Vriendin van achteren aangereden.

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.812
582
Mijn vriendin is vandaag van achteren aan gereden op haar nieuwe motor ;(
Ze liet hem stil vallen voor het stoplicht, en zij kanlde er dus achterop.
Tuurlijk weer door een Volvo met een blonde vrouw erin.

Reactie van de vrouw was dat mijn vriendin gewoon niet kon motorrijden :?
Het kwam echter niet in haar grijze massa op dat ze zelf net echter op een motor rijd en dat wl. meer zegt over haar rijkunsten,... Ze had zelf ook haar motorrijbewijs, en kon dat dus prima beoordelen.

Ik heb haar maar uitgelegd dat ik ook een autorijbewijs heb, en dat het dus echt haar stomme fout was, overigens vulde ze op het schade formulier in dat ze haar ABCD en E rijbewijs heb, voor de zekerheid haar persoons gegevens en haar auto maar gecontroleerd, volgens mij had ze nl. nogal last van een levendige fantasie.

Voor de rest bleef ze maar emmeren dat we haar niet moeste naaien en dat de schade wel mee viel. Schade viel gelukkig ook mee.

We hadden ook geen schade formulier bij, ben er dus thuis een gaan halen. Koste nogal veel moeite om haar te laten wachten (Ik woon gvd 4 minutjes van het ongeluk vandaan.)

Op het einde kwam er dan toch nog een excuus van haar kant,..

Wat een mens, ik heb op mijn tanden moeten bijten om dat mens niet met haar hoofd over het asfalt te sleuren...
 
[me]"ons Lianneke" rijdt ook wel eens in een volvo en is ook geverfd blond....but.....it wasn't me ;)
[/me]


blijft klote als mutsen of sukkels niet kunnen rijden op/in wat voor voertuig dan ook en dan nog het lef hebben om te zeggen dat jij niet kan rijden |( ...duh?!

succes met de afhandeling
 
Joh, wat kan jou het schelen dat je vriendin niet zou kunnen motorrijden. Dat is namelijk nog geen reden om er achterop te knallen... ;)

Succes met de schadeafhandeling en naai dat wijf maar een oor aan... }) :P ;)
 
pfff. wat een lomp wijf zeg (die achterop rijdster dan hé, niet je vriendin natuurlijk). ze is gewoon fout. ongevaltechnisch en vooral moreel. zeker als je zelf motor rijdt, mag je toch wel wat meer inzicht verwachten.
 
Hoe laat je in godsnaam een nieuwe motor stilvallen :? Ik zou hetzelfde gezegd hebben als die vrouw, ook al zat ik fout.
 
Hoe laat je in godsnaam een nieuwe motor stilvallen :? Ik zou hetzelfde gezegd hebben als die vrouw, ook al zat ik fout.

Shit happens,.....

Wat dacht je van wennen aan een nieuwe motor,....

Nog nooit een motor laten stilvallen dan ? kan gebeuren, vindt het een beetje een voorbarige conclusie om te zeggen dat je dan niet kan motor rijden,..

Bovendien, vindt ik dat je als je bij iemand achterop knalt, je beter naar je eigen rij kwaliteiten kan kijken ,dan iemand beschuldigen dat ie niet kan rijden,...
 
Succes met de afhandeling van het geheel.

Volgende keer (liever niet natuurlijk) gewoon de plisie laten komen als de tegenpartij moeilijk doet.
 
Shit happens,.....

Wat dacht je van wennen aan een nieuwe motor,....

Nog nooit een motor laten stilvallen dan ? kan gebeuren, vindt het een beetje een voorbarige conclusie om te zeggen dat je dan niet kan motor rijden,..

Bovendien, vindt ik dat je als je bij iemand achterop knalt, je beter naar je eigen rij kwaliteiten kan kijken ,dan iemand beschuldigen dat ie niet kan rijden,...
Ja, tijdens m'n lessen. Je weet zelfs dondersgoed dat iedereen tegelijk gas geeft als het licht op groen springt en je staat niet allemaal een autolengte achter elkaar, dus zo vreemd vind ik het niet dat je dan op iemand knalt.
 
Laat ff goed naar je lagers kijken. Ik heb het ook een keer gehad en dacht dat er nix aan de hand was, later kon er een nieuwe achteras in en nieuwe lagers.
 
Ja, tijdens m'n lessen. Je weet zelfs dondersgoed dat iedereen tegelijk gas geeft als het licht op groen springt en je staat niet allemaal een autolengte achter elkaar, dus zo vreemd vind ik het niet dat je dan op iemand knalt.


Het rare is dat ik weet in hoevere die Volvo achter haar stond, en jij niet,...
Dus waar je nu over lult, no fuckin idea...

(We waren met 4 motoren..)
 
Net zoals een oude motor? Of een auto?
Nieuwe motoren en vooral nieuwe auto's kan je haast onmogelijk uit laten vallen zo soepel gaat alles. Mijn Honda Civic uit '89 kan je makkelijk uit laten vallen als je niet genoeg gas geeft (en dat kan ik me bij oudere motoren ook voorstellen, alhoevel ik nog nooit op een oude motor heb gereden). De A3 van een buddy van me geeft je zoveel ruimte op de koppeling dat als je die uit laat vallen je echt niet kan rijden dus.
 
Nieuwe motoren en vooral nieuwe auto's kan je haast onmogelijk uit laten vallen zo soepel gaat alles. Mijn Honda Civic uit '89 kan je makkelijk uit laten vallen als je niet genoeg gas geeft (en dat kan ik me bij oudere motoren ook voorstellen, alhoevel ik nog nooit op een oude motor heb gereden). De A3 van een buddy van me geeft je zoveel ruimte op de koppeling dat als je die uit laat vallen je echt niet kan rijden dus.
we zijn niet allemaal zo goed als jij en je vrienden :j
 
Nieuwe motoren en vooral nieuwe auto's kan je haast onmogelijk uit laten vallen zo soepel gaat alles. Mijn Honda Civic uit '89 kan je makkelijk uit laten vallen als je niet genoeg gas geeft (en dat kan ik me bij oudere motoren ook voorstellen, alhoevel ik nog nooit op een oude motor heb gereden). De A3 van een buddy van me geeft je zoveel ruimte op de koppeling dat als je die uit laat vallen je echt niet kan rijden dus.
Ach, vergeten terug te schakelen, denken dat ie in z'n 1 staat, licht groen, gas, koppeling, plof.

Shit happens. Lekker belangrijk.
 
Mijn vriendin is vandaag van achteren aan gereden op haar nieuwe motor ;(
Ze liet hem stil vallen voor het stoplicht, en zij kanlde er dus achterop.
Tuurlijk weer door een Volvo met een blonde vrouw erin.

Dan vraag ik me toch af of het aan de vrouw of de Volvo lag :+


Maar i.d.d., ergens achterop rijden is altijd de fout van die persoon (tenzij iemand onverwachts onevenredig remt, bijvoorbeeld blokkerende wielen op een lege snelweg etc.)

suc6 met de afhandelijk, en ik hoop dat alles goed is met haar? zag niets staan of ze zelf ook geraakt is door de motor?
 
de persoon die achterop rijdt is fout, want zelfs al zta je bij het stoplicht dichter op mekaar dan nog moet je altijd genoeg afstand houden om te reageren.
 
Ze heeft zelf gelukkig niks, behalve flink geschrokken, ze heeft hem nog recht op kunnen houden.

Voor de duidelijkheid, de motor viel stil, ze heb de koppeling ingeknepen, en zat al met haar vinger weer op de startknop, toen pas knalde de Volvo achterop.

Vrouw in de Volvo zat met 2 kleine achterin, waar ze volgens mij druk mee bezig was,... maar da's raden, zullen we nooit zeker weten,..
 
Terug
Bovenaan Onderaan