kopen, of mis ik iets :? Stel dat het éénmalig is....zit je met een complete outfit in de kast twv enkele 100-den pleuro's.

Gewoon doen en netjes rijden, dan is er toch niets aan de hand.

schijnbaar heeft iedereen hier idd een budgetoverschot.....of ze hebben de aandelen verkocht :X
 
@ caltrin.He,ik heb nog een paar goedkope pakken hangen.Als ze niet te kieskeurig is betreft model en kleur,is zo goedkoop geholpen ;)
 
Ik ben van mening gewoon doen als ze een keer achterop wil laat haar een spijkerbroek aan trekken een goede jas enz enz want ik kan me voorstellen dat ze geen beschermde kleding thuis heeft hangen,en toch graag achterop wil,maar ga niet als een bezettene lopen scheuren zoals je het misschien doet als je alleen bent.
En tuurlijk kun je het zelf zo rustig mogelijk doen met haar achterop,er zijn altijd wel van die malloten die het jouw aan kunnen doen,maar wees nou eerlijk als je in het weekend op de fiets stapt samen met je vrouwtje achterop(zonder beschermde kleding)om een biertje te pakken in je bruine cafe is er ook een risico om aan gereden te worden door een ander en wat doe je dan?????
Dus ik zou zeggen laat haar lekker achterop gaan en ga samen genieten,en mocht ze de smaak te pakken hebben kan ze altijd nog een goede outfit kopen toch..

SO HAVE FUN!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Gewoon kleding huren, heb het een paar weken terug zelf ook gedaan. Vriendin van mijn broertje wilde graag mee achterop naar de Harley dag in Breda. Dus bij de lokale rijschool een broek jas en handschoenen gehuurd, een helm had ik zelf nog liggen. Koste een paar tientjes voor een weekend. :]
 
weet niet welke maat je nodig hebt, maar heb nog 2 damespakken liggen , waarvan een van het merk DAMEN andere van het italiaanse merk vanucci , beide overwegend zwart, maat voor ieman met het postuur 1,70 mtr 65-70 kg zit iets verschil in de maten , dus 2 kansen..
pakken zijn 45 euro p/st.
 
En voor een paar tientjes meer koop je een broek. :( Meteen gaan doen, als je haar mee achterop wil nemen.

Jammer, ik kan zogauw geen foto's vinden van iemand na een motor ongeluk zonder beschermende kleding... |(
 
Rij gewoon langst Hein Gericke ofzo. Daar heb je degelijke motorkledij voor een lage prijs. (Ook dure natuurlijk, maar het kan ook goedkoop) :)

250€ voor een leder/textiel mix jas + broek (damesmodel), dan nog handschoenen voor een euro of 30. Lederen laarzen van 80-10€ en een Nolan helm voor 130€. Dan zit ze voor 510€ in een volledig pak met helm en laarzen. Het kan ook nog goedkoper, maar ik vind 500€voor een hele uitrusting nog wel meevallen. Met MAG korting komt dat dan zelfs op 450€.

Je kan er natuurlijk ook een jas van 600€ kopen, een broek van 250, laarzen van 180 en een helm van 500. Maarja, dat is een hoop geld om een paar keer achterop te zitten.
Je hebt met die keuze dieik nu gaf niet het beste van het beste. Maar al die kledij heeft CE keurmerk en voldoende bescherming ingebouwd. Voor een rustig toerritje zit je dan wel redelijk goed in het pak.

Of je kijkt eens op ebay. Daar zie je regelmatig wel wat combi's op staan.

[me]DinX z'n vriendin heeft ook al gesproken van kledij te kopen, en daar kijk ik stiekem toch naar uit :) [/me]
 
Bedankt voor de input..

Misschien dat ik wel eens die pakken enzo kom bekijken.. mooie aanboden. Zal wel nog enkele weekjes duren.
Wat kieskeurigheid betreft, hmmz.. Dat is ze wel, maar euh.. alle dames zijn daaromtrent gelijk, vermoed ik? Behalve dan qua partnerkeuze 8-) :+
 
Idd ff kleding lenen voor een ritje... als het bevalt kan ze zelf gaan rondkijken naar een leuke aanschaf.

Tip: In Duitsland (Louis en Polo) zijn prima zaken voor een goede en toch goedkope aanschaf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan