Vriendin van achteren aangereden.

Gelukkig wordt dit een makkelijke afhandeling.(volvo is fout)
Mijn vriendin wordt ook vaker van achter "aangereden",ik ben het altijd schuld.
Daar gaat mijn no-claim.... :+
 
Nieuwe motoren en vooral nieuwe auto's kan je haast onmogelijk uit laten vallen zo soepel gaat alles. Mijn Honda Civic uit '89 kan je makkelijk uit laten vallen als je niet genoeg gas geeft (en dat kan ik me bij oudere motoren ook voorstellen, alhoevel ik nog nooit op een oude motor heb gereden). De A3 van een buddy van me geeft je zoveel ruimte op de koppeling dat als je die uit laat vallen je echt niet kan rijden dus.


Toch liet ik laatst ook haar motor stil vallen, haar koppeling staat heel dichtbij door haar kleine handjes, en dat ben ik niet gewend,...

ff snel weg willen rijden,. en stil,... nooit leuk, en best vernederend,..

Shit happens,..
 
Laat ff goed naar je lagers kijken. Ik heb het ook een keer gehad en dacht dat er nix aan de hand was, later kon er een nieuwe achteras in en nieuwe lagers.


hoe merkte je dat ?
En hoe lang was dat na het ongeluk ?

Ben ik wel heel beniuewd naar,..
 
Edit: ik liet me ff een beetje te veel gaan n.a.v. die denergerende "niet kunnen rijden" opmerking.

Anyway, back on topic: die blonde Volvo rijdster moest niet moeilijk doen: het is HAAR fout, ZIJ had beter op moeten letten en dan moet je geen domme opmerkingen gaan lopen maken! Ik ben laatst ook van achteren aangereden (met de auto). Nou, gevalletje verzekering, klaar! Dan ga je toch geen domme verwijten lopen maken naar elkaar?
 
Laatst bewerkt:
Als mensen moeilijk beginnen te doen moet je gewoon de politie bellen en dan kun je het gezamenlijk afhandelen. Ik bedoel, hallo heej. A, B, C, D en E ?? :+
 
Userpolicie:

Meerdere reacties achter elkaar in één topic posten
Denk hierbij aan als je bijvoorbeeld meerdere mensen wilt quoten, het is dan gewenst dat je al die quotes in één reactie zet en niet verspreid over meerdere posts. Per ongeluk dubbelposten kan altijd gebeuren, maar probeer het te voorkomen door niet direct meerdere keren op de Post knop te drukken.
B|

tss en dat van een diender })
 
Nou heb ik vannacht ook van achteren tegen mijn vriendin aan liggen rijen. Hoe zit dat verzekeringstechnisch? Er was weinig schade. *D
 
Jammergenoeg voor jou heb ik dat wel.
mijn ervaring is dat bij een nieuwe motor alles nog hakkerig en stroef gaat.
zeker mijn smc liet ik in het begin wel eens afslaan. (niet fijn zonder e-start)

motoren geven niet voor niets meer vermogen na 10-50kkm (afhankelijk van merk/type).

Daarbij moet een bestuurder wennen aan alle aangrijppunten van de motor. En maar hopen dat ie zonder kinderziektes afgeleverd wordt. Ook staan motoren erg arm afgesteld.
Ik vind het redelijke kolder te beweren juist een nieuwe motor minder snel afslaat.

maar de achterop-rij-vrouw moest natuurlijk haar eigen domme rijgedrag maskeren door het slachtoffer ergens van te "beschuldigen". Lekker type....
 
:? Dacht dat jij naar de kroeg was???
Of was je daar net zo vervelend en hebben ze je eruit gekickt :?
Ja daar heb ik de wedstrijd gekeken, maar ben naar huis gegaan voor de nabeschouwing. Wist niet dat ik me ook nog eens moest verantwoorden hier... :z
mijn ervaring is dat bij een nieuwe motor alles nog hakkerig en stroef gaat.
zeker mijn smc liet ik in het begin wel eens afslaan. (niet fijn zonder e-start)

motoren geven niet voor niets meer vermogen na 10-50kkm (afhankelijk van merk/type).

Daarbij moet een bestuurder wennen aan alle aangrijppunten van de motor. En maar hopen dat ie zonder kinderziektes afgeleverd wordt. Ook staan motoren erg arm afgesteld.
Ik vind het redelijke kolder te beweren juist een nieuwe motor minder snel afslaat.

maar de achterop-rij-vrouw moest natuurlijk haar eigen domme rijgedrag maskeren door het slachtoffer ergens van te "beschuldigen". Lekker type....
Ik kwam van een Ducati 996 af. Als je dan op een R1 stapt, geloof me, dan schakelt en rijdt dat als een warm mes door boter snijdt. Die 2001 R1 was overigens een overjarig model, wel nieuw dus, vandaar.
 
:? Dacht dat jij naar de kroeg was???
Of was je daar net zo vervelend en hebben ze je eruit gekickt :?
Ik zie het maar zo, wees blij dat er figuren zijn als ik. Dat niet iedereen met elkaar meelult en er nog mensen zijn die voor opschudding zorgen. Anders kunnen jullie je toch nooit 'normaal' voelen?
 
Wat een gezeur over hoe het mogelijk is dat een nieuwe motor stilvalt.
Slaat echt als een tang op een varken.

Als iedereen nooit is mis zit met een verkeerssituatie, betaalden we met zijn allen niet zoveel premie.


Wat VEEL belangrijker is. Eeen tikje van niks op je achterwiel kan wel lijden tot een achterbrug die uit lijn staat. Op het oog lijkt er geen schade maar ondertussen is je halve motor naar gort.

Zou er maar goed naar laten kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan