Vriendin van achteren aangereden.

Hee Hells Angel, ik vind dat BlitzeR1 inderdaad erg ver gaat met z'n reacties (ik heb mijn antwoord op hem maar na 10 minuten weggehaald omdat ik geen ruzie wil op het forum...ik zat nog te denken hoe ik dezelfde boodschap wat genuanceerder kon plaatsen.), maar meteen dreigen en iemands adres openbaar posten gaat wel wat ver, toch?

Just let it go, dude. :)
Wat ik uit z'n posts opmaak is dat hij het meer doet om te jennen; het is geen kwestie van gebrek aan respect hebben. Hij wou gewoon lollig doen (en in mijn ogen is-ie daar ongelooflijk in gefaald. ;) )

Zand er over.


Zo, en nu mijn genuanceerdere post:
Fouten maken doet iedereen, ongeacht de rijervaring. Als iemand dan meteen moeilijk gaat lopen doen over dat zo iemand niet zou kunnen rijden, dan..........trekt die persoon wel erg snel conclusies en zegt het meer over hemzelf dan over de ander. (Pffff voorzichtiger kan ik het niet omschrijven. :) )
Maar iets zegt me dat BlitzeR1 juist felle reacties hoopt. Hoe heet zo iemand ook al weer, een troll of zo?
 
Ja op engelse sites in ieder geval: een troll is iemand die uit is op een lekkere rel op een forum. :)


Of heb ik het nou mis? ;)
 
Ja op engelse sites in ieder geval: een troll is iemand die uit is op een lekkere rel op een forum. :)


Of heb ik het nou mis? ;)
Ik hou wel van een beetje sensatie ja ;) Maar ik zit niet opzettelijk rellen te veroorzaken. Ik zeg gewoon wat ik denk. Soms met een knipoog, soms niet. En hoe iemand dat wilt interpreteren dat moet hij/zij zelf weten.
 
Patrick Coerse,

Via mijn Brothers in Nederland ben ik aan je adres gekomen *D

[censuur]

Je mag binnenkort een bezoekje ontvangen, geen nood ik kom alleen maar ik tel voor 5.
Dit is geen loze belofte.

PS : hou een lid van de Hells Angel te vriend, anders weet je niet waar je aan begint.

:Z
Zielig ... :z
Misschien gebruikelijk op t forum waar je eigen clubje bij hoort, wat mij betreft spoort dat soort uitspraken hier niet!!
 
Patrick Coerse,

Via mijn Brothers in Nederland ben ik aan je adres gekomen *D

...

Je mag binnenkort een bezoekje ontvangen, geen nood ik kom alleen maar ik tel voor 5.
Dit is geen loze belofte.

PS : hou een lid van de Hells Angel te vriend, anders weet je niet waar je aan begint.
Ja, je bent echt heel stoer. :Z Kunnen we ons nu weer normaal gedragen, sielfoepleh?
 
Wat een domme ****!! :X

Succes met de afhandeling en dat ze maar door de verzekering genaaid mag worden.
 
De laatst post van meneer "hells angel" was ook in dit topic, dus zal wel weer zo'n vervelend pubertje zijn geweest.

(of zijn Harley wil niet starten :X )
 
:)
Maar goed, ik wil ook nog wel effe reageren:

Ja, tijdens m'n lessen. Je weet zelfs dondersgoed dat iedereen tegelijk gas geeft als het licht op groen springt en je staat niet allemaal een autolengte achter elkaar, dus zo vreemd vind ik het niet dat je dan op iemand knalt.
Ik wel, aangezien je eerst moet wachten of de auto/motor voor je optrekt voor je gas geeft. Hetzelfde geldt dat je geen kruising op moet rijden als er nog iemand op de kruising staat te wachten. Daarom hou ik bij een verkeerslicht mijn achterrem in totdat ik daadwerkelijk op ga trekken, zodat mongolen die bij het lessen het verkeerd hebben aangeleerd niet vertrekken voordat ik dat doe. :(
Nieuwe motoren en vooral nieuwe auto's kan je haast onmogelijk uit laten vallen zo soepel gaat alles. Mijn Honda Civic uit '89 kan je makkelijk uit laten vallen als je niet genoeg gas geeft (en dat kan ik me bij oudere motoren ook voorstellen, alhoevel ik nog nooit op een oude motor heb gereden). De A3 van een buddy van me geeft je zoveel ruimte op de koppeling dat als je die uit laat vallen je echt niet kan rijden dus.
Ga jij nu een dieselauto [die naar voren kachelt als je de koppeling op laat komen zonder gas te geven] vergelijken met een motorfiets? Elke motor kan stilvallen, bijvoorbeeld als de berijder in zijn twee staat en de koppeling te snel op laat komen. Daarnaast hoor je niet op te trekken voordat iemand rijdt, dus als iemand niet optrekt - om welke reden dan ook - en je rijdt er achterop dan ben JIJ degene die niet kan rijden.

:z
 
Hoe laat je in godsnaam een nieuwe motor stilvallen :? Ik zou hetzelfde gezegd hebben als die vrouw, ook al zat ik fout.
:^ Daar heeft die blonde natuurlijk wel een puntje met haar "je kunt geen motor rijden" maar idd, geen excuus om er bovenop te rijden.

Succes met de afhandeling, zal wel lukken want de achterop rijdende partij ( ;) ) is altijd fout.
 
:^ Daar heeft die blonde natuurlijk wel een puntje met haar "je kunt geen motor rijden" maar idd, geen excuus om er bovenop te rijden.

Succes met de afhandeling, zal wel lukken want de achterop rijdende partij ( ;) ) is altijd fout.

Hier was geen sprake van een Sonic boom... }) :P ;)

Dit topic is al ff oud, zaken zijn lang geleden gebeurd, alles is al afgehandeld... :P :9 :P
 
Ik ben de OMA anders niet tegengekomen.... ;) :+

...wel benieuwt hoe het met BlitzR1 en die hells angels is afgelopen... :)
 
idd oud maar ik wil toch ook wel ff :

ik vind het heel erg voor je maar waarom blond en vrouw en a.b.c en e ik snap de link niet ik ben blond ik heb a,b,c en E maar zou wel ff tegen je willen zeggen niet alles over een kam te scheren...... :(
ik ben wel eens bedrogen door een man...zijn alle mannen nu slecht ???


hoop dat et inmiddels opgelost is met de schade !!!
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin is vandaag van achteren aan gereden op haar nieuwe motor ;(
Ze liet hem stil vallen voor het stoplicht, en zij kanlde er dus achterop.
Tuurlijk weer door een Volvo met een blonde vrouw erin.

Reactie van de vrouw was dat mijn vriendin gewoon niet kon motorrijden :?
Het kwam echter niet in haar grijze massa op dat ze zelf net echter op een motor rijd en dat wl. meer zegt over haar rijkunsten,... Ze had zelf ook haar motorrijbewijs, en kon dat dus prima beoordelen.

Ik heb haar maar uitgelegd dat ik ook een autorijbewijs heb, en dat het dus echt haar stomme fout was, overigens vulde ze op het schade formulier in dat ze haar ABCD en E rijbewijs heb, voor de zekerheid haar persoons gegevens en haar auto maar gecontroleerd, volgens mij had ze nl. nogal last van een levendige fantasie.

Voor de rest bleef ze maar emmeren dat we haar niet moeste naaien en dat de schade wel mee viel. Schade viel gelukkig ook mee.

We hadden ook geen schade formulier bij, ben er dus thuis een gaan halen. Koste nogal veel moeite om haar te laten wachten (Ik woon gvd 4 minutjes van het ongeluk vandaan.)

Op het einde kwam er dan toch nog een excuus van haar kant,..

Wat een mens, ik heb op mijn tanden moeten bijten om dat mens niet met haar hoofd over het asfalt te sleuren...

Heb jij haar nog even van achteren aangereden??? ;)
 
idd oud maar ik wil toch ook wel ff :

ik vind het heel erg voor je maar waarom blond en vrouw en a.b.c en e ik snap de link niet ik ben blond ik heb a,b,c en E maar zou wel ff tegen je willen zeggen niet alles over een kam te scheren...... :(
ik ben wel eens bedrogen door een man...zijn alle mannen nu slecht ???


hoop dat et inmiddels opgelost is met de schade !!!


Het is allemaal opgelost hoor, en ik zal zeker niet alle vrouwen over een kam scheren,..

Maar deze doos, was echt het prototype blond, volvo, kinderen op de achterbank, veel gekwakkel, en kompleet niet bewust van haar eigen stommiteit... kortom het hele plaatje,... Het is nu eenmaal een vooroordeel, en in dit geval,. tja....

 
Terug
Bovenaan Onderaan