vriendin van motor gepleurd

NA:
full
 
meiske kan alweer op krukken ronddolen,wordt uiteraard verder goed verzorgd door mij.
schade aan motor valt best mee, is het meeste tupperware (wel dure rommel van suzuki)
klein kapje van koppeling heeft de grootste klap opgevangen
teller nog heel
 
Mooizo (dat de schade meevalt)... Die schade aan de motor is maar plastic en metaal, allemaal vervangbaar... Wees blij dat je meisje er goed vanaf gekomen is, dat is echt 1000 keer belangrijker.
 
thx voor al jullie reakties.
heeft er iemand toevallig nog watkuipdelen liggen onder het stof?
 
Tijdens het lessen leerde ik altijd dat je bij dat soort voorrangsversmallingen als motorrijder moet laten zien dat je voorrang hebt door meer naar links te gaan rijden. Soort van chicken spelen zeg maar. Maar goed, of het in de realiteit altijd even verstandig is om te doen.. :+


Da's zeker verstandig om te doen :Y Als je het niet doet, drijf je jezelf in het nauw doordat er geen ontsnappingsroute's meer zijn, behalve de stoep op :X . Rij je wat meer naar links, heb je altijd de mogelijkheid nog om uit te wijken :Y

Ben ik achtergekomen nadat ik eens een keer bijna van de weg af ben gereden door Pistolen Paultje in die pooierbak van 'em B|
 
In het GSX-R topic bood iemand kuipdelen aan voor een 2001'er, wel in geel/zwart. Misschien wel de moeite waard :) .

Sterkte voor je vriendin, gelukkig is het niet heel ernstig, deukje in de ego komt wel weer goed ;) .
 
meiske kan alweer op krukken ronddolen,wordt uiteraard verder goed verzorgd door mij.
schade aan motor valt best mee, is het meeste tupperware (wel dure rommel van suzuki)
klein kapje van koppeling heeft de grootste klap opgevangen
teller nog heel
Enige plasticpolyester dat ik heb liggen is de originele topkuip voor m'n 851. En dat zal vast niet passen. Maar iig beterschap voor je dame, en hopen dat de verzekering logisch nadenkt en gewoon betaalt.
 
Veel succes en beterschap voor je vriendin.

Hopelijk is het van voorbij gaande aard en handelt de verzekering alles naar tevredenheid af !
 
motor nog steeds niet terug van verzekering , nog geen bericht gehad van schade afhandeling, kon wel 2 weken duren is mij verteld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan